Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2009, 20:35
xJustxMe
Hee allemaal,

Ik hoop dat jullie mij kunnen en willen helpen voor een werkstuk Levensbeschouwing over de dood. Ik heb de opdracht gekozen om 3 liedjes waarin de dood voorkomt te kiezen en hierover informatie te geven. Ik doe er ook begrafenisliedjes bij en wil graag ook een hoofdstukje met meningen maken.
Ik zou daarom willen vragen of jullie onderstaand lijstje zouden willen invullen met je eigen mening en deze beargumenteren, zodat ik de verschillende argumenten naast elkaar kan leggen.
Ik zou graag volgende week de opdracht willen maken, maar als er weinig animo is kan ik maximaal wachten tot 8 maart.

BELANGRIJK; Er gaat een vraag over de liedjes die ik heb gekozen. Daarin komt het onderwerp dood voor en soms in depressieve vorm, met name Goodbye (I’m sorry). Mocht je dit echt vreselijk vinden, dan kan je dit liedje altijd niet beluisteren. De liedjes zijn akoestisch of met piano begeleid.

De vragen:
1) Wat vind je van het onderwerp dood in liedjes en waarom?
2) Wat vind je van de liedjes I miss you, Goodbye (I’m sorry) en In loving memory van Jamestown story (vroeger And then I turned seven) en waarom?
3) Wat vind je het mooiste begrafenisliedje / Welk liedje zou jij graag op je begrafenis willen hebben en waarom?
4) Wanneer vind jij een begrafenis / lied over de dood mooi en waarom?

Bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2009, 14:18
xJustxMe
Ik zoek echt dringend meningen!
Niemand hier die even zijn mening wil wegzetten ?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 15:37
looloo12
looloo12 is offline
Heej, ik wil het wel doen hoor

1) Wat vind je van het onderwerp dood in liedjes en waarom?
Als je een dood te verwerken hebt, vind ik het wel handig maar niet echt een liedjes om allerdaags te luisteren
2) Wat vind je van de liedjes I miss you, Goodbye (I’m sorry) en In loving memory van Jamestown story (vroeger And then I turned seven) en waarom?
Ik moet er van
3) Wat vind je het mooiste begrafenisliedje / Welk liedje zou jij graag op je begrafenis willen hebben en waarom?
Alles van Coldplay. ik ben namelijk heel errug coldplay fan!
4) Wanneer vind jij een begrafenis / lied over de dood mooi en waarom?
Als mensen niet verdrietig zijn, maar lachen en terug kijken op de mooie tijd met die persoon.

Bye!
Greetz Layla hoop dat je er wat aan hebt...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten