Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
www.thestewardessacademy.nl al gecheckt?
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar je bent toch nog niet klaar met de opleiding? Tegen de tijd dat je klaar bent en aan het werk gaat ben je al weer ouder. En over die "in aanraking met justitie zijn geweest": met de huidige strenge eisen op vliegtuigen na die Twin Tower crash (9-11, weet je wel?) zul je nooit een baan vinden als je al eens opgepakt bent of zo, dus daarom zullen ze die regel wel hebben. mzzl Petra |
![]() |
|
De opleiding duurt een jaar, dus dan ben je nog steeds maar 17.
Overigens was er gister in Radar een groot stuk over deze school. Het blijkt één grote oplichterspraktijk te zijn die je duizenden euro's afhandig maakt.
|
http://www.trosradar.nl/index.php?id...g&itemUid=1348
Ik zou dit filmpje een bekijken. Dit was gister (maandag 16-02-2009) op tv!
||
![]() |
Citaat:
Volgens mij verwachten veel mensen wonderen van The Stewardess Academy! Dat als je klaar bent je door een achterdeurtje bij KLM binnengeloodst wordt of zo. Als een student op een universitaire studie klaar is dan moet deze toch ook gewoon gaan solliceren? Hij heeft alleen een betere uitganspositie vanwege zijn studie ![]() grtz Petra |
![]() |
|
Heb je je daar speciaal voor aangemeld?
![]() Anyway, kijk even dat filmpje van Tros Radar en reageer daar dan op. Het klinkt toch wel erg triest allemaal hoe die Kantelberg te werk gaat. Ik bedoel: een lening aanraden bij een intakegesprek.. ![]() En uiteindelijk geef jij zelf ook aan dat je dan nog niet voldoende opgeleid bent tot stewardess, je moet dan alsnog de selectieprocedure doorlopen, waar je volgens jou een betere uitgangspositie hebt. (terwijl de verschillende maatschappijen de academy niet eens kennen, dus hoeveel meerwaarde is de academy voor je uitgangspositie, maar dat terzijde..) Is dat echt die duizenden euro's waard, dat 'beetje extra kans'? Wekt een school die 'stewardess academy' heet, maar géén opleiding tot stewardess biedt, geen valse verwachtingen? En ik vind het niet vergelijkbaar met iemand die na het afstuderen nog moet solliciteren. Na de stewardess academy ben je namelijk nog niks. Je moet dan juist nog gaan beginnen aan je opleiding!
|
![]() |
|
|