![]() |
|
![]() |
Ben op zoek naar een geodkoop hotel in Nederland. Zat te denken aan Amsterdam, Maastricht of Rotterdam, en daar zoek ik een goedkoop hotel. Heb al gegoogled en op sites als goedkoop hotel gekeken, maar niets betaalbaars gevonden (50euro /nacht ofzo) iemand tips, is voor 2 personen (met mn vriendje)
|
Advertentie | |
|
![]() |
|
Kijk eens op www.booking.com daar vind je wel kamers voor rond de 50 euro per nacht hoor. Wel regelmatig kijken want de prijzen varieren echt qua hoe vroeg/laat je boekt.
|
![]() |
Wanneer wil je gaan? Ik heb eens zitten kijken op de site http://www.hoteliers.com/ en die hotels zijn allemaal het goedkoopst in de nacht van zondag op maandag, dus als je dan kan, dan zijn er wel een aantal hotels te vinden die normaal boven de 60 euro zijn, maar dan eronder.
En als je een paar dagen wil gaan moet je eens zoeken naar arrangementen, of last minutes. Grotere hotelketens hebben vaak in het weekend best goedkope aanbiedingen. |
![]() |
|
Formule 1 Hotels zijn in principe vrij goedkoop.
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Cruiseschipvakantie met vrienden? NadeHAVO | 2 | 12-02-2013 14:23 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #50² Verwijderd | 146 | 26-08-2008 07:00 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederland in verval.... TefnachT | 101 | 22-08-2002 00:01 |