Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2009, 12:49
gurl_larissa
gurl_larissa is offline
Oke misschien een gekke titel en een gekke plek om dit neer te schrijfen maar ik zit er nu toch echt wel een tijdje mee en ik weet niet of het normaal is of niet. ik ga er liever niet met vriendinnen over praten omdat ze dan misschien raar over me denken of wat dan ook. dus dit leek me wel een goeie plek om het na te vragen. ik weet dat jongens het leuk vinden om in billen te knijpen of een klap op je kont te geven of wat dan ook, meestal krijgen ze dan een dreun voor de kop en houden ze wel op, ik heb daar gelukkig niet zoveel last van hoor. maar nu is het dit, mijn eigen vader doet dit ook geregeld bij mij en voor mijn gevoel laat hij zijn hand net iets te lang om mijn kont.. en ik voel me er een beetje raar bij als hij met zijn hand aan mijn kont zit.. soms gewoon als ik bijvoorbeeld aan het afwassen ben dan komt hij eraan en slaat hij op mijn kont, gewoon vriendschappelijk of wat moet ik hier van denken? maak ik mezelf nou gestoord of gebeurd het bij jou ook wel is? help me aub het geeft me namelijk een heel raar gevoel.. alvast bedankt
Oud 24-03-2009, 13:53
Nienna*
Nienna* is offline
Als jij vindt dat het te ver gaat en het geeft je een raar gevoel, moet je dat gewoon aangeven bij je vader. Dat hij moet ophouden met aan je kont te zitten omdat je het niet leuk vindt. De kans is groot dat hij er niets mee bedoelt, maar als het niet fijn voelt bij jou, moet je dat aangeven. Let er wel op dat je hem niet het gevoel geeft dat je hem ergens van beschuldigt als je tegen hem zegt dat hij van je kont af moet blijven, want dat kan kwetsend zijn.
Als ik jou was, zou ik het zeggen op het moment dat hij het doet. Dus zodra hij aan je kont zit, hardop zeggen dat je niet wilt dat hij dat doet.
Oud 24-03-2009, 15:18
I C U
I C U is offline
"Ey! Laat dat!" en duidelijk maken met je blik dat je het meent
Oud 24-03-2009, 17:44
Verwijderd
kniel en kijk hem dan aan
als je dan een ritsgeluid hoort; rennen
Oud 24-03-2009, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Oud 24-03-2009, 18:31
Nalah
Nalah is offline
De kans is erg groot dat je vader er niets mee bedoelt, waarschijnlijk doet hij het eerder om je een beetje te plagen. Mijn vader doet dit niet, maar bij sommige vriendinnetjes van mij doet hun vader dit ook, net als kietelen o.i.d. Als je je er echter niet fijn bij voelt dat hij dit doet, dan kan je dit het beste gewoon tegen hem zeggen. Inderdaad zoals Nienna* zegt niet op een beschuldigende toon, maar wel duidelijk zijn zodat hij merkt dat je zijn gedrag niet prettig vindt!
Oud 25-03-2009, 14:26
remy476
remy476 is offline
Citaat:
lekker subtiel

ff ontopic: Als het jou te ver gaat moet je op een normale manier iets van zeggen. Zeg gewoon :'' pap ik weet dat je me aardig vind en er niets mee bedoeld, maar ik zou het fijn vinden als je dat niet meer doet. IK voel me er niet zo prettig bij'' .
Oud 25-03-2009, 22:46
Verwijderd
Citaat:
lekker subtiel
.
voel je je aangesproken dan?
you just lost
Oud 26-03-2009, 15:10
blurred
blurred is offline
Mijn vader doet/deed dat soms ook wel, en ik weet heel zeker dat hij er geen bijbedoelingen mee heeft. Alleen voelt het op een bepaalde leeftijd gewoon vreemd als een man (welke man dan ook) die niet je vriend is, je iets te lang of op net iets te persoonlijke plaatsen aanraakt. Als mijn vader zoiets deed (hij doet het de laatste tijd eigenlijk nooit meer) dan draai ik weg of loop ik weg, zonder het echt onbeleefd te laten lijken. Omdat ik zeker weet dat hij er niets mee bedoelt vind ik het heel moeilijk om er iets van te zeggen of het heel duidelijk te laten merken.
Oud 28-03-2009, 22:52
MiSS_CHaNTRa
MiSS_CHaNTRa is offline
he bah zou er echt wel wat van zeggen hoor...
Oud 30-03-2009, 16:10
BlackTiger
BlackTiger is offline
Citaat:
haha je hebt wel gelijk
Oud 31-03-2009, 15:26
Changshan
Changshan is offline
Sommige mensen willen erg graag fysiek laten merken hoe verwant ze zich met je voelen (ik heb daar ook weleens last van, heb lang moeilijk van mijn broertje af kunnen blijven ). Misschien dat je vader ook erg veel behoefte heeft dat te laten zien. In dat geval kun je misschien opmerken dat een aai over de bol toch beter aanvoelt.

Regels voor berichten