Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Griekenland, specifiek Kreta.
Geweldige mensen, heerlijke sfeer, vaak mooi weer, fijne mentaliteit. Het is er een stuk vrijer (inderdaad ook in het verkeer ![]() Maar het gaat niet gebeuren want hier in NL/België is alles veel stabieler en ik kan stiekum toch niet zonder mijn NL-vrienden en dat soort dingen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben dus een klootzak omdat ik mogelijkerwijze een rascist ben? Rascisten zijn klootzakken? Ik scheld jou toch ook niet uit voor klootzak omdat je mogelijkerwijze allochtoon bent. Ik had niet de opvatting dat alle allochtoen klootzakken zijn, maar als ik jou reactie zo lees begin ik daar toch mogelijkerwijze over te twijfelen. |
![]() |
||
Citaat:
Ja, racisten zijn klootzakken ja. Je vindt mij inferieur omdat ik een allochtoon ben, dat is het probleem.
|
Mensen die het cool vinden om honden dood te rijden zijn al helemaal klootzakken, al dekt dat woord de lading niet geheel, maar ik ga maar geen waarschuwing riskeren door te zeggen wat er echt met dat soort menselijk afval moet gebeuren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nieuw-Zeeland, omdat het een prachtig land is, heerlijk rustig, vriendelijke mensen, vrij veilig vergeleken met Nederland en veel andere lande, afwisselend weer, en nog wel meer redenen
![]() Ik vind het bijvoorbeeld geweldig dat je daar in grote supermarkten je eigen boodschappen kunt afrekenen. Je hebt je wagentje, scant alles een voor een, duwt geld of je pinpas in de automaat, en neemt je boodschappen mee. Niks geen hekjes die je tegen kunnen houden of een winkelbediende die toekijkt. |
![]() |
|
Ik wil misschien naar Spanje emigreren, ben ik op taalcursus geweest! super leuk daar vooral het zuiden! goede mentaliteit echt super leuke mensen! ze helpen je goed als je even de weg niet weet! super! of ik zou er voor een jaar heen willen. Of een tijdje naar Australie of nieuwzeeland!! lijkt me ook super mooi!
|
![]() |
|
Hij heeft het wel over wilde honden. Die krengen zijn levensgevaarlijk voor kleine kinderen en ze stinken dus als je ze aait dan ruik je heel vies en willen je vriendjes niet meer met je spelen. Maar goed, ze doodrijden is wel erg debiel, de overheid zou die beesten moeten afschieten en ze zelf doodrijden is barbaars.
Mij lijkt Noorwegen mooi, vanwege de natuur en mooie vrouwen ![]()
|
Ik denk niet dat ik ga emigreren, ik heb al mijn vrienden en familie in Nederland. Mocht ik toch een goede reden vinden om Nederland te verlaten, dan zou ik waarschijnlijk richting Scandinavië of het Verenigd Koninkrijk gaan. Mooie talen, mooie culturen die wel wat anders zijn van de Nederlandse maar toch niet teveel verschillen (ik zou me denk ik best depri gaan voelen in een cultuur waar ik weinig van begrijp), de klimaten staan me wel aan (ik ben niet zo goed met hitte), grote lappen vrije natuur en Nederland is gemakkelijk te bereiken.
Bovendien heb ik een slangenfobie, dus landen als Australië en Nieuw Zeeland zouden niets voor mij zijn. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Het was ook meer een geintje, maar ik bedoelde jammer dat ze geen engels kunnen, dat zou de integratie makkelijker maken. Praat jij maar eens Nederlands met een franse die geen nederlands kan. Of laat een franse frans spreken met een nederlander die geen frans kan... als je begrijpt wat ik bedoel haha. Als ik zou gaan emigreren zou ik uiteraard de taal gaan leren
|
![]() |
Ik weet niet óf ik zou emigreren, maar als ik het zou doen zou ik naar een land willen met sneeuw en bergen. Op zich trekt Canada wat betreft mij wel heel erg. Maar Noorwegen lijkt me ook wel wat.
Voor wat betreft dichtbij familie hoef ik het in ieder geval niet te laten, mijn ouders wonen in Bangkok, en mijn broer op dit moment in Finland. |
![]() |
|
Wat is precies de definitie van emigreren? Ik heb er zo'n beeld bij van met een boot naar Amerika of Australië om nooit meer terug te keren, net zoals na de Tweede Wereldoorlog enzo
![]() Als het alleen om in het buitenland wonen gaat dan ben ik al geëmigreerd, ik woon namelijk in Zweden. Het zou kunnen dat ik hier blijf, misschien ontmoet ik de liefde van mn leven en gaan we samen kindjes maken en kanelbullar eten. Maar die kans is niet zo groot, mijn vakgebied is nogal internationaal dus ik zal waarschijnlijk in de toekomst óf in een (westers) land wonen en de helft van mijn tijd in derde wereldlanden doorbrengen óf het grootste deel van het jaar in een stad waar veel internationale organisaties gevestigd zijn wonen.
|
Verwijderd
|
zoals ik er op dit moment over denk, zou ik naar Peru gaan. Ik ken het mooie en het harde leven daar, heb er mijn 'familie' mijn 'kind' en vrienden. En anders sowieso Latijns-Amerika. sfeer, mensen, vrijheid, klmaat, natuur. Ondanks alle moeilijkheden daar,ja.
Overigens emigreer je altíjd naar het buitenland. Dus de titel is een beetje dubbel. |
![]() |
||
Citaat:
Heb de afgelopen 4 jaar op meerdere plekken gewoond; 1 jaar in Australie, 1 jaar in Schotland, 1 jaar in de VS en volgend jaar weer terug naar Schotland. Maar dat is nog geen definitieve emigratie. Heb tot nu toe nog steeds een kamer in het huis van mijn ouders waar ik meestal tijdens de zomer ben. Zie het nu als 50% kans dat ik in Nederland blijf/50% dat ik permanent in het buitenland ga wonen. Waar? geen idee, waarschijnlijk ergens binnen Europa.
||
![]() |
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 12-02-2009 om 16:41. |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Studeren in het Buitenland MRxSMITH | 9 | 19-06-2010 10:58 | |
De Kantine |
Verhuizen naar het buitenland Verwijderd | 27 | 15-05-2006 19:56 | |
De Kantine |
Nederlanders emigreren. Waar ga jij naar toe? Quincy | 184 | 11-01-2005 22:28 | |
Algemene schoolzaken |
hoofddoeken op school? Apomes | 54 | 20-01-2004 13:21 | |
Werk, Geld & Recht |
In het buitenland.. Frondish | 3 | 17-11-2003 18:13 | |
Films, TV & Radio |
Gtst [3] Evito | 498 | 12-09-2003 20:44 |