Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En verder... wat dan van deze racistische daad? (...)John William King, 24, could face the death penalty if found guilty in the slaying of James Byrd Jr., 49, who was stripped, chained to a pickup truck and dragged until he was decapitated. (...) "Regardless of the outcome of this, we have made history," King said in a letter intercepted by jail officials. "Death before dishonor. Sieg Heil!" the letter continued. http://www.cnn.com/US/9902/22/dragging.death.03/
||
Citaat:
Daarnaast geloof ik niet dat de Amerikaanse manier zoals beschreven beter is. Als je lang genoeg een bevolkingsgroep blijft beledigen ontmoet je vanzelf je beul, dit ook in Amerika. Moslimextremisme in de VS ontbreekt volgens mij doordat er een relatief kleinere groep moslims is, hoewel ik dit niet heb gecheckt, en de christelijke religie dominanter is ( dus minder verzet tegen Israel, beleid in het Midden-Oosten ). Als laatste denk ik dat de manier van integreren in de VS dit probleem grotendeels opslokt. Mensen worden Amerikanen en je kan ergens komen ondanks je afkomst. In Nederland/Europa word je burgemeester van Rotterdam dankzij je afkomst. Immigranten worden als volwaardig lid van de samenleving beschouwd, en niet als achtergestelde groep die subsidies krijgen. En ja, ik realiseer me dat discriminatie en ellende ook in de VS dagelijks voorkomen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het verandert gewoon niets. Ik ben opzich voor je stelling hoor, maar de conclusie en de gegeven onderbouwing klopt imo niets van. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
sterker organiseren is het middel om je vrij te pleiten van wandaden, sla er de willekeurige islamitische revolutie, christelijke inquisitie of georganiseerde misdaad uit naam van het 'dierenbevrijdingsfonds' er maar op na. Het bestaan van de organisatie alleen is afdoende om je schuld af te wijzen op "al die anderen" Organiseren verbieden zou een mooie oplossing vormen, wil het niet dat organiseren een menselijke en natuurlijke eigenschap is. Forgive them father for they no not what they do. Citaat:
![]()
|
Ik ben het eens met de stelling.
Kosten van het verbieden van extremistische organisaties en het in stand houden van dit verbod: iets. Wat het aan positiefs oplevert voor de maatschappij: niets. Dus ja.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind dat iedereen zijn mening moet kunnen geven tot het extreme aan toe en dat daar organisaties voor nodig zijn: het zij zo. |
![]() |
|||
Citaat:
Moslimextremisme in de VS ontbreekt volgens mij doordat er een relatief kleinere groep moslims is Die bovendien niet de Moslims zijn die we hier krijgen. Europa wierf en ontving spontaan met name kansarme domme mensen, die van nature ook meer neigen naar religieus extremisme en tal van andere problemen. Amerika ontvangt grotendeels hoger opgeleide politieke vluchtelingen en expats die zo'n overtocht kunnen betalen. Überhaupt, het type 'tja, 7e eeuws is eigenlijk wel cool'-Moslim, die vatbaar is voor Al Qaida e.d. denkt bij Amerika eerder aan het hol van shaitan dan een bestemming om naartoe te migreren. Als logisch gevolg dus minder van dat soort mensen in Amerika. Citaat:
Zoiets zou onaangepast gedrag hier ook vrij rap uitroeien. Oh, u wil de ambtenaar van de sociale dienst geen hand geven? Helemaal geen probleem, u hóeft geen bijstand te hebben. U mag die best op deze creatieve manier weigeren. Een maand later is hij terug, met veel minder kapsones, als het al niet sneller is. Daar aan toegeven, en het hek is van de dam, zoals we doorlopend mogen waarnemen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar wat is die organisatie zich duidelijk manifesteert als een etnische zuiverings-organisatie (door woorden en evt. door daden)? (gisteren een "heerlijke" documentaire gezien over zware racisten in de VS die het liefst alle zwarten gelynched zagen (of opgesodemieterd naar een andere plek op aarde). En de presentator werd door andere gevraagd of ie joods was. Daar wilde hij geen antwoord op geven. En dat vonden die lui niet leuk op z'n zachts gezegd...)
||
Citaat:
mja das iets waar je naartoe moet willen. "people please form a straight line to get your monthly foodstamps" Dat jij uberhaupt jezelf nog een mens vindt is me soms onverklaarbaar.
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Aangezien het verbieden van een mening onmogelijk is lijkt het me verstandig als iedereen zijn mening ook mag uiten (wat wel verboden kan worden), al is het maar zodat je de idioten eruit kunt halen. Hoe dat in verhouding staat met gewelddadige aanslagen vind ik niet eens zo belangrijk.
||
Citaat:
![]() sinds wanneer voeren we hier een discussie over de verzorgingsstaat, sinds wanneer val ik jou persoonlijk aan... en wbt. die america drogreden, we hebben het toch over het amerikaanse systeem, daar zitten m.i. dikke nadelen aan. maargoed dat heeft in principe niet veel te maken met het toestaan van organisaties, het zou beter zijn in z'n geheel niet te organiseren, maar dat is nogal onmogelijk. Dus ja toestaan.
|
Hoe staan jullie eigenlijk tegenover die Westboro Baptist Church (van GodHatesFags.com)? Beschouwen jullie het verstoren van begrafenissen zoals zij dat doen als haatzaaien?
Even naar aanleiding van dit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik schrik hiervan.
Die lui zijn toch niet echt van plan om het vliegtuig te pakken en hier de begrafenissen te verstoren?? Kijk enerzijds is negeren een goed ding. Maar anderzijds, is dit wel zo respectloos, zo zouteloos, en zo haatdragend, zonder reden, dat ik me heel goed kan voorstellen dat mensen het verdriet en pijn niet kunnen delen met een stel godsdienstige freaks... En dat dat tot geweld zal lijden, lijkt me niet denkbeeldig. Ik zou het ook niet kunnen negeren vrees ik.... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 |