![]() |
|
Dit lijkt me zelf wel interessant en wil ik jullie niet onthouden:
Aviary is een gloednieuwe website met (voorlopig) vier verschillende krachtige grafische programma's:
Daarbij vallen twee bijzondere dingen op: - De programma's zijn volledig gratis. - De programma's hoeven niet geïnstalleerd te worden, maar zijn rechstreeks vanaf de website te gebruiken. Hieronder de beschrijving van de makers:
Spoiler
Hier wat voorbeelden van wat je er mee kunt: Phoenix ![]() Raven ![]() Peacock ![]() Toucan ![]() Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, de site bestaat pas sinds vandaag, maar het ziet er wel veelbelovend uit. Er zijn veel meer programma's in de planning voor o.a. 3d-ontwerpen, het ontwerpen van fonts, het genereren van driedimensionale textures, het bewerken van video, het bewerken van audio, het maken van muziek en het simuleren van verven op doek/papier. Reacties?
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, wat is de meerwaarde eigenlijk? Zo'n probleem is het niet om iets te installeren, en van vrijwel elke Aviary-applicatie/idee is al een (beter en "gratis") alternatief:
Phoenix > PS, Gimp, PSP Raven > Illustrator 3D-ontwerpen > Max, Maya Muziek > CoolEdit, Cubase Video > Premiere Verven op doek/papier > Artrage |
Advertentie |
|
![]() |
|
|