Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2009, 16:43
ganralph
ganralph is offline
rare vraag misschien, maar ik heb een lege map op mn laptop staan die ik maar niet kan verwijderen.

hij staat netjes in een rijtje met andere mappen, maar als ik hem verwijder krijg ik:

"kan dit item niet vinden.
Dit item bevindt zich niet langer in [bladiebla]. Controleer de lokatie van het item en probeer opnieuw."

het is geen ramp, maar wel irritant. idee iemand?
De map is automatisch aangemaakt door Digidelivery van Asperasoft (mocht dat van invloed kunnen zijn. het is een knakenprogramma, maar dit probleem heb ik niet eerder gehad)

(en ja, ik heb zeer beperkt verstand van pc's, dus alleen achter mn rug om lachen svp )
Oud 16-02-2009, 17:46
freyk
freyk is offline
Als het een "knakenprogramma" is, dan verwijder je hem toch ( via configuratiescherm > software)?
Of stel je dat programma beter in (zie instellingen van dat "knakenprogramma").
Oud 16-02-2009, 19:05
ganralph
ganralph is offline
het is helaas een programma dat ik nodig heb voor mijn werk, maar wat niet optimaal werkt onder Vista. dat weet de fabrikant ook, en 90% van de gevallen gaat het wel goed.

hoe dan ook, het programma gebruikt die map niet of zo, maar heeft hem alleen aangemaakt. ik weet ook niet of dat er iets mee te maken heeft, maar ik vermeld het voor de zekerheid.
Reageren

Regels voor berichten