Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2009, 21:46
East
East is offline
Hallo allemaal,

Ik hoop echt heel erg dat jullie me kunnen helpen. Het volgende is het probleem: ik heb een nieuwe laptop gekocht, en wil nu de iTunes-bibliotheek op mijn oude computer overzetten naar mijn nieuwe. Nu doen zich twee obstakels voor: 1) mijn oude computer heeft nul werkgeheugen en 2) mijn iPod zelf staat ook helemaal vol, dus ik kan niet (zoals een stappenplan van Apple om je muziek over te zetten zegt) een map er bij zetten met kopieen van al mijn nummers.

Ik had gehoopt dat als ik mijn iPod gewoon in mn nieuwe computer zou steken, dat ie dan automatisch de nummers die er op stonden naar de iTunes bibliotheek op die nieuwe zou kopieren, maar dat doet ie dus niet.

Ik hoop dat het een beetje een duidelijk verhaal is, en nogmaals, al mijn hoop is op jullie gevestigd haha.. Misschien is er een truukje om al die ingewikkelde dingen te omzeilen? Of iets anders? Nou ja, ik hoor het HEEL graag in ieder geval!

Liefs
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-03-2009, 10:59
31337
31337 is offline
Je kan gewoon de iTunes bibliotheek exporteren, het .xml bestandje ff kopiëren naar de nieuwe computer en vervolgens bibliotheek importeren. Ik neem aan dat je dit bedoeld?
Oud 03-03-2009, 16:12
East
East is offline
Citaat:
Je kan gewoon de iTunes bibliotheek exporteren, het .xml bestandje ff kopiëren naar de nieuwe computer en vervolgens bibliotheek importeren. Ik neem aan dat je dit bedoeld?
Ja, maar dan moet ik dus mn hele iPod leeghalen om dat .xml bestand er op te zetten, toch? En stel nou dat het misgaat (met windows vista weet je het maar nooit), ben ik dus al mn nummers kwijt!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2009, 15:38
31337
31337 is offline
Je hoeft je iPod niet leeg te halen hoor. Die synchroniseert gewoon met de iTunes bibliotheek van de computer waar je hem op aansluit.

En je nummer raak je niet kwijt dacht ik. Die heb je toch wel ergens opgeslagen op de computer? Of verwijderen je die als je ze op je iPod hebt gezet?
Oud 04-03-2009, 19:47
East
East is offline
Ja alleen heb ik ook nog al m'n oude muziek op m'n computer staan, dus dan moet ik helemaal gaan uitzoeken wat er wel en wat er niet op mn iPod stond

Maar goed, ik ga binnenkort toch maar de poging wagen denk ik, want dit is ook niks.

Echt geen andere goede tips?
Met citaat reageren
Oud 05-03-2009, 14:54
31337
31337 is offline
Lijkt mij dat als je de bibliotheek exporteert en vervolgens op de nieuwe computer weer importeert dat hij alleen de nummers op je ipod gooit die er ook op stonden. Dus dat je dezelfde bibliotheek weer in iTunes hebt.
Reageren

Regels voor berichten