Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je bedoelt belabberde AI die OF te duidelijk cheat OF die makkelijk te schoppen is door dingen als dreadnought-rush etc? Basebuilders komen daar te vaak op neer imho: rushen en grinden.
Dark Omen gespeeld? Oude game, zeer tof en te moeilijk op sommige punten (vooral op het punt van unit verliezen = restarten omdat je het je gewoon niet kan permiteren ook maar 1 hoofdunit te verliezen) |
![]() |
|
Verwijderd
|
De moeilijkheidsgraad mocht van mij ook wel wat minder hoor, vooral omdat de game zeer inconsistent was, net een makkelijke missie gehad (zet iets vast met je HUGE blok infanterie, cavalry erin: klaar, overrun de rest van het leger in. Volgende missie wordt je gedogpiled en virtueel in je noten gekicked door de game.
Affijn, mijn tekortkoming is dat zodra iets moeilijk/frustrerend is, ik het als een persoonlijke zaak ga zien het te ownen :') |
![]() |
|
Ik heb het spel nu 3 dagen en heb er een goede 15 uur opzitten qua singleplayer campaign. Ik heb DoW 1 wel gespeeld maar niet heel erg serieus en ik moet zeggen dat ik positief verrast bent door het squad based spelen.
![]() Een groot nadeel vond ik het de hele tijd terug gaan naar oude gebieden in de singleplayer campaign maar het begint nu wat moeilijker en meer divers te worden. Zit er dik in dat ik over twee dagen de winkelversie ga halen. Dan kan ik ook de multiplayer proberen..
|
Verwijderd
|
Single Player is wel vet, beetje action-RPG maar multiplayer is momenteel zwaar lame. Een aap met een arm kan nog makkelijk winnen in 1v1 met de Tyranids. Bij het 1v1 tournament van gamereplays.org speelde praktisch elke speler bij de laatste 10 met de 'nids.
Relic had een goede balance bij DoW, hopelijk fixen ze het snel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Nouja, een start, invite een vriend, start campaign. Je begint allebei dus gewoon op zelfde punt, met evenveel units, af en toe in sommige missies heeft degene die host een 3e unit er bij, mar dat is meer omdat de missie dat toelaat zeg maar, of hoort zo in het verhaal. Je kunt dus in overleg kiezen welke units wie bestuurd. Die levelen dus, kunt aparte items toewijzen e.d. Als je in je eentje speelt bestuur je dus 4 units, en in coop ieders 2, wel makkelijker qua tactics en flanken en bijv. ieder een deel van de map pakken.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als grote fan van het originele Tabletop Warhammer 40k moest ik dit natuurlijk hebben.
Ik heb de campaign tot nu toe tot de laatste missie gedaan, ik ben nu bezig mijn rank naar Angel of Death te krijgen. Burn the Heretic, Kill the Mutant, Purge the Unclean! Ultramarines 2nd Company, for Honour! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb het spel ook aangeschaft. Erg leuke singleplayer maar het draait natuurlijk om het online gebeuren. Ben er niet heel goed in maar vermaak me er prima mee. Misschien is het een idee om te oefenen als premade team (3vs3) en dan een beetje online te gaan heersen?
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Welk spel heb jij het laatst gekocht? Deel 2 Blaf | 282 | 07-04-2011 17:57 | |
Games |