Hoii,
Ik zit heel erg te twijfelen of ik volgend jaar naar 4 havo moet gaan of 4 atheneum.
Ik heb het 1e en 2de rapport geen onvoldoendes/ wel 5,5's maar dat zijn geen onvoldoendes, Voor het 3de rapport waarschijnlijk wel voor engels maar de periode is nog niet afgelopen bij ons. Oke ik weet dat ik niet zo heel erg voorsta om volgend jaar niet naar 4 atheneum te kunnen maar ik wil toch een HBO opleiding doen.(is het dan niet zonde dat ik dan een jaar langer doe) en ik zit (als ik naar 6 vwo zit) net in dat eindexamenjaar waarbij ze voor het eerst doen dat je geen onvoldoende op je eindexamen mag halen voor talen/wiskunde. (ik haal dat volgens mij nooit met engels misschien Nederlands ook niet) Tja en dan ben je meteen gezakt. En misschien moet je dan nog een jaar over doen en dan ben je al 2 jaar verder en had ik dus al 2 jaar op het HBO kunnen zitten. Ik doe het profiel E&M met tekenen en zonder AK als ik naar Havo ga hoef ik geen Duits of Frans te kiezen Op het Atheneum moet dat wel, en ik ben al zo slecht in talen (nog een reden om naar Havo te gaan) Ik heb een paar vragen aan jullie willen jullie die proberen te antwoorden als je er antwoord op weet...
- Vinden jullie dat ik naar Atheneum of Havo moet gaan?? en waarom..
Heel erg bedankt als iemand een reactie geeft want ik moet over 2 weken al de definitieve profielkeuze inleveren..
groetjess
oja ik doe ook nog 7 x in de week trainen (elke middag of avond alleen zaterdag doe ik 2 x trainen en Zondag niet maar dan heb ik meestal een wedstrijd) Ik zit onder Atletiek (3x in de week) en Waterpolo (4x in de week)
Dat wil ik graag blijven doen en soms haal ik het niet (met mijn huiswerk of leerwerk) om te trainen.