Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2009, 22:36
mueslireep
mueslireep is offline

en wtf is dit? :\ kep 1.9 beta shiszl @ windows 7 maar dat zou neit uit moeten maken?? huh!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2009, 09:36
ILUsion
ILUsion is offline
1) Let eens op je taalgebruik
2) Als je bij de andere peers kijkt, hebben zij wel meer? Want sommige torrents kunnen soms wel vervuild zijn, waardoor ze bij niemand volledig downloaden (en dat kan je merken aan het feit dat niemand volledig alles binnen kan halen)
3) Misschien gewoon even kwestie van BitTorrent opnieuw op te starten, dat hij even alles opnieuw checkt en merkt dat ze al dan niet volledig voltooid zijn.
Oud 05-04-2009, 09:45
Verwijderd
Je kan ze waarschijnlijk ook gewoon gebruiken.
En ILUsion, even bij de les blijven he, op die screen staat een hele lijst mensen met 100%
Met citaat reageren
Oud 05-04-2009, 10:35
freyk
freyk is offline
Ik zie in de screenshot de melding "disk overloaded" staan. Zou het daar aan liggen?
Oud 05-04-2009, 10:42
M@rco
M@rco is offline
Zou goed kunnen. Er zijn zo te zien meer mensen met dat probleem.
Oud 05-04-2009, 11:30
mueslireep
mueslireep is offline
Citaat:
1) Let eens op je taalgebruik
2) Als je bij de andere peers kijkt, hebben zij wel meer? Want sommige torrents kunnen soms wel vervuild zijn, waardoor ze bij niemand volledig downloaden (en dat kan je merken aan het feit dat niemand volledig alles binnen kan halen)
3) Misschien gewoon even kwestie van BitTorrent opnieuw op te starten, dat hij even alles opnieuw checkt en merkt dat ze al dan niet volledig voltooid zijn.
1) Wat jij wilt
2) Nee sommige torrents hebben echt meer dan 1000seeders (seeder=100%) en toch kom ik niet over de 99,9% heen.
3) Ja ook al geprobeerd, en opnieuw installeren lijkt ook neit te werken

en @ M@rco, ik heb ind. ook al eventjes gegoogled op disk overload maar daar kan ik ook niets over vinden hoe je het oplost?

edit: als je opnieuw opstart met utorrent staat ie overigens meteen weer op disk overload
Met citaat reageren
Oud 05-04-2009, 15:33
freyk
freyk is offline
Citaat:
ik heb ind. ook al eventjes gegoogled op disk overload maar daar kan ik ook niets over vinden hoe je het oplost?
ff een quote van iemand op de pagina waar mijn link naar verwees:
"Set diskio.write_queue_size to 2x -4x (in Utorrent preferences-advanced) your maximum download speed and you're done."
Oud 08-04-2009, 13:34
Verwijderd
Citaat:
ff een quote van iemand op de pagina waar mijn link naar verwees:
"Set diskio.write_queue_size to 2x -4x (in Utorrent preferences-advanced) your maximum download speed and you're done."
Stop dan ook met praten in linkjes en post gewoon het antwoord. Dat scheelt jou en hem genuil.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2009, 13:59
Big Boi
Big Boi is offline
Je kan de torrent stoppen, een manual hash check uit laten voeren en 'm opnieuw starten.

In de meeste gevallen staat ie nog op 99,9% omdat ie de hash check niet automatisch triggered. Je kan deze check uitvoeren door een rechterklik op de torrent te doen en in de lijst die verschijnt te kijken. Of onder Options als je een torrent highlight.
Reageren

Regels voor berichten