![]() |
|
Hallo ik ben Jeroen, 19 jaar. Hier zijn enkele waterverf werkjes die ik rond deze tijd gemaakt heb:
![]() Menselijk Schedel ![]() Dromen ![]() Kip ![]() Konijn Twee zelfportretten, gemaakt terwijl ik in een spiegel keek. ![]() ![]() Allen pen of potlood, met dus waterverf op normaal A4 papier. Meer werk van mij is te zien op: www.gmac06.deviantart.com en www.jeroenvdsteen.exto.nl |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Bedankt voor de reacties,
De link naar Rooster's werk snap ik niet echt ![]() De zelfportretten had ik wel snel gemaakt, maar dat is geen excuus natuurlijk. Dus als ik het goed begrijp word de kip die op een kip lijkt (gelukkig maar) het beste gevonden vanwege hoe ik ben omgegaan met kleur. En ik moet me meer verdiepen in de anatomie. Hoe zou ik dit kunnen doen? Vroeger heb ik wel veel boeken gehuurd over tekenen enzo en de anatomie. Zijn er ook goede handige site's over de anatomie of is een boek kopen erover beter? Ik wou vroeger ook zo'n menselijk skelet kopen om na te tekenen, maar dat was vrij duur. Verder dat mijn stijl meer geschikt is voor bizardere onderwerpen ben ik het wel mee eens, een kip, een mens, een konijn zijn vrij gewone onderwerpen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Verfeffecten Attention | 10 | 16-01-2013 15:58 | |
ARTistiek |
Wat kan ik het beste kopen? Get pierced | 4 | 05-06-2003 15:41 |