Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2009, 03:05
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Ik vertrek vier/vijf april uit mijn kamer en er is dus een kamer leeg in dit huis. Het huis staat in De Bilt, dat is 15 minuten fietsen van station utrecht, tien minuten van het centrum. De kamer is van gemiddelde grootte, in een enorm huis waar vier andere studenten in wonen. Grote gemeenschappelijke woonkamer (+ open haard) en keuken, extra logeerkamer voor je vrienden, grote achtertuin en voortuin + vuurkorf, twee badkamers en twee wc's. Het huis is één minuut lopen van de bushalte waar ong. elke vijf/tien minuten wel een bus vertrekt naar het centrum van Utrecht (10 min.) Uitzicht vanuit de kamer met dakkapel is op achtertuinen met bomen, voor het huis is een grasveld met bomen waar je nog kan barbecueen of iets dergelijks. Het centrumpje van de bilt is op een paar minuten fietsen.

huisgenoten zijn gezellig en tussen 19 en 25, drie jongens (2x conservatorium, 1x geneeskunde) en één meisje (geneeskunde). Drie zijn christelijk en twee ervan spelen in een redelijk populair worshipbandje dus het is handig als je niet gek wordt wanneer er worship gedraaid wordt onder het koken. De ander is jazzmuzikant.

huur: 250 exclusief, er komt nog zo'n vijftig bij aan internet en gas en licht en dergelijke.

Het huis is een leegstaande pastorie. Vanaf september 2009 gaat de kerk weer een nieuwe dominee zoeken en als ze die vinden zou die er in de winter zo ongeveer in moeten. Daar voor moet je er dus weer uit.

De kamer is beschikbaar vanaf 5 april. Als je interesse hebt, stuur een pm met wat informatie over jezelf, dan pass ik je door naar mijn huisgenoten die er uiteindelijk over zullen gaan. Waarschijnlijk kan je dan binnenkort op bezoek komen. Wees wel snel want vijf april is al bijna.

Laatst gewijzigd op 25-03-2009 om 09:54. Reden: TR betekende te ruil. Maar we hebben nu snel een TH erbij gemaakt!
Advertentie
Oud 25-03-2009, 13:24
T_ID
T_ID is offline
Hoeveel m2 is 'gemiddelde grootte'?

De Uithof is trouwens een kwartier fietsen vanaf De Bilt. Utrecht CS ligt wel iets verder dan dat.
Oud 27-03-2009, 11:07
Verwijderd
Oke even samenvattend

- Bilt, niet utrecht
- 300 euro
- tijdelijk
- veel geluidsoverlast

Nou, als gemiddelde grootte meer dan 20 vierkante meter is heb ik nog interesse
Oud 29-03-2009, 15:56
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
mijn huisgenootje heeft het over tien minuten fietsen naar uithof, ik studeer er zelf niet dus weet het niet. Maar station fiets ik in vijftien minuten.

weet niet hoe groot de kamer precies is want ik heb geen rolmaat o.i.d. Er past gewoon een bed, een paar kasten, een bureau en een bank in. Hij is kleiner dan 20 vierkante meter denk ik.

Geluidsoverlast valt mee, vanuit mijn kamer hoor ik alleen de huisgenoot boven mij wel eens fluit spelen, en als ik goed luister en zelf geen muziek op heb kan ik de jazzgitarist soms horen. En ik hoor het natuurlijk als ze hun muziek hard aanzetten, maar dat is overal zo.

Maar maandag komen er mensen kijken en word er waarschijnlijk al iemand uitgekozen.
Oud 30-03-2009, 20:45
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
de kamer is vergeven, er mag een slotje op

Regels voor berichten