Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh en ook de standaarddingen: neusvleugels, oren, wenkbrauwen bewegen. Tong in bepaalde vormen doen (links/rechtsgedraaid, rolletje, enzovoorts).
Oh en ik kan dus, wat ik ergens hier al eens heb gezegd, tegelijk een neuriegeluid maken en fluiten zodat dat samen vals klinkt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik kan met één oog scheel kijken, de welbekende tong-dingen, één wenkbrauw omhoog doen en met m'n duim de pols van de bijbehorende hand aanraken. Maar dat is allemaal niet zo vreemd. Ik kan ook middels wilskracht iets opzettelijk vergeten, als het nodig is meerdere dagen niet slapen zonder koffie en ik kan goed tegen kou en hitte want ik kan gewoon tegen m'n lichaam zeggen van 'okay nou het is nou eenmaal zo koud/warm en daar valt niks aan te veranderen dus niet zo zeuren'. Hetzelfde geldt overigens voor hongergevoel, dat kan ik ook grotendeels uitschakelen als het echt moet. Maar dat hoeft zelden, want in Amsterdam zijn alle supermarkten honderd uur open. Ik heb ook een vrij hoge pijngrens, van het niveau 'de hele dag rondlopen met een stuk glas in je voet en het nauwelijks door hebben'.
Citaat:
|
![]() |
|
Ik kan mn voeten 240 graden uit elkaar zetten met gestrekte benen.
Daarnaast heb ik ook hypermobiele vingers, en kunnen ze nog meer vreemde dingen. Als ik mijn handpalm plat op tafel leg kan ik nog steeds mijn wijsvinger zo krommen dat hij naar het plafond wijst.
|
![]() |
Ik kan mijn duimen zo dubbelklappen dat ik een tafeltje maak als het ware.
Ik kan ook één oog dichtdoen zoals hierboven staat, maar dat kan toch iedereen? Ik heb zeer sterke bekkenbodemspieren en hiermee kan ik ook wel wat grappige truukjes maar dat hoort niet op dit forum thuis, vermoed ik. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oja, als ik me zo klein mogelijk maak dan pas ik in al m'n keukenkastjes. Of nouja, ik heb ze niet allemaal geprobeerd, maar ik pas in de kleinste dus in theorie pas ik ook in de rest. Behalve in de keukenla. In de keukenla pas ik niet, maar dat is dan ook geen kastje dus die telt niet.
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik kan de topjes van m'n wijs- en middelvingers buigen zonder de rest van de vinger te buigen.
Ik kan m'n duimen tegen m'n pols drukken, naar voren én naar achteren. En ik kan de topjes van m'n duimen uit mezelf 90 graden naar achteren houden en met wat druk nog een stukje verder. (zit in de familie)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 10-03-2009 om 12:49. Reden: typo |
![]() |
|
Ik kan mijn ogen heel snel laten trillen. Iedereen vindt dat vies
![]() Iemand die ik ken kan zijn rechterarm, voorlangs langs zijn linkeroor heen laten gaan, en dan zijn rechteroor aanraken ![]() En iemand anders had toen hij 4 of 5 ongeveer was zijn arm gebroken. Toen hadden ze die twee botten die in je arm zitten verkeerd om vastgemaakt. Nu heeft hij een hele rare elleboog zeg maar ![]() Ik kan ook nog mijn huid op mijn hoofd bewegen, zodat mijn oren bewegen, maar ook heel mijn kapsel ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
OHHH
weet je wat ik kan, en volgens mij de helft van de mensheid wel maar iedereen vindt het freaky als ik het doe. Eerst links kijken, en dan in een keer door naar scheel kijken. Hierdoor blijft het rechteroog naar links kijken en lijkt het linkeroog los te bewegen naar rechts toe ![]() ![]() Alsof je een oog los kan bewegen, snap je ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
karaktereigenschapen van personages martijn1997 | 6 | 22-07-2012 11:12 | |
Seksualiteit |
Vriendin weg voor lange tijd, kom niet aan mijn trekken Poem Writer | 61 | 18-08-2009 11:43 | |
De Kantine |
Wat heb jij voor vreemde trekjes? Verwijderd | 296 | 08-04-2008 23:48 | |
De Kantine |
Wat heb jij voor vreemde trekjes? Wind's Embrace | 66 | 06-02-2008 19:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit is het brieventopic dat ik Postzegel noem. CSN | 244 | 09-07-2006 17:20 | |
Lifestyle |
Je ouders Esmée | 45 | 17-10-2002 22:53 |