Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2009, 19:42
Axitaxi
Axitaxi is offline
>>

Laatst gewijzigd op 16-10-2011 om 17:18.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2009, 09:21
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
En dan op de computer maken, of zo?
Tsja, wat vinden jullie leuk? Het lijkt me het handigst om iets om een tijdschrift te maken over iets wat jullie allebei leuk vinden. Dus, wat zijn jullie hobby's? Computers, sport, bepaalde televisieprogramma's, fotograferen...? Verder is het misschien handig om te kijken wat voor doelgroep je wilt, als je het bijv. voor leeftijdsgenootjes maakt, dan kan je best én het ene onderwerp én het andere onderwerp gebruiken? En verder kun je allerlei vaste rubrieken maken, columns en horoscopen en weet ik veel wat
Oud 14-03-2009, 13:49
Axitaxi
Axitaxi is offline
Er is zoveel dat ons intereseert maar we komen er niet uit..
Maar alles wat jij zegt hebben we al geprobeerd, maar we vinden het niet. Daarom dat we het zo proberen, maar meer op zoek zijn naar concretere ideeën.

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2009, 14:31
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Misschien dat je dan kan beginnen met een 'lentenummer', bijvoorbeeld? Dat je zo'n soort thema pakt en kijkt wat voor dingen je daar allemaal mee kan doen? Of pasen of het weer of vogels of Duitsland of vliegen, ik verzin maar wat...?
Oud 15-03-2009, 23:58
Nienna*
Nienna* is offline
Ik zou wat maatschappelijks doen en dan met jongeren praten over actuele dingen enzo. Maar dat is misschien lastig/niet hip als je dertien bent?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2009, 14:06
mijheer
mijheer is offline
Beste Axitaxi,

Ik denk dat jullie nog net iets te jong zijn om een tijdschrift te maken, maar jullie ambiete zit er presies wel in.
Ik zou voorstellen om te beginnen met een blad voor jongeren van jullie leeftijd. Daarna kan je altijd uitbereiden tot iets groter zoals een sport of lifestyle magazine.

Hopelijk zien we je tijdschrift snel in de rekken liggen.

ps: denk ook eens na over een naam waarmee je uitpakt, die iedereen wil kennen en kan onthouden
Met citaat reageren
Oud 16-03-2009, 18:31
mijheer
mijheer is offline
Vergeten te vragen:

hebben jullie een eigen website, waarop je bv. je tijdschrift online kan plaatsen?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2009, 16:40
mijheer
mijheer is offline
Ik kwam net op een grandioos idee voor jullie tijdschrift:

Schrijf artikkels over mensen, hun gedrag, of over een bepaalde soort mensen zoals een authist die wil praten in jullie tijdschrift.. hierbij kan je mooie foto's plaatsen en de mense wat kennis bijbrengen.

grtz Mijheer
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten