Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2002, 08:40
16Maarten16
16Maarten16 is offline
Zaterdag ging het met mijn date niet zo lekker. We hebben de hele avond in elkaars armen gelegen en gezoend in de disco, 2 minuten geschuifeld, waarvan nog eens 1 minuut gezoend... en toen moest ze weg, nou ik ff mee om 'r weg te brengen, de afscheidszoen die ik haar gaf was echt super lekker , maarja toen vroeg ik 'r om verkering, en zei ze : Nog even niet oke, ik moet er nog ff over denken' dus nu voel ik me zwaaaaaaaaar KUT!! . Misschien vind ze dat ze me nog niet lang genoeg kent ofzow, ik weet het allemaal niet meer. We hebben via msn iets van 10 uur met elkaar gechat en ik heb 'r nu 2 keer gezien... 'r beste vriendin vond haar reactie heel raar, want ze schijnt haar schriften vol te schrijven met: I LOVE MAARTEN...
Zal ik gewoon afwachten, of aan 'r vragen waarom ze dat antwoord gaf?
Oud 22-09-2002, 09:46
Verwijderd
Het is hondsirritant, maar probeer eerst nog te wachten

[edit]
Je hebt haar immers pas 2 keer gezien..

Laatst gewijzigd op 22-09-2002 om 09:49.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 09:55
16Maarten16
16Maarten16 is offline
gues your right!... wel moeilijk als je smoorverliefd bent , maarja er zal denk ik niks anders opzitten...
Oud 22-09-2002, 10:07
Verwijderd
Citaat:
16Maarten16 schreef:
wel moeilijk als je smoorverliefd bent
Niemand zegt dat het makkelijk is

In tegendeel, het vreet je letterlijk op. Je krijgt waarschijnlijk het idee dat het misschien niet wederzijds is of dat ze je aan het lijntje houdt en dat doet ontieglijk pijn. Ik ken dat gevoel maar al te goed

Het enigste wat je kunt doen - hoe moeilijk het ook is - is haar een leuke tijd bezorgen als jullie samen zijn en proberen niet te beginnen met vragen "over hoe het nou zit" enzo (schiet je niks mee op vrees ik *spreekt nu uit ervaring* ). Pas als je haar vaker gezien hebt, kun je het weer proberen.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 10:10
love is life
love is life is offline
Je hebt er misschien niet veel aan maar ik heb bijna hetzelfde voor dcaht dat het ging iets worden maar nu blijkt het de kant uit te gaan dat het juist nikske gaat worden en ik hoop dat in jouw geval het wel iets kan worden
succes!
Oud 22-09-2002, 10:27
PardonMe
PardonMe is offline
ja gewoon niet te veel onder druk zetten, maar gewoon even wachten. Misschien dat het haar allemaal een beetje te snel gaat, en jullie hebben elkaar ook pas 2 keer gezien, denk dat ze nog niet 'zeker' is..
Wel minder voor jou, want jij zult nu (on)geduldig moeten wachten.. Ik kan me voorstellen dat dat jou een beetje het idee geeft dat je aan het lijntje wordt gehouden oid..
Maar ik denk dat als jullie elkaar gewoon wat vaker gezien hebben en het zo goed blijft klikken tussen jullie dat ze het wel ziet zitten..
Oud 22-09-2002, 12:27
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Verkering vragen ??

*krabt aan hoofd*
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 14:06
Dr_Love
Dr_Love is offline
Is zeker de eerste keer in je leven dat je echt iemand leuk vind?
Dan wil je echt zo snel mogelijk een relatie.

Maar zo werkt het niet. Je moet gewoon effe rustig aan doen. Zij weet nu dat je haar leuk vind. Ga gewoon wat vaker leuke dingen met haar doen. Neem haar een keer mee uit eten. Ga een keer naar de bios. Gewoon wat dingen samen doen, dat je geen last hebt van je vrienden, en dat je haar echt goed kan leren kennen, en vooral zij, jouw kan leren kennen.

Ik ben in ieder geval van mening dat je niet na 2 keer iemand gezien te hebben, haar verkering moet vragen. Dat klopt gewoon niet.

En voor haar is het vast ook minder angstaanjagend als je voorlopig gewoon gezellige dingen samen gaat doen, zonder dat jullie een 'echte' relatie hebben. Het gaat alleen maar om het idee.

veel succes! En hou ons op de hoogte
Oud 22-09-2002, 15:10
Tox
Tox is offline
Citaat:
AlmereGirl schreef:
Verkering vragen ??

*krabt aan hoofd*
helpt krabben
Oud 22-09-2002, 15:22
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
Tox schreef:
helpt krabben
Herrie too
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 15:44
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik denk dat ze je gewoon leuk vindt (waarom staan die schriften daar anders mee vol?), maar kijkt ze liever nog even de kat uit de boom omdat ze bang is dat ze iets verkeerds besluit. sommige meisjes zijn gewoon zo. je kan het dr gerust eens vragen waarom ze daar over na moet denken, maar dring het niet op. als ze zegt dat ze het gewoon nog niet weet, moet je daar vrede mee hebben. maar ga dr dan niet opeens negeren. blijf je best voor haar doen zodat ze ziet dat je haar echt leuk vindt. dan zal ze sneller voor je vallen.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 18:12
16Maarten16
16Maarten16 is offline
Kheb na jullie reacties gelezen te hebben eindelijk ingezien dat het best een vage actie van me was... om het 'goed' te maken heb ik haar maar ff 2 smsjes gestuurd:

Ey,Sorry dat ik je gisteren al om verkering vroeg, was een beetje erg snel... Zie het maar gewoon als een vage manier om mijn liefde voor jou kenbaar te maken, xxx
Oud 22-09-2002, 18:14
16Maarten16
16Maarten16 is offline
En hoe krijg je dan verkering met een meisje, vraag ik me dan af..??????

. Je hoort weleens zeggen dat dat gewoon ontstaat, maarja straks gaat ze met een andere jongen zoenen en dan zegt ze: ja we hebben toch niks, of wel... Als ze mij echt leuk vind gebeurt dat niet uiterraard, maarja je weet maar nooit...
Oud 22-09-2002, 19:12
Piccola
Piccola is offline
Ik zou gewoon even afwachten.. Ga samen nog eens wat leuks doen enzo, hou wel genoeg contact zoals hiervoor ookal. En als jullie elkaar nog wat beter kennen kan je haar alsnog vragen. Of misschien vraagt ze het jou dan wel ofzo. Heb geduld. Wat jij allemaal verteld over die avond klinkt heel positief, ik zou me niet te veel zorgen maken hoor!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 19:25
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
en heb je al antwoord van dr gehad? wel een goed en subtiel smsje trouwens
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 08:44
16Maarten16
16Maarten16 is offline
MEU, krijg gister van 'r te horen dat ze nog een jongen net zo leuk vind als mij ... alleen heb ik wel een paar voordelen... kheb al met 'r gezoend, hij niet aangezien hij al een vriendin heeft. Voor mij is het nu dus zaak haar in te laten zien dat ik de enige ware voor haar ben, dit doe ik gewoon door heeeeel lief tegen 'r te doen, en kheb 'r ook ff een mailtje gestuurd waar ik zeg wat ik voor haar voel
Hopenlijk eindigt het deze keer wel positief voor mij, aangezien het bij het vorige meisje ook ongeveer zo ging en ik bleef achter met helemaal niks behalve een gebroken hart
Oud 23-09-2002, 09:10
Verwijderd
Citaat:
16Maarten16 schreef:
MEU, krijg gister van 'r te horen dat ze nog een jongen net zo leuk vind als mij
Dat is buitengewoon rot. Zelf zou ik er dan al niet meer zo'n behoefte aan hebben. Als haar gevoelens voor jou al niet zo sterk zijn, zal ze je in de toekomst alleen maar kwetsen. Het is voorprogrammeerd zo.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 09:16
16Maarten16
16Maarten16 is offline
Citaat:
******** schreef:
Dat is buitengewoon rot. Zelf zou ik er dan al niet meer zo'n behoefte aan hebben. Als haar gevoelens voor jou al niet zo sterk zijn, zal ze je in de toekomst alleen maar kwetsen. Het is voorprogrammeerd zo.
als ze zegt dat ze alleen voor mij kiest, dan kan ik daar wel mee leven hoor... betekend dan toch dat ze mij de leukste vind . En aangezien ik echt smoorverliefd op 'r ben, kan ik nu nu niet ff zeggen van het hoeft van mij niet meer... ( vorige keer wel gedaan, maar nu ben ik nog verliefder dan ooit )...
Oud 23-09-2002, 10:43
Verwijderd
Hee kerel

Het is een beetje een gecompliceerde situatie geworden he.

Ik weet niet of je nog met haar moet gaan, als ze zelf al zegt dat ze iemand anders ook leuk vind, maar als ze toch voor jou kiest dan is dat leuk!!!!

Hoe je een relatie begint??

Vaak is het met een zoen, maar het kan ook dat je elkaar eerst beter leert kennen en ondetussen ook zoent, en na verloop van tijd het samen afspreekt om iets te beginnen, maar veel succes.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 14:30
Tactic
Tactic is offline
Rustig afwachten.

Ik kreeg ook niet 1 2 3 met mijn vriendin. Komt wel goed.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 14:32
Tactic
Tactic is offline
Citaat:
16Maarten16 schreef:
MEU, krijg gister van 'r te horen dat ze nog een jongen net zo leuk vind als mij.
Dan vindt ze jullie beide niet leuk genoeg
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 14:41
16Maarten16
16Maarten16 is offline
Citaat:
Tactic schreef:
Dan vindt ze jullie beide niet leuk genoeg
Of ik heb wat die andere jongen niet heeft, en hij heeft wat ik niet heb, samen vormen wij dus de perfecte jongen ofzow...
Oud 23-09-2002, 15:32
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Beetje jammer dat ze niet kan kiezen.. Ik zou er allang geen zin meer in hebben... Ze wilt je of ze wilt je niet, toch?
Oud 23-09-2002, 17:43
16Maarten16
16Maarten16 is offline
Citaat:
Nomen-nescio schreef:
Beetje jammer dat ze niet kan kiezen.. Ik zou er allang geen zin meer in hebben... Ze wilt je of ze wilt je niet, toch?
als ik haar kon vergeten, deed ik dat wel, maar dat lukt niet echt weer wat voor mij hoor...
Oud 23-09-2002, 23:19
SCiENTiST
SCiENTiST is offline
Citaat:
16Maarten16 schreef:
als ik haar kon vergeten, deed ik dat wel, maar dat lukt niet echt weer wat voor mij hoor...
Mijn advies: praat (/ chat) veel met haar, zodat ze je beter leert kennen en leuker gaat vinden dan die andere jongen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-09-2002, 13:15
DarkCat
DarkCat is offline
Ik heb nog nooit verkering gevraagd.. je benaderd iemand langzaam, komt steeds dichter bij elkaar, zoent met elkaar, blijft met elkaar zoenen, gaat dingen samen doen, slaapt bij elkaar, je hebt seks met elkaar.. en dan komen er vanzelf wel afspraken.. enzow..
Oud 24-09-2002, 19:37
SCiENTiST
SCiENTiST is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Ik heb nog nooit verkering gevraagd.. je benaderd iemand langzaam, komt steeds dichter bij elkaar, zoent met elkaar, blijft met elkaar zoenen, gaat dingen samen doen, slaapt bij elkaar, je hebt seks met elkaar.. en dan komen er vanzelf wel afspraken.. enzow..
Dat hoop je tenminste
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 19:39
16Maarten16
16Maarten16 is offline
thanks for the support... maar ze heeft toegegeven dat ze verliefd is op die andere jongen ... eindelijk duidelijkheid, maar ze wist het al toen ik met haar zoende... dus ik ben weer

GEBRUIKT

nu ga ik het maar eens andersom aanpakken... klinkt lullig en dat is het ook, zal me toch wel niet lukken
Oud 24-09-2002, 21:14
Verwijderd
Het is onredelijk iemand te straffen voor wat een ander doet. Het is kut, maar dat betekent niet dat je daarvoor het volgende meisje mag 'gebruiken'.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 08:20
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
******** schreef:
Het is onredelijk iemand te straffen voor wat een ander doet. Het is kut, maar dat betekent niet dat je daarvoor het volgende meisje mag 'gebruiken'.
ja inderdaad.
Bedenk dan dat je dan net zo bezig bent als dat meisje bij jou heeft gedaan en bedenk ook hoe klote je dat vond. Wil je dat een ander ook met opzet aandoen..?
Maar goed, niet echt leuk van dat meisje dat ze je zo aan het lijntje te houden door je nog hoop te geven en er dan nog met die ander vandoor gaan..
Maar goed, ga dan niet hetzelfde doen als zij doet..
sterkte iig
Oud 25-09-2002, 10:00
16Maarten16
16Maarten16 is offline
kheb idd wel een beetje maffe idee-en
kheb een beter plan... gewoon met een meisje zoenen, ZONDER dat je verliefd op 'r bent... en dan kijken of zij dat wel op jou is, en misschien ontdek je dan ook meer gevoelens voor haar ofzow... geen idee

nouja, laat het maar weer allemaal op me afkomen
Oud 25-09-2002, 10:04
Verwijderd
Citaat:
16Maarten16 schreef:
kheb een beter plan... gewoon met een meisje zoenen, ZONDER dat je verliefd op 'r bent... en dan kijken of zij dat wel op jou is, en misschien ontdek je dan ook meer gevoelens voor haar ofzow... geen idee
*zucht*

..

Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 14:16
Verwijderd
Citaat:
16Maarten16 schreef:
nu ga ik het maar eens andersom aanpakken... klinkt lullig en dat is het ook, zal me toch wel niet lukken
Niet doen, dan kom je in een vicieuze cirkel....
Alles wat je doet komt 3x zo erg bij jezelf terug en als jij iemand gebruikt, wordt je daarna zelf weer 3x zo erg gebruikt, waardoor je weer iemand gaat gebruiken, etc.

Althans, zo verklaar ik m'n eigen beroerde liefdesleven

(Sorry, k ben in een vage bui.....enge dingen gezien vandaag )
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 16:18
marijn
marijn is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Niet doen, dan kom je in een vicieuze cirkel....
Alles wat je doet komt 3x zo erg bij jezelf terug en als jij iemand gebruikt, wordt je daarna zelf weer 3x zo erg gebruikt, waardoor je weer iemand gaat gebruiken, etc.

Althans, zo verklaar ik m'n eigen beroerde liefdesleven

(Sorry, k ben in een vage bui.....enge dingen gezien vandaag )
eej dit zou best eens een verklaring het verloop van mijn liefdesleven kunnen zijn.
Oud 27-09-2002, 23:22
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
16Maarten16 schreef:
kheb idd wel een beetje maffe idee-en
kortom; dus gewoon een beetje not-done..
Als je van te voren nog geen enkele gevoelens hebt voor dat meisje en dan nadat je er mee gekust hebt en zij ziet jou wel zitten, dan zelf ook maar eens verliefd op haar worden..
Nee dat werkt dus gewoon niet
Citaat:

nouja, laat het maar weer allemaal op me afkomen
tja dat kun je doen ja.. je moet ook echt niet 'hopeloos' op zoek gaan naar een ander meisje, want dan loop je ze juist mis..
Gewoon jezelf blijven.. en laat het maar lekker op je afkomen ja..
Reageren

Regels voor berichten