Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
-In de soap Onderweg naar Morgen eet Tess een banaan in haar pauze terwijl ze praat met Marnix haar collega arts. (Even opgezocht: Aflevering van gisteren, zie uitzendinggemist.nl, ongeveer in het midden van de uitzending) -Zijn ze in 'The Cook. The Thief, His Wife And Her Lover' niet fruit aan het eten tijdens de sex? Anyway die hele film speelt zich zowat af in een restaurant dus daar zal ongetwijfeld iets in zitten. -Bij the godfather. Elk moment waar fruit in voor komt gebeurt er iets spannends ofzo. las ik ergens -lord of the rings - the fellowship of the ring Als aragon met pipping /merry/frodo/sam naar de wachttoren amon sul gaat -into the wild -Iedere keer als er een moordaanslag is, zijn er ook sinaasappels in de buurt. Dit komt ook vaak terug in the Sopranos. -In Lolita (die van 1997) zie je Dolores Haze (Lolita) in verschillende scènes 'n banaan eten. -in de film Cool! (Theo van Gogh) eet Johnny de Mol ongeveer de hele film lang appels (in mijn herinnering althans) -In de serie Life eet het hoofdpersonage ook steeds fruit en vooral aparte exotische soorten. -Hm, in The Godfather pelt Vito een sinaasappel en stopt hem in zijn mond om zijn kleinzoon te doen schrikken. -In fightclub eet brad pitt volgens mij ook een appel in dat huis van hem. ganralph ->Dit is wat ik tot nu toe heb! Ben ook nog druk op zoek naar het motief in tekenfilms games en oude films. Wil iedereen alvast heel erg bedanken! Laatst gewijzigd op 13-02-2009 om 08:25. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic, volgens mij eet de hoofdpersoon van Stranger Than Fiction een appel als hij in het begin op weg is naar de bushalte. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zelfs in een heel groot perspectief mistte dat vak nog enige nuttige connectie met media en cultuur. niw, ontopic: in de BBC-miniserie Gormenghast (ik geloof afl. 1) eet hoofdpersonage Steerpike een peer. (sowieso een leuke serie om eens te kijken ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En het is inderdaad een heel rare, overbodige opdracht. Ik snap niet wat ze ermee willen.
|
Volgens mij werkt je motief voor geen ene meter. Wat wil je er mee aanvangen? In zoveel films wordt er eten - en ja, ook fruit - verorberd. De onopvallende act van het eten is zooo nietszeggend.
Dit vak is voor mij overigens de hoofdreden dat ik de studie nooit meer serieus zal kunnen nemen.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(en ja, het is een voltijdstudie, dus 40 uur per week, ofwel 1600 uur per jaar moet je er aan besteden ![]()
||
Citaat:
Edit: dit dus ![]() ![]() ![]()
|
Gister zag ik Billy Wilder's Ace in the Hole, ergens in de 33e minuut eet de man die de boor bedient een appel. Op dat moment bedient hij de boor niet, hij is aan het praten met Chuck Tatum en terwijl ze praten eet hij een appeltje.
|
|