Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2009, 21:07
Missy
Missy is offline
Topictitel lijkt me duidelijk. Wat voor dingen die je nog wil doen staan op je verlanglijstje?

Aapjes kijken in Afrika? Ballonvaart maken? Cruisevaart beleven? Dronken worden met Willem-Alexander? Een restaurant beginnen? Fietstocht naar China maken voor het goede doel? Goede doel opzetten, een stichting bijvoorbeeld? Huis kopen en inrichten? In een vliegtuig stappen en eruit springen (parachute springen)? Jezelf een cosmetische operatie kado doen? Konijn kopen? Langs de paus? Mais verbouwen? Niks doen voor een maand lang? Olifant in het echt zien? Pepernoten met sinterklaas en zijn pieten in Spanje? Quiz spelen in Bingo? Regelen dat je op een zoektocht gaan naar het monster van Loch Ness? Samen met Wilders een kopje thee drinken? Touwtje springen met Beatrix? Uitgaan met Balkenende? Varen in een kano op een wilde rivier in een tropisch land? Wijn verbouwen met je drie kinderen en vrouw in Frankrijk? XXL kleding ontwerpen? Yogaschool stichten? Zomaar morgen gaan Bungeejumpen?

Ik wou altijd al eens een topic openen en alle opties op alfabetische volgorde hebben.
Oud 28-03-2009, 21:07
Verwijderd
Neuken.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2009, 21:08
Verwijderd
Dit topic was er pasgeleden ook. Met dezelfde reactie van Kazet.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2009, 21:08
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Neuken.
Die hoort bij de N van Niksdoenvooreenmaand.
Oud 28-03-2009, 21:10
Missy
Missy is offline
Ga eens ontopic en ga eens lief antwoorden, anders heb ik voor niks mijn lijstje gemaakt!
Oud 28-03-2009, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Topictitel lijkt me duidelijk. Wat voor dingen die je nog wil doen staan op je verlanglijstje?

Aapjes kijken in Afrika? Ballonvaart maken? Cruisevaart beleven? Dronken worden met Willem-Alexander? Een restaurant beginnen? Fietstocht naar China maken voor het goede doel? Goede doel opzetten, een stichting bijvoorbeeld? Huis kopen en inrichten? In een vliegtuig stappen en eruit springen (parachute springen)? Jezelf een cosmetische operatie kado doen? Konijn kopen? Langs de paus? Mais verbouwen? Niks doen voor een maand lang? Olifant in het echt zien? Pepernoten met sinterklaas en zijn pieten in Spanje? Quiz spelen in Bingo? Regelen dat je op een zoektocht gaan naar het monster van Loch Ness? Samen met Wilders een kopje thee drinken? Touwtje springen met Beatrix? Uitgaan met Balkenende? Varen in een kano op een wilde rivier in een tropisch land? Wijn verbouwen met je drie kinderen en vrouw in Frankrijk? XXL kleding ontwerpen? Yogaschool stichten? Zomaar morgen gaan Bungeejumpen?
Zo?
Met citaat reageren
TopDrop
TopDrop is offline
Ik wil nog weleens een keer keihard backpacken door onbekende landen.
Verwijderd
Citaat:
En dit.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2009, 21:14
Verwijderd
Oh het staat op alfabetische volgorde

Ik zou nog wel eens willen reizen met het vliegtuig. dat heb ik nog nooit gedaan namelijk.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2009, 21:31
Verwijderd
wat een geniale openingspost
Met citaat reageren
Oud 28-03-2009, 21:34
Verwijderd
Ik zou ook wel willen reizen met het vliegtuig, maar dat zal er wel nooit van komen.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2009, 21:36
Verwijderd
Als je naar Helsinki gaat niet?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2009, 21:37
Verwijderd
Het was een grapje.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2009, 21:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik wil nog weleens:

-Afstuderen van de middelbare school
-En van het conservatorium
-En voor langere tijd in het buitenland verblijven
-Trouwen
-Kinderen krijgen
-Kleinkinderen krijgen
-achterkleinkinderen krijgen
-sterven
-(in die volgorde)
Met citaat reageren
Oud 28-03-2009, 21:40
TopDrop
TopDrop is offline
Reizen met een vliegtuig opzich is wel overrated. De plaatsen waar je dan echter kunt komen, zijn wel erg gaaf
Oud 29-03-2009, 00:46
Verwijderd
Een megafoodfight. Met grote dure taarten enzo.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2009, 09:04
Verwijderd
Ach joh, dat zien we allemaal wel. Bungeejumpen ed is allemaal overrated, maar dat moet ik wel nog een keer doen.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2009, 11:48
remy476
remy476 is offline
Citaat:
Dit topic was er pasgeleden ook. Met dezelfde reactie van Kazet.
Oud 29-03-2009, 11:54
Daboman
Daboman is offline
Een meerdaagse fietstocht. 4 dagen en dan elke dag 50 km fietsen ofzo. Tussendoor steeds overnachten in een goedkope herberg ofzo.
Oud 29-03-2009, 11:54
Verwijderd
Daboman knuffelen.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2009, 12:36
crazycat
crazycat is offline
slapen, brb
Met citaat reageren
Oud 29-03-2009, 12:55
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Een megafoodfight. Met grote dure taarten enzo.
wij hebben taart <3

maar nie mee gooie

ot: Slagroomgevecht <3
Oud 29-03-2009, 13:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oeh, ik wil heel graag nog eens naar Australië. En Deens leren. En een huttenwandeltocht maken in Noorwegen/Zwitserland/Oostenrijk/Noord-Italië. Een hele fijne relatie krijgen met een hete jongen. Heel goed worden in mijn studiegebied. De moed hebben om iets groots helemaal alleen te ondernemen, zoals op reis gaan of in het buitenland te studeren.

Oud 29-03-2009, 14:36
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
dit lijstje moest ik per se maken van een vriendin maar ik had het nog steeds niet gedaan. uitgelezen kans.

trouwen met een roodharige messiasbelijdende orthodox opgevoede jood die filosoof, journalist, kunstenaar en automonteur is en die ik woest aantrekkelijk vind, een dochter krijgen, een zoon krijgen, spaans leren, een camper/bestelauto/slaapauto hebben en rondreizen, naar Latijns Amerika gaan, leren zeilen en op de zee zeilen, met alleen een lendenendoek/sjaal rondlopen op een plek waar niemand is except evt. my husband en waar het daar niet te koud voor is, een reis maken door de woestijn, privé les krijgen van een joodse rabbi, leren dansen, straatmuzikant worden, met een goede reden iemand in zn ballen trappen, leren vechten en met een pistool omgaan, vrouwen helpen die onzeker zijn of onderdrukt worden, in een land wonen waar het ook in de winter meestal niet kouder dan 15 graden is, op het eerste gezicht drastisch verliefd worden en zoenen, tolk zijn van een belangrijk persoon die veel rondreist, mooie liedjes zingen voor mensen die ervan genieten, en als ik oma ben grootmoeder spelen in een kindertehuis in brazilie en het levensverhaal schrijven van de persoon die me het meest dierbaar is geweest.
Oud 29-03-2009, 15:35
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Ik zie het echt voor me, hoe jij daar letterlijk keihard banjert door woest terrein.

OT: ik wil echt nog een keer parachutespringen. Bungeejumpen heb ik al gedaan, dus nu een stap verder.
Oud 29-03-2009, 15:45
marrel
marrel is offline
Ik wil nog wel eens naar Egypte en naar een een of ander land in Azië, maar nu wil ik eerst afstuderen en een baan vinden.
Oud 29-03-2009, 17:03
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Aapjes kijken in Afrika?
Rascisme!!1!
Reageren

Regels voor berichten