Advertentie | |
|
![]() |
|
zonder legalisering van prostitutie zullen de hopeloze mannetjes die nu wekelijks een pro. bezoeken zich gaan vergrijpen aan dames op straat en door de legalisering hebben de pro's. een aantal rechten die zonder legalisering er neit zouden zijn
|
ten eerste pik ik heelmaal niemand op, te tweede wat gaan al die pro's doen die op straat stonden, die gaan stelen, want die hebben hun shotje nodig en die mensen die bij de straatpro's kwamen kunnen die vrouwtjes uit de club niet betalen
||
Citaat:
als je ziet hoeveel die mensen meegemaakt hebben... tis vaak gewoon een samenloop van kutomstandigheden en dan kan je dus niet zomaar zeggen dat het hun eigen schuld is. en eh owja, ik denk dat jij heus wel meer geld te besteden hebt hoor, bedoel jij hebt waarschijnlijk ook nog andere inkomstbronnen, zoals je ouders ofzo...
||
![]() |
Citaat:
|
Het is gelagaliseerd om het uit de illegaliteit te halen (excuses voo het cliché-zinnetje). Hierdoor kunnen we prostituées beschermen (en belasten
![]() REIE
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er moet alleen wel beter controle op prostituees komen. Want er zijn er genoeg die geen Nederlands spreken, en bedreigd worden met de dood door hun pooier, als ze willen stoppen als hoer. Eigenlijk zou er gewoon wekelijks met die meisjes gepraat moeten worden door ex-hoeren. |
![]() |
||
Citaat:
|
Waarom? Waarom niet??
Ik heb even wat meer pover prostitutie gezocht op internet en er valt heel veel onder prostitutie hoor. Om zo bijvoorbeeld maar wat op te noemen: erotisch getinte massages vallen onder prostitutie, terwijl daar geen seks aan te pas komt. En waarom niet, die mensen werken even hard als iedereen. Zelfs nog harder, omdat zij gezeur krijgen van allerlei vervelende mensen die niet willen dat ze "daar" werken, terwijl het legale bedrijven zijn en ze alle recht hebben om "daar" te werken. Behalve dat is er ook altijd de misvatting dat al die "prostituees" geld zat hebben en worden ze heel vaak beroofd. Die mensen hebben het zwaarder dan je denkt. Ik schrok er zelf ook van, toen ik dat allemaal las. Dat staat gewoon op internet. Moet je eerst wat meer research doen, voordat je zo begint te blaten.
||
![]() |
Citaat:
dit is wel een hele beperkte en nogal kortzichtige beschrijving voor prositutie. Ik denk dat er voor bepaalde mensen geen andere manier op zit om te kunnen overleven. Sommige mensen zijn nou eenmaal afhankelijk van dat werk en kunnen geen ander bestaan vinden. Dan kun je wel zeggen dat ze hulp moeten zoeken en dat ze er uiteindelijk wel goed overheen komen maar ik denk dat de meeste er zo ver overheen zijn dat ze toch weer terug zullen vallen in het zelfde patroon. En ookal zou het niet gelegaliseerd zijn, er zou alsnog geprostitueerd worden omdat ze geen andere uitweg hebben. that's my opinion :) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() De massagesalons ed hebben vergunningen moeten kopen en aanvragen bij de gemeente. 100 % legaal nu. er zijn al veel bedrijven die onder de pros. vallen, gesloten. Zij die nu nog open zijn, zijn legaal.
||
![]() |
Citaat:
Meisjes die door beroerde thuissituaties erg kwetsbaar zijn geworden en door loverboys worden gebruikt. Je hebt werkelijk geen idee hoe moeilijk en zwaar het is om uit zo'n situatie te komen als je er in zit he. legalisering is goed omdat je dan de prostitues kan helpen,ze worden nu beschouwdt als een beroepsgroep met eigen rechten. Daarnaast is het inderdaad handy voor mensen met buitensporige behoefte aan sex (die anders gaan verkrachten) of aan een gewone behofte aan sex.
|
Nou beter in van die bordelen en dat maar een paar buurten er last van hebben, dan dat ze met zijn allen langs de weg gaan staan..(zag ik in Frankrijk, nou dat is niets hoor!)
|
Verwijderd
|
Ach, als je je brood moet verdienen en je wil het op die manier doen... waarom niet?
De meesten kiezen ervoor, dus wat is daar dan mis mee? Nu zijn er tenminste 'speciale' buurten voor. Iedereen kent ze (hoogstwaarschijnlijk) wel uit hun eigen buurt/wijk/stad, dus je zorgt dat je kinderen daar niet in de buurt komen. Als het niet legaal was zouden ze op elke hoek van elke straat kunnen staan en worden ook kinderen blootgesteld aan het geweld en dergelijke. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Sex is iets moois/prettigs (wanneer het in ieder geval gaat om personen die niet worden gedwongen en niet om mensen die het wordt aangepraat maar die niet voor zichzelf kunnen beslissen (kinderen, gehandicapten, dementen)) en waarom zou je zoiets verbieden? Ok, er zijn nogal wat mensen met een relatie die naar de hoeren gaan - en dat is misschien minder mooi - maar dat is meer immoreel en eigen verantwoordelijkheid dan illegaal. Legalisatie heeft te veel voordelen om het niet te doen. Persoonlijk zal ik er overigens nooit heengaan, al is het maar omdat ik vind dat ik voor mijn wip-prestaties geld VAN HUN zou moeten krijgen. ![]() Voor de aardigheid: zie ook deze tekst van een lied over prostitutie van de Osdorp Posse: http://members.lycos.nl/waltertje81/.../ch.php?t=1729 (ze hebben zeker betere teksten, maar deze is toch wel aardig). Overigens is er wel een 'nadeel'. Nu het officieel werk is, komen er nogal wat (voornamelijk oostblok)vrouwen hier werken. Hier had men niet echt aan gedacht toen ze de legalisering doorvoerden, geloof ik. |
![]() |
||
Citaat:
|
Hoi,
Ik vind prostitutie gewoonweg vies. Moet ik er verder nog iets over kwijt? Nou, ik vind het in één woord smerig! ![]() Ik heb ook wel een reden gehoord waarom het allemaal wel gelegaliseerd is, maar ik vind het idee erg vies dat je je lichaam verkoopt aan iedereen die er maar voor hoeft te betalen. Ik zou mezelf nooit meer schoon 'zien' in de spiegel als ik dat werk moest gaan doen. Getverrr.....! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
In sommige landen zorgt het voor verspreiding van allerlei ziektes. Ik denk verder dat het psychisch heel zwaar is voor de prostituee. En dan kan je wel zeggen het is zijn/haar eigen keuze. Maar vaak worden deze mensen gedwongen door de situatie waarin ze verkeren op dat moment.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Waarom niet?
Het voorkomt vast heel wat verkrachtingen en dergelijke omdat heren hun lusten daar kwijt kunnen.Ookal moeten ze er voor betalen.Ik heb respect voor die dames die dit beroep uitoefenen,het is niet niks hoor de hele dag kerels tussen je benen.Best een zwaar beroep.
|
![]() |
Afschaffen die handel ? Kindje kindje ben je echt zo naief ?
Het lijkt me vrij logisch dat hierdoor alleen maar illegale prostitutie komt, kijk maar naar de landen waar het verboden is. Legale prostitutie is goed te controleren, omdat niet alles stiekem gedaan wordt. Bovendien is het een heel nuttig beroep. Blijkbaar is er behoefte hiernaar. Ik denk dat een groot deel van de mannen die nu naar 'de hoeren' gaan, zich anders zouden vergrijpen aan een willekeurige vrouw op straat.
||
![]() |
Citaat:
Zo is het maar ![]()
|
![]() |
|
|