Advertentie | |
|
![]() |
|
Idd betercore, als daar op werd gelet had je ook al een waslijst van waarschuwing gehad (die je wrs al hebt ook nog
![]() En ontopic, mensen... je hoeft de topics niet te lezen en je kan d'r gewoon op de ignore zetten... Daarnaast, de kantine en onzin moeten samen!
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Dat zit je verkeerd, de topics mogen (iig volgens de regels en de FB's blijkbaar) en je hoeft ze niet te lezen.. als de topictitels je niet aanstaan lijkt me dat te maken hebben met een 'incomplete' negeerfunctie... en zou ik daar gewoon (weer) een apart topic over maken
![]()
|
Verwijderd
|
Ik denk dat iemand als darkfairy heel wat meer wordt gepest op onzin in het algmeen dan anderen hiermee. Bovendien zijn er, nogmaals, blijkbaar genoeg mensen die het leuk vinden en erop reageren en kunnen de topics gewoon nergens anders, het zíjn geen kantinetopics. Het zijn topics die bob de beer op DK zou openen ja.
Geval van niet zeuren dus. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind dit zo'n ongelofelijk gelul, er is helemaal niks mis met die topics. Voor mij vergroot het juist mijn forumplezier. Zo kan iedereen wel een lijst met topics indienen waar 'ie niet blij van wordt en dan is het hele idee van onzin verdwenen. Er komen zoveel topics op een dag dat je die van nrlaan prima kan negeren. Ik vind het nog meer gelul dat nrlaan hiervoor geband is geweest. STOP MET ZEUREN.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik weet nog wel hoe jij moord en brand schreeuwde toen er een discussie was op onzin over godslastering en vloeken en dan zeg je nu tegen ons om te stoppen met zeuren?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Het is inderdaad zo dat er in de regels op onzin niet vermeld staan dat dergelijke 'kantinetopics' niet aangemaakt mogen worden. Maar ik snap goed dat het vervelend is als er een hele rij 'kantinetopics' op onzin geopend zijn.
Zolang het binnen de perken blijft staan we het toe, maar als we vinden dat er echt te veel 'kantinetopics' geopend worden zullen we dit laten merken.
|
Nuh ja, er staat ook duidelijk in de regels dat aanwijzingen van fb's opgevolgd dienen te worden. Dit is wel vaker gezegd, en als zij geen zin heeft om daar gehoor aan te geven is dat haar keuze, maar de klachten zijn wel degelijk terecht.
||
Citaat:
![]() ![]() /theomaassen-modus
||
Citaat:
Alleen maar omdat een aantal mensen het niet leuk vind hoe iemand post? En laat me raden, als bepaalde mensen klagen dan weegt dat zwaarder dan anderen? En als er wordt geklaagd wordt er verder niet gekeken wat de rest er van vindt? Kom op zeg... als iemand zich netjes aan de regels houdt, en niet op of over het randje van het beleid gaat... dan is en hoort er niks mis mee te zijn...
||
Citaat:
![]() toen een hele boel mensen gingen klagen op mensen die met ziektes scholden werd dat uiteindelijk opgenomen in de regels van onzin
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Eigenlijk is het net als telkens alleen hetzelfde plaatje in verschillende topics plaatsen. Gruwelijk irritant, maar niet verboden. En toch, als het het forumplezier van zoveel mensen verziekt, waarom zou het dan niet banbaar moeten zijn?
||
Verwijderd
|
Citaat:
- Het is niet hetzelfde als telkens hetzelfde plaatje posten, want het zijn steeds andere onderwerpen waar best wat mensen op reageren. Het maakt onzin ook ietsje opener aangezien de rest van de topics enorm vaak van afgesloten groepjes is, of zelfs 1 op 1 gesprekken. - Forumplezier verziekt? Kom op zeg, het gaat om ervoor te kiezen een topic niet te openen, er niet op te reageren, of wat dan ook. Wat een aanstellerij. |
![]() |
|
Het is lastig voor ons om DK-topics in een goede sluitende regel op te nemen. Topics als "waar word jij gelukkig van?" zijn misschien nog wel aardig. Maar er zijn regelmatig zijn er topics waar niemand iets aan heeft en die nergens op slaan. Natuurlijk, het is Onzin, maar als er van zulke topics een stuk of 10/15 staan, kan ik me goed voorstellen dat dit het forumplezier van mensen een beetje verziekt. We willen 'DK-topics' niet helemaal verbieden, omdat, zoals gezegd, ze ook best leuk kunnen zijn. Maar die lijsten met nutteloze DK topics willen we ook tegengaan. Een maximum aantal per dag opstellen is ook geen optie, dan open je er precies zoveel, maak je een clone aan en post je er daar weer zoveel mee. Of je ronselt je forummattie om er ook zoveel te openen en dan is er nog niks opgeschoten. Op Admin wordt er zeker overlegt om een beter beleid te creëren, maar help vooral mee zou ik zeggen en kom met ideeën waar we iets aan hebben!
![]() excuses voor de late reactie overigens. Druk!
||
Citaat:
Ik vind die topics niet specifiek boeiend of irritant, maar ik denk dat als je hier regels voor gaat maken, er al gauw een volgend soort topic op Onzin komt waarover geklaagd gaat worden en dan blijf je bezig.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ben het met Zopje eens. De topics die ze aan maakt worden op dk verwijderd omdat ze daar al te vaak voorbij zijn gekomen en dus worden ze nu op onzin gezet. Ik zie niet in wat daar mis mee is en mocht je er wel een probleem mee hebben kun je wat mij betreft ook prima niet op de topics klikken dan heb je er ook geen last van. Erover zeuren dat er topics voorbij komen die je niet aanstaan vind ik eigenlijk te triest voor woorden.
||
Citaat:
Ik ga even in overleg met de rest op Admin over een (eventueel) plan van aanpak, omdat de meningen duidelijk een beetje verdeeld zijn.
|
Verwijderd
|
Het is de inhoud an sich niet eens zozeer waaraan ik me erger. Het is meer dat al die "groepjes" spamtopics en kantinetopics een floodbeeld geven. Het is niet meer zo erg als het was maar in het verleden kwam het vaker dan eens voor dat de de topics op de eerste twee pagina's alleen spamtopics waren of begonnen met dezelfde 5 woorden.
Ik denk dat de frustratie bij "de onzinners" voornamelijk ligt bij de enorme /care en 'tiswah factor die heel de kantine over zich heeft en wordt overgedragen. In het verleden gebeurde hetzelfde met opstandige lifestylers die hun typische sfeertje over probeerde te brengen. Toen bleek dat het op lifestyle gewoon totaal niet liep en na heel wat bans en wat veranderingen in de FB crew is daar nu volgens mij weer heel wat rustiger en dus ook op onzin. Ik weet niet of het toeval is maar het aantal topics met klachten erin komt steeds vaker uit de hoek van de kantine. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin Verwijderd | 500 | 03-05-2010 09:54 | |
De Kantine |
Saaicob van Holland #547 Uice | 500 | 10-03-2009 15:31 | |
De Kantine |
er worden kantinetopics gemaakt op onzin, mogen wij dan ook onzintopics maken op de Verwijderd | 6 | 26-08-2006 10:21 |