Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2009, 14:02
miamad
miamad is offline
hallo,
ik zit in 6 v.w.o. en ik heb een probleem. ik ben van het v.m.b.o opgestroomd naar h.a.v.o en daarna naar het v.w.o. het probleem is echter dat ik nu ook frans moet doen en dat terwijl ik voor het laatst frans heb gehad in de 2de klas. dit betekend dus dat ik 5 jaar geen frans kreeg, en dit jaar op het niveau moet zitten van een 5 v.w.o'er. ik moet toetsen maken maar krijg geen les en dat gaat dus helemaal fout. is het niet mogelijk om vrijstelling te krijgen? want ik ben bang dat ik strax niet eens examen mag doen i.v.m. het eindcijfer wat over een maand zal moeten worden ingevoert. ik hoop dat iemand mij hier kan helpen.

gr.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2009, 14:47
Verwijderd
Ja, als je een extra vak (vervangend vak) hebt en volgt...ja...dan mag het wel..
Met citaat reageren
Oud 16-02-2009, 15:35
Ieke
Ieke is offline
Het is echt moeilijk om vrijstellingen te krijgen, maar daar zijn wel mogelijkheden voor. Ik zou eens met je decaan overleggen. Maar waarom ben je er niet eerder over begonnen? Je zit nu in 6 vwo, krijgt blijkbaar geen les en het is nu al februari dus het lijkt me niet echt een nieuw probleem.
Oud 16-02-2009, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Het is echt moeilijk om vrijstellingen te krijgen, maar daar zijn wel mogelijkheden voor. Ik zou eens met je decaan overleggen. Maar waarom ben je er niet eerder over begonnen? Je zit nu in 6 vwo, krijgt blijkbaar geen les en het is nu al februari dus het lijkt me niet echt een nieuw probleem.
Ik heb zelfs vrijstelling gekregen net voor mijn eindexamen, nadat ik gesproken heb met mijn cordinator(mijn eeuwige heldin!), inspectie en mijn intensieve speurwerk. Ik wil best helpen om te kijken wat er mogelijk is voor je en waar je kan op beroepen.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2009, 03:36
Verwijderd
Vind ik wel heel vreemd dat scholen vrijstelling geven. Je krijgt een VWO diploma. Daar zijn eisen aangesteld en iedereen die in aanmerking wil komen voor een VWO diploma moet gewoon aan die eisen voldoen.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2009, 16:15
miamad
miamad is offline
Citaat:
Ja, als je een extra vak (vervangend vak) hebt en volgt...ja...dan mag het wel..
ik las volgens mij op internet dat als je overstroomt van havo naar vwo je vrijstelling hebt voor maatschappijleer, anw en geschiedenis. ik heb nu namelijk nog wel steeds geschiedenis...geldt dit als een vervangend vak? is mij trouwens op school ook niets van gezegt dat ik daar vrijstelling van kreeg.

bedankt al voor de reacties!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2009, 16:19
miamad
miamad is offline
Citaat:
Vind ik wel heel vreemd dat scholen vrijstelling geven. Je krijgt een VWO diploma. Daar zijn eisen aangesteld en iedereen die in aanmerking wil komen voor een VWO diploma moet gewoon aan die eisen voldoen.
nee ben ik niet met je eens, stel je ben mega slecht in talen maar de grote held in wiskunde. waarom zou je dan geen wiskunde mogen studeren? omdat je slecht bent in nederlands of duits?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2009, 16:20
miamad
miamad is offline
Citaat:
Ik heb zelfs vrijstelling gekregen net voor mijn eindexamen, nadat ik gesproken heb met mijn cordinator(mijn eeuwige heldin!), inspectie en mijn intensieve speurwerk. Ik wil best helpen om te kijken wat er mogelijk is voor je en waar je kan op beroepen.
graag!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2009, 18:28
Verwijderd
Citaat:
ik las volgens mij op internet dat als je overstroomt van havo naar vwo je vrijstelling hebt voor maatschappijleer, anw en geschiedenis. ik heb nu namelijk nog wel steeds geschiedenis...geldt dit als een vervangend vak? is mij trouwens op school ook niets van gezegt dat ik daar vrijstelling van kreeg.

bedankt al voor de reacties!
wat doe je voor extra vakken(buiten je profiel en de gemeenschapdeel) om?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 09:54
miamad
miamad is offline
Citaat:
wat doe je voor extra vakken(buiten je profiel en de gemeenschapdeel) om?
nog meer extra vakken doe ik volgens mij niet
de vakken die ik heb en examen in doe zijn:
nl
en
ak
ec
m&o
gs

en dan doe k nu nog frans maar doe k geen examen in
mijn profiel is E&M
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 11:05
honkballertje
honkballertje is offline
Maar op het VWO moet je wel examen doen in duits of frans dacht ik, of niet?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 11:16
Verwijderd
Ik begrijp dat je enkel frans 1 dus nog moet? Omda tje nu in 6VWO zit? Kan je geen regeling treffen met je school? Ik snap dat het lastig om dit te doen als je al erg lang geenf rans hebt gehad, maar misschien is er een mouw aan te passen. Gewoon hoppa morgen (of na de vakantie) direct met je school praten)

Verder snap ik niet dat je hier nu pas over nadenkt, aangezien je blijkbaar in de zesde zit?!

Maar praten met je school, eventueel vragen of je niet een prachtig werkstuk mag maken waarbij je franse bronnen gebruik (lange leve google translate o.i.d) want frans1 is toch alleen maar lezen..
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 12:35
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
nee ben ik niet met je eens, stel je ben mega slecht in talen maar de grote held in wiskunde. waarom zou je dan geen wiskunde mogen studeren? omdat je slecht bent in nederlands of duits?
Lijkt me wel, want de Franse attitude van 'ze lullen maar Frans, of anders lekker niets' kunnen we ons in Nederland niet veroorloven. Bovendien is niemand volledig taalgestoord.

Maar goed, ontopic begrijp ik niet hoe je een toets kunt krijgen zonder eerst les te krijgen. Is het geen optie om naar de school te stappen en te wijzen op dat probleem? Wellicht kunnen ze een leraar charteren om je buiten de gewone uren om de nodige lessen te geven.

Dat, plus zelf aardig oefenen met Franse teksten moet het prima te redden maken als het om Frans 1 gaat. Het 1 vak van zowel Duits als Frans stelt helemaal niets voor.
Oud 18-02-2009, 18:18
miamad
miamad is offline
Citaat:
Ik begrijp dat je enkel frans 1 dus nog moet? Omda tje nu in 6VWO zit? Kan je geen regeling treffen met je school? Ik snap dat het lastig om dit te doen als je al erg lang geenf rans hebt gehad, maar misschien is er een mouw aan te passen. Gewoon hoppa morgen (of na de vakantie) direct met je school praten)

Verder snap ik niet dat je hier nu pas over nadenkt, aangezien je blijkbaar in de zesde zit?!

Maar praten met je school, eventueel vragen of je niet een prachtig werkstuk mag maken waarbij je franse bronnen gebruik (lange leve google translate o.i.d) want frans1 is toch alleen maar lezen..
ik heb t al eens geprobeert, ik vroeg kan ik niet miss 1 grote afsluitende opdracht maken maar dan zitten ze je half lachend aan te kijken.. miss omdat mijn coördinator zelf frans leraar is dat is dus vrij kut
klopt wel dat ik er een beetje laat mee begin, hoopte dat het hele gebeuren beetje zou overwaaien... beetje naief
maar ik kan het misschien nog wel eens proberen om te vragen voor zo'n prachtige opdracht, het zou wel heel erg hard zijn als ze me geen 5.5 ofzo zouden gunnen op mijn lijst want als ik geen cijfer heb mag ik niet eens meedoen met het examen en zijn deze twee jaar vwo compleet voor niets geweest aangezien na dit jaar de nieuwe fase begint en zitten blijven niet eens mogelijk is.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 18:20
miamad
miamad is offline
Citaat:
Maar op het VWO moet je wel examen doen in duits of frans dacht ik, of niet?
nee daar kun je voor kiezen, dan heb je frans 1,2 volgens mij?
maar ik moest frans en duits al afsluiten in 5 vwo
duits heb ik afgesloten, (lang leve dicht aan de duitse grens wonen)
helaas is die franse grens een stukje te ver....
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 18:24
Balance
Balance is offline
Citaat:
Dat heeft meer te maken met de toelatingseisen van de opleiding Wiskunde.
Een vwo diploma is een vwo diploma. Niet een 'alles op vwo niveau, behalve de vakken die ik lastig vind' diploma.
Natuurlijk zijn er heus wel uitzonderingen te bedenken, maar ik vind dit geval niet echt uitzonderingswaardig. Frans duikt niet zomaar in het laatste half jaar vwo op; ze kon het voorzien én ze kon er iets aan doen, namelijk: zelfstudie.
Oud 18-02-2009, 19:03
Verwijderd
Citaat:
ik heb t al eens geprobeert, ik vroeg kan ik niet miss 1 grote afsluitende opdracht maken maar dan zitten ze je half lachend aan te kijken.. miss omdat mijn coördinator zelf frans leraar is dat is dus vrij kut
klopt wel dat ik er een beetje laat mee begin, hoopte dat het hele gebeuren beetje zou overwaaien... beetje naief
Goed, ik vind je echt dom. Ga lekker zelf studeren en je opdrachten maken, tref een regeling met het inhalen van SE's. Zo ontzettend moeilijk is frans nu ook weer niet. Leer even de woordjes en ga er voor. Dan is een 5.5 gewoon te doen.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 20:06
xxceline
xxceline is offline
Misschien ligt het aan mij .. maar.. heb je ook Duits1 gehad/afgesloten?
In de fase waarin je nu zit, moet je namelijk Frans1 en Duits1 hebben gehad voor een vwo-diploma.

Verder vind ik het erg raar, dat je vrijstelling voor dat vak wilt krijgen. Dat mag en kan niet. Alleen mensen met medische redenen (dyslectie bijv) krijgen dat. Als jij van 5 havo naar het vwo gaat, kom je in 5 vwo. Dan krijg je frans en duits op de meeste scholen. En zijn er ook SE toetsen. Waarom heb je die niet gehad/gemaakt?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 21:06
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Verder vind ik het erg raar, dat je vrijstelling voor dat vak wilt krijgen. Dat mag en kan niet. Alleen mensen met medische redenen (dyslectie bijv) krijgen dat.
Dan krijg je het ook niet, toen ik erna gekeken heb waren er maar erg weinig uitzonderingsgronden.
Oud 19-02-2009, 00:49
Verwijderd
Citaat:
Via een collodium doctum (ofziets) kun je nog toegelaten worden tot de universiteit. Dit soort reacties zijn en gedachten zijn nou juist de oorzaak waarom de kwaliteit van het onderwijs enorm achteruit holt. Ongekwalificeerde personen krijgen op deze manier een zeer waardevol diploma om trots op te zijn. Gevolg: diploma-inflatie. En dat kunnen we tegenwoordig over om ons heen zien. Achter de kassa bij Albert Hein vragen ze tegenwoordig een HAVO/VWO diploma, terwijl daar 10 jaar terug nog met een MAVO of VMBO diploma voor kon worden volstaan.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2009, 17:08
miamad
miamad is offline
Citaat:
Dat heeft meer te maken met de toelatingseisen van de opleiding Wiskunde.
Een vwo diploma is een vwo diploma. Niet een 'alles op vwo niveau, behalve de vakken die ik lastig vind' diploma.
Natuurlijk zijn er heus wel uitzonderingen te bedenken, maar ik vind dit geval niet echt uitzonderingswaardig. Frans duikt niet zomaar in het laatste half jaar vwo op; ze kon het voorzien én ze kon er iets aan doen, namelijk: zelfstudie.
ik wil wel graag worden aangesproken met 'hij' hahah
maar ik vind het niet erg redelijk om van iemand te verlangen die al op het vmbo (alleen in de 2de klas 1 blok) geen frans kreeg en op het havo niet, in de 5de van het vwo te laten beginnen zonder begeleiding met 3vwo frans en dat is het niveau waarop je eigelijk al een basis kennis moeten hebben om de opdrachten te kunnen begrijpen. waarschijnlijk kwam ik toen net zo ver met een tekst frans als met een tekst spaans. maar weer even ontopic, ik heb deze topic namelijk niet gestart voor mensen die alleen maar willen zeggen dat ik eerder moest beginnen of me graag dom willen noemen (niet voor jou bedoelt Balance), maar voor sommige mensen die me misschien verder kunnen helpen.
bedankt voor de reacties!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2009, 18:55
xxceline
xxceline is offline
Citaat:
In de fase waarin je nu zit, moet je namelijk Frans1 en Duits1 hebben gehad voor een vwo-diploma.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2009, 11:14
miamad
miamad is offline
Citaat:

Verder vind ik het erg raar, dat je vrijstelling voor dat vak wilt krijgen. Dat mag en kan niet. Alleen mensen met medische redenen (dyslectie bijv) krijgen dat. Als jij van 5 havo naar het vwo gaat, kom je in 5 vwo. Dan krijg je frans en duits op de meeste scholen. En zijn er ook SE toetsen. Waarom heb je die niet gehad/gemaakt?

jah duits1 heb k ook gehad + afgesloten
SE toetsen?
maar waarom mag en kan dat dan niet?
de school mag blijkbaar wel zelf helemaal bepalen WAT ze gaan toetsen en op welke manier.. k snap niet waarom er dan niet een uitzondering mogelijk is om er gewoon vrijstelling voor te geven, ik doe er toch niet eens examen in....
Met citaat reageren
Oud 23-02-2009, 12:26
Verwijderd
Citaat:
jah duits1 heb k ook gehad + afgesloten
SE toetsen?
maar waarom mag en kan dat dan niet?
de school mag blijkbaar wel zelf helemaal bepalen WAT ze gaan toetsen en op welke manier.. k snap niet waarom er dan niet een uitzondering mogelijk is om er gewoon vrijstelling voor te geven, ik doe er toch niet eens examen in....
je zou een vervangende vak moeten volgen, je kan vrijstelling dan krijgen(je hebt duits 1 wel afgesloten zie ik).

Eerst was er een mogelijkheid, dat je het vak volgde, maar dan alsnog vrijstelling kreeg...
Met citaat reageren
Oud 23-02-2009, 20:35
Balance
Balance is offline
Citaat:
ik wil wel graag worden aangesproken met 'hij' hahah
maar ik vind het niet erg redelijk om van iemand te verlangen die al op het vmbo (alleen in de 2de klas 1 blok) geen frans kreeg en op het havo niet, in de 5de van het vwo te laten beginnen zonder begeleiding met 3vwo frans en dat is het niveau waarop je eigelijk al een basis kennis moeten hebben om de opdrachten te kunnen begrijpen. waarschijnlijk kwam ik toen net zo ver met een tekst frans als met een tekst spaans. maar weer even ontopic, ik heb deze topic namelijk niet gestart voor mensen die alleen maar willen zeggen dat ik eerder moest beginnen of me graag dom willen noemen (niet voor jou bedoelt Balance), maar voor sommige mensen die me misschien verder kunnen helpen.
bedankt voor de reacties!
Weet je wat het is; het is écht knap van je dat je vanaf het vmbo komt en op het vwo terecht bent gekomen. Maar dat betekent niet dat ze het vwo-diploma maar 'makkelijker' moeten maken voor jou. Het vwo diploma is niet een diploma om doorzettingsvermogen; in dat geval had je hem zeker verdiend. Het is een diploma wat weergeeft welke vaardigheden je hebt en jou daarmee ook toegang verschaft tot een vervolgopleiding. Of je nou van het ivbo komt of altijd al gymnasium hebt gedaan, het hoort niet uit te maken.
Oud 23-02-2009, 22:48
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Goed, ik vind je echt dom. Ga lekker zelf studeren en je opdrachten maken, tref een regeling met het inhalen van SE's. Zo ontzettend moeilijk is frans nu ook weer niet. Leer even de woordjes en ga er voor. Dan is een 5.5 gewoon te doen.
Dat kun je als forumbaas natuurlijk niet op die manier zeggen.

Maar om ontopic te reageren, het is wel handig om eens prive-steunlessen te regelen. Dan kun je in no-time op niveau komen.

Verder, als je een 4 haalt heb je toch nog geen probleem? Je mag immers 2 onvoldoendes hebben zolang ze niet allebei in je profiel zitten en 1 van die onvoldoendes niet lager is dan een 5 en de ander niet lager dan een 4. Je kunt dus nog steeds slagen.
Oud 24-02-2009, 13:30
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
k snap niet waarom er dan niet een uitzondering mogelijk is om er gewoon vrijstelling voor te geven, ik doe er toch niet eens examen in....
Vrijstellingen worden gegeven omdat iemand iets wél kan op een manier dat je het niet meer hoeft te toetsen. Vrijstellingen worden niet gegeven omdat iemand iets niet kan.
Oud 24-02-2009, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Vrijstellingen worden gegeven omdat iemand iets wél kan op een manier dat je het niet meer hoeft te toetsen. Vrijstellingen worden niet gegeven omdat iemand iets niet kan.
ja, maar je kan ook vrijstellingen krijgen onder strenge voorwaarden, zonder alternatieve voorkennis.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2009, 15:24
miamad
miamad is offline
Citaat:
Weet je wat het is; het is écht knap van je dat je vanaf het vmbo komt en op het vwo terecht bent gekomen. Maar dat betekent niet dat ze het vwo-diploma maar 'makkelijker' moeten maken voor jou. Het vwo diploma is niet een diploma om doorzettingsvermogen; in dat geval had je hem zeker verdiend. Het is een diploma wat weergeeft welke vaardigheden je hebt en jou daarmee ook toegang verschaft tot een vervolgopleiding. Of je nou van het ivbo komt of altijd al gymnasium hebt gedaan, het hoort niet uit te maken.
hahah k begin er gewoon van t blozen
bedankt voor t compliment, en ik begrijp t ook heel goed.
maar aangezien die uitzondering wel wordt gemaakt voor mensen met dyslectie, en ik zeg niet dat het niet erg is als je dat hebt, en dat is ook erg vervelend! maar ik dacht ik kan het altijd vragen.. ik heb morgen een frans proefwerk, wordt denk k echt een drama. elke dag in de vakantie geleerd ong 20 uur voor 1 proefwerk en er zijn nog veel dingen die ik niet snap.. k zal morgen wel vertellen hoe het ging haha..
groetjes!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2009, 15:27
miamad
miamad is offline
Citaat:
Dat kun je als forumbaas natuurlijk niet op die manier zeggen.

Maar om ontopic te reageren, het is wel handig om eens prive-steunlessen te regelen. Dan kun je in no-time op niveau komen.

Verder, als je een 4 haalt heb je toch nog geen probleem? Je mag immers 2 onvoldoendes hebben zolang ze niet allebei in je profiel zitten en 1 van die onvoldoendes niet lager is dan een 5 en de ander niet lager dan een 4. Je kunt dus nog steeds slagen.
ja ik weet het maar dan heb ik helemaal geen marge meer. stel dat ik een ander examen helemaal verkloot dan ben ik de lul verder heb ik ook wel een beetje prive-steunlessen van me mr. STEUNebrink
Met citaat reageren
Oud 26-02-2009, 15:31
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
maar aangezien die uitzondering wel wordt gemaakt voor mensen met dyslectie
Dat is dus niet waar, ik kreeg hem om die reden niet.
Oud 26-02-2009, 15:55
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
ja ik weet het maar dan heb ik helemaal geen marge meer. stel dat ik een ander examen helemaal verkloot dan ben ik de lul verder heb ik ook wel een beetje prive-steunlessen van me mr. STEUNebrink
Zo zou je eigenlijk niet moeten denken En "helemaal geen marge" is dus niet waar, als je een 4 hebt voor Frans, mag je ergens anders nog een 5 voor halen. Je haalt niet snel een onvoldoende voor een vak omdat je 1 examen zou verkloten. Als je een eindexamen helemaal verkloot heb je nog de schoolexamens die je dan niet hebt verkloot. Dan kun je vaak nog wel op een 5 uitkomen. Je hoort niet voor niets vaak van die verhalen van vrienden onder elkaar die maar een 4 hoeven te halen om gemiddeld nog een 5,5 te staan. Als je dan toch nog te laag scoort heb je nog weet ik het hoeveel herkansingsregelingen.

En je zou niet de lul zijn, je hoeft alleen maar een jaar over te doen als het niet lukt. Ik hoor wel hier en daar geluiden dat doubleren of zakken helemaal niet die hel is die er soms van wordt gemaakt.
Oud 26-02-2009, 16:20
miamad
miamad is offline
Citaat:
Zo zou je eigenlijk niet moeten denken En "helemaal geen marge" is dus niet waar, als je een 4 hebt voor Frans, mag je ergens anders nog een 5 voor halen. Je haalt niet snel een onvoldoende voor een vak omdat je 1 examen zou verkloten. Als je een eindexamen helemaal verkloot heb je nog de schoolexamens die je dan niet hebt verkloot. Dan kun je vaak nog wel op een 5 uitkomen. Je hoort niet voor niets vaak van die verhalen van vrienden onder elkaar die maar een 4 hoeven te halen om gemiddeld nog een 5,5 te staan. Als je dan toch nog te laag scoort heb je nog weet ik het hoeveel herkansingsregelingen.

En je zou niet de lul zijn, je hoeft alleen maar een jaar over te doen als het niet lukt. Ik hoor wel hier en daar geluiden dat doubleren of zakken helemaal niet die hel is die er soms van wordt gemaakt.
ja maar alleen is doubleren voor ons niet meer mogelijk aangezien hierna de nieuwe fase begint, en het schijnt dat dat allemaal andere boeken zijn ofzo
i.i.g. als k het niet haal moet ik wel van school af.. en dan is dat voor mij nog niet zo HEUL erg aangezien ik me vmbo en havo diploma al in the pocket heb, maar de rest van me klasgenoten dus nog niet. mja k hoop gewoon op t beste, over ong 3 weken zullen alle cijfers moeten worden ingeleverd en het is dus de vraag.. wat zal er op me eindlijst staan voor frans
Met citaat reageren
Oud 26-02-2009, 16:22
miamad
miamad is offline
Citaat:
Dat is dus niet waar, ik kreeg hem om die reden niet.
niet? maar je hebt wel dyslectie? ik had in een of andere wet gelezen dat je dan vrijstelling kan krijgen om je niet nog meer te belasten dan als nodig is met taal. heb je de vrijstelling wel gekregen dan?
Met citaat reageren
Oud 26-02-2009, 16:55
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
niet? maar je hebt wel dyslectie? ik had in een of andere wet gelezen dat je dan vrijstelling kan krijgen om je niet nog meer te belasten dan als nodig is met taal. heb je de vrijstelling wel gekregen dan?
Ik heb geen vrijstelling gekregen, dyslexie was als reden niet voldoende. Ik ben jarenlang met 3 5en over gegaan (Engels, Duits en Frans) en uiteindelijk wel geslaagt met 2 5en. Ik heb heel wat bijles Frans gehad om het te halen (buiten school om overgens), maar het is dus uiteindelijk gelukt.
Oud 26-02-2009, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen vrijstelling gekregen, dyslexie was als reden niet voldoende. Ik ben jarenlang met 3 5en over gegaan (Engels, Duits en Frans) en uiteindelijk wel geslaagt met 2 5en. Ik heb heel wat bijles Frans gehad om het te halen (buiten school om overgens), maar het is dus uiteindelijk gelukt.
dat was vroeger
Met citaat reageren
Oud 13-03-2009, 09:38
miamad
miamad is offline
ondertussen 2 proefwerken gemaakt
de eerste ging belabberd is t cijfer ergens tussen de 4 en een 5 dacht ik
de 2de ging goed! heb nog geen cijfer trug gisteren pas gemaakt maar k zal t zeggen wanneer ik het weet!
gr.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten