Eerst even zeggen dat ik morgenavond naar de dokter ga met al mijn klachten, maar ik vroeg me af of er mensen zijn die de symptonen herkennen.
Vorige week donderdag ben ik opgestaan met wat koorts (37,5), hoofdpijn, keelpijn, hoesten, wat maagpijn, de typische klachten dus.
Ik heb toen veel gerust, thee gedronken, pilletje tegen de hoofdpijn en de koorts en dan nog een ander pilletje.
De dagen die erop volgden ging het geleidelijkaan beter. Super goed slapen zat er niet echt in, maar kom, zolang ik me maar beter begon te voelen en dat was ook zo.
Even vermelden dat ik misschien al een kleine week diarree heb. Sinds donderdag kan die soms enorm lopend zijn, dan weer niet, maar het blijft wel diarree.
Sinds vrijdagavond begon ik me al beter te voelen. Ik begon toen wel oorpijn te krijgen, maar ik denk dat dat normaal is als je neus enorm verstropt is enzo. Mijn eetlust was nog altijd niet zo super, maar dat ging de goede kant op.
Vandaag was de oorpijn zo goed als weg. In de ochtend heb ik dan mel met ontbijtgranen gegeten en ineens kreeg ik last van mijn maag/darmen. Zoals gewoonlijk weer diarree en ik moet zeggen dat ik me erna ook niet meer zo super voelde.
Rond 4u had ik dan pas les en in de les begon ik me heel ongemakkelijk te voelen. Ik kreeg het warm (begon een klein beetje te zweten), meer keelpijn, keel die droger en droger werd en er bleef precies een 'brok' hangen. Het slikken ging dus wat moeilijk. Mijn ogen begonnen ook zo wat neer te vallen, ik moest veel knipperen met mijn ogen en ook hartkloppingen. Ik hoorde mijn hart echt kloppen. Niet dat het ineens supersnel ging, maar ik hoorde het wel kloppen. Een echt misselijk gevoel had ik niet, ik voelde me echt onwennig, ook bij het slikken.
IK ben toen naar buiten gegaan, even een frisse neus gaan ophalen en toen ging het al beter, maar ik kreeg toen precies een gevoel in mijn 2 kuiten da ik zo geen energie meer had, ik niet meer kon stappen en dat ik zou flauwvallen, maar na een halve minuut was dat alweer over. En toen ik daarna de klas terug binnenstapte, begon het terug...
Ook is vandaag de eetlust helemaal weg en ik wordt ook misselijk van hetgeen ik at (een koekje).
En ik heb nu ook pijn aan de linkerkant van mijn lichaam, zo achteraan/aan de zijkant in het midden. Echt raar
Iemand die me voorlopig een beetje wijzer kan maken i.v.m. mijn klachten?
|