Advertentie | |
|
![]() |
|
Als ik met mijn hand op de grond lig en ik denk ook maar één moment dat er iemand op mijn hand gaat staan, dan word ik helemaal krankjorem. Dan heb ik de hele tijd het gevoel alsof mijn botten breken ofzo. Of dat ik me voorstel dat ik op het stopknopje druk van de bus en dat mijn duim doorbuigt tot hij kapot gaat, en dat gevoel houd dan heel lang aan. Maar dat is dus puur psychologisch, misschien een vorm van dwangneurose.
|
Verwijderd
|
Ik heb de tic om biebbonnetjes in biebboeken van vorige leners te gebruiken als tips voor een volgend boek dat ik ga lezen. En binnenkort wil ik een project starten om die mensen hun oude bonnetjes terug te geven, dat vinden ze vast leuk en dan word ik een soort tweede Amélie
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik ben 1 en al raar
blozen kan ik volgens mij ook niet echt ik kan veel langer opblijven als de meesten die ik ken ik kom altijd te laat(op school) ben ook minder gevoelig voor alcohol en wiet als de meesten die ik ken ben heel erg lui ben koppig en ik voel me niet thuis in mn kamer zonder rommel en planten(beide zijn dan ook ruim voldoende aanwezig) ben nergens bang voor volgens mij en zo kan ik nog wel ff doorgaan |
![]() |
|
ik speel gitaar op mn vingers(moeilijk uit te leggen) ik doe koefnoen, tv-kantine, new kids na ik ben druk, ik doe altijd Rammstein dansjes ehhm...
ohja ik speel 7 uur achter elkaar gitaar, ik heb al eens een (vol) potje zout opgegeten, ik heb voor de lol mn arm in de fik gestoken (11 seconden volgehouden), en ik heb een tijdje geleden ontdekt dat ik heel veel keer een stijve heb ten opzichte van anderen |
![]() |
|
![]() |
ik heb een rare gewoonte.. (jaa daar komtie huuwr ^^)
ik kijk altijd als ik tegen vrouwen praat eerst naar haar borsten en probeer dan in te schatten of het ciliconen zijn o.O enn (ik denk dat dit een medishe aandoening is..) telkens als ik opsta dan word het helemaal wit voor mijn ogen en als ik weer normaal zie *na ongeveer 2 seconde* lig ik op de grond.. fail naja ook een slechte gewoonte van mij is.. dat als ik slaap ga ik mezelf altijd checken. *in mn onderbroek enzo* .... dat waren ze allemaal I guess.. |
![]() |
|
ik heb ook wel eens van die rare dingen...
ik kan me bijv zo ontspannen tot ik gewoon niet meer adem ik houd mijn andem dan niet in, maar ik heb er dan gwn geen behoefte aan. en ik kan van het een op t andere moment heel druk zijn, en dan ineens heel dood en ohjaa. en als ik weinig heb geslapen word ik druk (A)
||
![]() |
Citaat:
Dit had ik ook een tijdje, maar niet zo erg dat ik ook daadwerkelijk om viel. Of kijk hier: http://forum.viva.nl/forum/list_message/1035816 |
![]() |
|
wat een leuk topic trouwens!
ik vind het leuk als ik op de fiets zit, om iedereen die richting mij voorbij fietst, in de ogen aan te kijken. Ik kijk hoe lang ze blijven kijken en hoe ze reageren. Vaak worden ze nerveus en kijken omlaag. Niemand kijkt me evenlang aan als ik hun. Wat een ontdekking! ![]() Ook als ik op het schoolplein sta, kijk ik hoe de lichaamstaal van de groepjes om me heen is. Wie is er in wie geïnteresseerd, wie voelt zich onzeker en wie niet? Ook ik speel gitaar in mijn hoofd, en speel met mijn vingers mee. Bijvoorbeeld aan de handvatten van mijn fiets. Dan tap ik met mijn voeten de maat. Soms zing ik er ook bij, hardop op de fiets midden in Amsterdam. kan me niks schelen ![]()
||
Citaat:
![]() Ik vind het raar van mezelf dat ik te vaak met m'n gedachten bij een persoon zit die het eigenlijk niet waard is en waar ik al lange tijd niet meer mee om ga.
|
muhaha ik was alweer vergeten dat ik dit topic ooit heb gemaakt..
ik had ook een poosje dat ik steeds het gevoel had dat al mijn botjes scheef/vast/verkeerd zaten (na één keer waarbij het wel echt zo was o_o) en dat moest ik dan steeds checken. dwangneuroses hell yeah. oja en het is leuk om chagrijnige mensen in auto's aan te staren en kijken wat ze terug doen hihi ^^
|
Volgens mij heb ik niet écht rare dingen. Maar wel typische of opvallende. Sommige dingen zijn ook al genoemd:
- ik 'vergeet' ook wel eens adem te halen, en daarna zucht ik dan weer heel diep om het gebrek aan lucht te compenseren - niet precies zo genoemd, maar ik beeld me ook altijd nare dingen in. Die zie ik dan ineens voor me, terwijl ik dat niet wil. Er ís een term voor, maar die weet ik niet meer. Ik zie dan bijvoorbeeld dat ik tegen een stoeprand val en dat mijn tanden eruit liggen, dat er een naald in m'n oog komt en dan die er dan helemaal doorheen gaat, dat ik met mijn voet achter de trampoline blijf haken en m'n nek breek. - ik moet ook alles heel erg dubbelchecken. Duizend keer kijken of ik m'n treinkaartjes wel heb. Altijd een extra pen (of 2, of potloden) bij me hebben als ik een toets maak, aangezien die één keer leegraakte. Veel te vroeg komen voor dingen, en als ik 5 minuten later weg ga, stressen om te laat te komen terwijl ik normaal een half uur te vroeg aankom. Dat soort dingen. Panisch. - ik ben ook wel eens 'dood'. Gewoon wég van de wereld. Helemaal in gedachten verzonken. En daarbij: - als ik hoor dat ik 'n piepjestest of coopertest of zoiets moet lopen, dan voel ik me dán al benauwd, zonder iets gelopen te hebben. Op dit moment ook, omdat ik dit typ en dat van vergeten adem te halen. - soms 'ineens' krijg ik een flits, zie ik iets, valt me iets heel erg op. Heel vaak iets met een moment dat iemand net z'n hoofd wegdraaid, of hoe iets staat. Dat het gewoon even 'binnenkomt', dat het me ineens opvalt, en dat ik het liefst het moment zou bevriezen om het te tekenen. Een soort flits van iets wat ik wil vastleggen. - hetzelfde met woorden eigenlijk, maar dan is het minder snel weer 'weg'. Dan krijg ik bijvoorbeeld spontaan 'n zin in mijn hoofd, of hoor/zie ik ineens iets wat ik wil gebruiken. Maar dat vind ik minder raar. - en m'n gedachten vliegen soms heel raar alle kanten op. Vooral als ik moe ben. Maar dat vind ik leuk. Verder kom ik even niet. ;p Volgens mij ben ik juist de raarste dingen vergeten. n__n |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nah, ik geniet niet van huiswerk, maar eenmaal 'verzonken' in een verslag kan ik er wel lol in hebben. Maar ik vind schrijven leuk, dusja. ;p (Alhoewel niet met boekverslagen, dat vind ik niet leuk om te schrijven. Maar gewoon verslagen over onderzoek en je resultaten aan elkaar lullen vind ik prima te doen. ![]() |
![]() |
|
Ik neem alles heel letterlijk. Dan heb ik een afspraak met iemand, maar die moet dan nog snel even naar de wc: 'Ik kom eraan!' Ik (heel droog): 'Niet waar, je gaat juist weg.' Dan kijkt diegene me altijd een beetje vreemd aan en mijn vriendinnen moeten altijd enorm lachen.
|
hey jullie mogen mijn huiswerk wel maken
![]() maargoed, mijn beste vriendin en ik kennen elkaar zó door en door dat we sarcasme overdrijven (sarcasme over sarcasme en daardoor is het geen sarcasme meer ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() en dan krijg ik dus van de reacties als'ik maakte maar een grapje hoor' ja dat wist ik ook wel, maar moest er toch even op ingaan ![]() ik wil dan gewoon laten merken dat ik er wat vanaf weet geloof ik, als ik een aflevering van een tv-programma bespreek met iemand haal ik er ook altijd ff iets bij(o, dat is die aflevering waarin...), wel op zo'n manier dat het niet opvalt maar dat ik toch laat blijken dat ik het toch wel echt heb gezien en niet zomaar iets verzin ofzo, ik snap het zelf ook niet alrijd ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
raar probleem Tomfekkes14 | 6 | 26-12-2014 12:06 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? Skilly | 9 | 08-07-2008 13:26 | |
Liefde & Relatie |
Zulke rare, heftige dromen...betekent dit wat? *bloempotje* | 18 | 24-04-2005 23:20 | |
Psychologie |
Hoe/wat te zeggen... *~*SaN*~* | 14 | 07-04-2005 21:22 | |
Liefde & Relatie |
wat zouden jullie doen? miss x | 8 | 19-01-2005 15:49 | |
Psychologie |
alles wat ik doe in mijn leven maakt mij onzeker... Verwijderd | 2 | 09-11-2003 22:08 |