Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Je hebt er misschien niet veel aan maar ik heb bijna hetzelfde voor dcaht dat het ging iets worden maar nu blijkt het de kant uit te gaan dat het juist nikske gaat worden en ik hoop dat in jouw geval het wel iets kan worden
succes!
|
ja gewoon niet te veel onder druk zetten, maar gewoon even wachten. Misschien dat het haar allemaal een beetje te snel gaat, en jullie hebben elkaar ook pas 2 keer gezien, denk dat ze nog niet 'zeker' is..
Wel minder voor jou, want jij zult nu (on)geduldig moeten wachten.. Ik kan me voorstellen dat dat jou een beetje het idee geeft dat je aan het lijntje wordt gehouden oid.. Maar ik denk dat als jullie elkaar gewoon wat vaker gezien hebben en het zo goed blijft klikken tussen jullie dat ze het wel ziet zitten.. ![]()
|
![]() |
Is zeker de eerste keer in je leven dat je echt iemand leuk vind?
Dan wil je echt zo snel mogelijk een relatie. Maar zo werkt het niet. Je moet gewoon effe rustig aan doen. Zij weet nu dat je haar leuk vind. Ga gewoon wat vaker leuke dingen met haar doen. Neem haar een keer mee uit eten. Ga een keer naar de bios. Gewoon wat dingen samen doen, dat je geen last hebt van je vrienden, en dat je haar echt goed kan leren kennen, en vooral zij, jouw kan leren kennen. Ik ben in ieder geval van mening dat je niet na 2 keer iemand gezien te hebben, haar verkering moet vragen. Dat klopt gewoon niet. En voor haar is het vast ook minder angstaanjagend als je voorlopig gewoon gezellige dingen samen gaat doen, zonder dat jullie een 'echte' relatie hebben. Het gaat alleen maar om het idee. veel succes! En hou ons op de hoogte ![]()
|
![]() |
ik denk dat ze je gewoon leuk vindt (waarom staan die schriften daar anders mee vol?), maar kijkt ze liever nog even de kat uit de boom omdat ze bang is dat ze iets verkeerds besluit. sommige meisjes zijn gewoon zo. je kan het dr gerust eens vragen waarom ze daar over na moet denken, maar dring het niet op. als ze zegt dat ze het gewoon nog niet weet, moet je daar vrede mee hebben. maar ga dr dan niet opeens negeren. blijf je best voor haar doen zodat ze ziet dat je haar echt leuk vindt. dan zal ze sneller voor je vallen.
|
![]() |
|
Kheb na jullie reacties gelezen te hebben eindelijk ingezien dat het best een vage actie van me was... om het 'goed' te maken heb ik haar maar ff 2 smsjes gestuurd:
Ey,Sorry dat ik je gisteren al om verkering vroeg, was een beetje erg snel... Zie het maar gewoon als een vage manier om mijn liefde voor jou kenbaar te maken, xxx
|
En hoe krijg je dan verkering met een meisje, vraag ik me dan af..??????
. Je hoort weleens zeggen dat dat gewoon ontstaat, maarja straks gaat ze met een andere jongen zoenen en dan zegt ze: ja we hebben toch niks, of wel... Als ze mij echt leuk vind gebeurt dat niet uiterraard, maarja je weet maar nooit...
|
![]() |
Ik zou gewoon even afwachten.. Ga samen nog eens wat leuks doen enzo, hou wel genoeg contact zoals hiervoor ookal. En als jullie elkaar nog wat beter kennen kan je haar alsnog vragen. Of misschien vraagt ze het jou dan wel ofzo. Heb geduld. Wat jij allemaal verteld over die avond klinkt heel positief, ik zou me niet te veel zorgen maken hoor!
![]() |
![]() |
|
MEU, krijg gister van 'r te horen dat ze nog een jongen net zo leuk vind als mij
![]() ![]() Hopenlijk eindigt het deze keer wel positief voor mij, aangezien het bij het vorige meisje ook ongeveer zo ging ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Hee kerel
Het is een beetje een gecompliceerde situatie geworden he. Ik weet niet of je nog met haar moet gaan, als ze zelf al zegt dat ze iemand anders ook leuk vind, maar als ze toch voor jou kiest dan is dat leuk!!!! Hoe je een relatie begint?? Vaak is het met een zoen, maar het kan ook dat je elkaar eerst beter leert kennen en ondetussen ook zoent, en na verloop van tijd het samen afspreekt om iets te beginnen, maar veel succes. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik heb nog nooit verkering gevraagd.. je benaderd iemand langzaam, komt steeds dichter bij elkaar, zoent met elkaar, blijft met elkaar zoenen, gaat dingen samen doen, slaapt bij elkaar, je hebt seks met elkaar.. en dan komen er vanzelf wel afspraken.. enzow..
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
thanks for the support... maar ze heeft toegegeven dat ze verliefd is op die andere jongen
![]() GEBRUIKT ![]() nu ga ik het maar eens andersom aanpakken... klinkt lullig en dat is het ook, zal me toch wel niet lukken ![]()
||
Citaat:
Bedenk dan dat je dan net zo bezig bent als dat meisje bij jou heeft gedaan en bedenk ook hoe klote je dat vond. Wil je dat een ander ook met opzet aandoen..? Maar goed, niet echt leuk van dat meisje dat ze je zo aan het lijntje te houden door je nog hoop te geven en er dan nog met die ander vandoor gaan.. Maar goed, ga dan niet hetzelfde doen als zij doet.. sterkte iig ![]()
|
kheb idd wel een beetje maffe idee-en
![]() kheb een beter plan... gewoon met een meisje zoenen, ZONDER dat je verliefd op 'r bent... en dan kijken of zij dat wel op jou is, en misschien ontdek je dan ook meer gevoelens voor haar ofzow... geen idee nouja, laat het maar weer allemaal op me afkomen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alles wat je doet komt 3x zo erg bij jezelf terug en als jij iemand gebruikt, wordt je daarna zelf weer 3x zo erg gebruikt, waardoor je weer iemand gaat gebruiken, etc. Althans, zo verklaar ik m'n eigen beroerde liefdesleven ![]() ![]() (Sorry, k ben in een vage bui.....enge dingen gezien vandaag ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Als je van te voren nog geen enkele gevoelens hebt voor dat meisje en dan nadat je er mee gekust hebt en zij ziet jou wel zitten, dan zelf ook maar eens verliefd op haar worden.. Nee dat werkt dus gewoon niet ![]() Citaat:
Gewoon jezelf blijven.. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #27 Nijn* | 491 | 10-05-2005 15:07 |