Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2009, 00:41
Carn
Carn is offline
http://www.sonispherefestivals.com/nl

Op zaterdag 20 juni 2009 vindt de eerste editie van Sonisphere plaats, een rondreizend rockfestival met als headliner niemand minder dan Metallica. Het festival strijkt neer in zes landen in Europa en het Goffertpark in Nijmegen mag het spits afbijten. Op Sonisphere zijn in Nederland naast Metallica vooralsnog Slipknot, Lamb of God en Mastodon van de partij. De voorverkoop voor Sonisphere in Nederland begint aanstaande vrijdag 13 februari om 11.00 uur.

Oud 09-02-2009, 00:42
Carn
Carn is offline
Sonisphere is een concept van de creatievelingen achter de legendarische festivals Monsters of Rock en Download. Decennialange ervaring draagt ertoe bij dat Sonisphere een kwalitiatief hoogstandje zal worden. Op Sonisphere zullen verdeeld over twee podia acht á negen bands optreden en door de acts om-en-om te programmeren hoeft niemand iets te missen. In het Goffertpark wordt tevens aandacht besteed aan andere festivalgekte in de vorm van een metalmarket, theateracts en andere vormen van vermaak. Het zal Sonisphere aan niets ontbreken. Het is de bedoeling dat Sonisphere vanaf 2010 een wereldwijd rondreizend evenement is, nu strijkt het festival neer in opeenvolgend de volgende landen: Nederland (20 juni), 4 juli (Duitsland), Spanje (11 juli), Zweden (18 juli), Finland (25 juli) en op 1 en 2 augustus vindt Sonisphere plaats in Engeland.
Oud 09-02-2009, 00:51
Carn
Carn is offline
Tickets voor Sonisphere kosten: € 75 (excl. servicekosten).
Oud 10-02-2009, 09:23
Verwijderd
ja dikke doei, 75 euro!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2009, 20:55
Carn
Carn is offline

HMMMMM.
Oud 27-02-2009, 10:58
Carn
Carn is offline
Oud 28-02-2009, 00:21
MartinV
MartinV is offline
Ik ga

Maar waarom komt Linkin Park niet? Die staan wel op dat andere affiche.
Oud 28-02-2009, 11:35
strigoii
strigoii is offline
Omdat Nederland i.p.v. Linking Park Slipknot als grote naam heeft staan, ik denk dat die populairder zijn in Nederland (naar mijn weten trekt Linking Park ook alleen maar 14 jarige huppelgothjes, maar misschien is dit live anders).
Iemand enig idee hoe lang het zal duren voor het uitverkocht is? ik heb nog niet genoeg centjes voor een kaartje, maar korn en kamelot vind ik toch wel heerlijke toegevoegde namen om te zien.
Oud 28-02-2009, 11:49
Verwijderd
ow ja want er luisteren idd geen 14 jarige huppelgoths naar slipknot, haha :')
Met citaat reageren
Oud 28-02-2009, 14:58
MartinV
MartinV is offline
Ja het gaat natuurlijk om live, en dan denk ik dat het wel anders is. Hoewel voor linkin park weet ik het niet. Zelf luister ik het ook niet, maar live zijn dat soort bands vet.
Oud 28-02-2009, 17:57
Carn
Carn is offline
linkin park is best een kekke liveband. Maar de line-up verschilt gewoon per land, kloar.

The Sword is overigens heers.
Oud 28-02-2009, 19:23
Verwijderd
slipknot heb ik in de arena gezien toen ze met korn en metallica meewaren en dat was om te janken, ik hoop dat ze nu beter zijn!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2009, 20:27
Carn
Carn is offline
zit wel goed in elkaar op het podium; maar als het geluid bij voorbaat slecht is dan wordt het al snel een brij.
Oud 28-02-2009, 21:19
strigoii
strigoii is offline
Citaat:
ow ja want er luisteren idd geen 14 jarige huppelgoths naar slipknot, haha :')
der luistert in mij omgeving naast de huppelgoths ook nog wat ouder volk naar, ik vind het zelf ook crap maar ja, zou ze wel live willen zien, heb hele goede verhalen over de Heineken music hall gehoord.
Oud 22-03-2009, 21:48
RazorRape
RazorRape is offline
lol, ik ga der waarschijnlijk wel heen ^_^, like ben blij dat stinkin park er niet meer bij staat dat is gewoon grote bullshit, lamb of god wordt wel gewoon weer bruut <33
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten