Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Meestal zet ik tussen de drie en de acht wekkers. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Quote van para maar ben te lui om op quote knop te drukken terwijl dit toch eigenlijk veel moeilijker is:
"Te laat gaan slapen waardoor je eigenlijk wel een nacht móet doorhalen doe ik ook iets te vaak. Op een gegeven moment is er een punt waarop je weet dat je je verslaapt voor het ding van de volgende dag als je nu nog gaat slapen. Maar dit heb ik nu wel minder dan vroeger." Te herkenbaar gewoon. ![]() (volgende dag) Kut, toch weer mislukt~! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja-ah ik stoot me altijd létterlijk weer aan dezelfde dingen. Vooral de hoek van het kastje op de gang bij mijn ouders thuis, maar ook de hoek van mijn bureau op mijn kamer, met enige regelmaat de deurposten, en ik stoot mijn knieën zo vaak tegen de klimwand dat ik na een paar maand de hele muur wel heb afgewerkt.
Ik ben niet zo heel elegant geloof ik ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vergeet standaard
-Mijn spullen mee te nemen van mijn werk! -Mijn horloge naar de horlogemaakman te brengen (al een half jaar!) -Op tijd te zijn -Hoe laat de bus gaat. -De mensen die mijn sleutels hebben te bellen om ze terug te vragen (al drie weken!, morgen bel ik!) -Ik loop op mijn werk minstens 2 keer per avond tegen de zelfde stoel! en zo is er nog wel meer maar ik heb geen zin om meer te tpen |
![]() |
|
Verwijderd
|
- Paniekeren terwijl dat nergens voor nodig is
- Spelfouten - Mijn mening te overtuigend presenteren zodat mensen zich soms geen gelijkwaardige gesprekspartner meer voelen - Te lang computeren waardoor ik hoofdpijn krijg en me maar raar voel op het eind van de avond - Hard praten |
![]() |
|
3 i.p.v. 2 keer op de snooze knop duwen waardoor er toch wat in m'n ochtendprogramma geschrapt moet worden
![]() Bepaalde woorden structureel verkeerd schrijven. Valideren moet ik altijd een keer als vallideren schrijven en zo zijn er nog wat dingetjes. Oh er is zo veel meer en ik weet het gewoon niet meer? Ik kom nog wel een keer langs in dit topic.
|
|