Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2002, 11:22
Rioto
ziek word ik er van , een beetje aanstellerij donder toch op , en komt nu niet aan met ik heb problemen bla bla bla want ik heb ook problemen gehad maar ik kom niet zielige verhalen over snijden of crap zoals dat ....aanstellerij
Advertentie
Oud 11-08-2002, 11:30
Verwijderd
Het is geen trend. Het Psych-forum trekt gewoon dat soort lui aan.
Oud 11-08-2002, 11:33
Verwijderd
Op zich heb je gelijk dat heel veel mensen dat idd neerzetten, en een aantal zullen het ms ook puur voor de aandacht doen..

Maar ik vind het niet terecht hen hier op aan te vallen aangezien je de precieze achtergrond nooit echt weet.. Ik hou dier verhalen ook liever voor me over mezelf.. hoeft neit iedereen te weten.. Maar voor anderen ligt dat anders, en iedereen is nu eenmaal verschillend..

Bovendien krijg je dat idd op een psych forum
Oud 11-08-2002, 11:38
Soulflame
Soulflame is offline
Als je superblij bent ga je toch niet speciaal naar een psychologie forum om dat te zeggen? Mensen hier zitten gewoon een beetje in de knoop en willen wat hulp.

En ook al zijn er 500 mensen die zich aanstellen en 1 die echt in de problemen zit, dan zal ik nog op allen normaal antwoorden omdat zelfs als ik 1 persoon een beetje kan helpen het niet voor niets is geweest.

Je HOEFT niet in dit forum te kijken als je het geen leuk forum vind en denkt dat iedereen zich aanstelt. Dan is iedereen er beter af (jij irriteert je niet meer, en zij krijgen echte hulp ipv deze thread).
Oud 11-08-2002, 11:41
Rioto
ahh ok het is me duidelijk
Oud 11-08-2002, 11:56
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Maypole schreef:
ahh ok het is me duidelijk

Zo zou je ook een topic op et liefde & relatie forum kunnen maken omdat de meesten daar 'zeuren' over dat hun vriendje vreemdgaat, of omdat ze het leuk vinden om een verschil te maken tussen leeftijden "20 en 15, kan dit?"
Ik denk dat daar netzoveel onzekere mensen ronddwalen als hier.
Oud 11-08-2002, 13:02
lady of the dark
lady of the dark is offline
Je hoeft hier niet te komen hoor, als je zonodig dwars wil liggen, ga dan naar onzin en klaag dat de onderwerpen niet genoeg diepgang hebben.
Oud 11-08-2002, 13:10
wicce
wicce is offline
Op dit forum komen nu eenmaal mensen die zich om bepaalde redenen niet goed voelen, en als jij het daar niet mee eens bent of je kan het niet uitstaan, kan je maar beter wegblijven dat dit soort loze kritiek te geven die niemand zal helpen.

Regels voor berichten