Advertentie | |
|
![]() |
|
Volgens mij duurde die SMS-verdubbelaar bij mij ook een tijdje en kreeg ik de volgende dag pas een bevestiging dat het aanstond. Gewoon even afwachten
![]()
|
Ik ben de ongeduld zelve dus ik heb gebeld. Ik las op internet (bij Kassa en dergelijke programma's) dat Hi zo slecht was. Slechte levering werd vaak genoemd, de sms verdubbelaar die niet werkt en de klantenservice die je grof behandelt. Levering hier was een tikkeltje vertraagd maar alsnog binnen een week. De sms verdubbelaar... nouja zie posts hierboven. En net dus de klantenservice 'getest'. Heel netjes behandeld, ze heeft het even opgezocht en hij staat gewoon aan inderdaad
![]() Veel van die klachten zullen ook gewoon komen door de houding van die mensen zelf, als jij al met een "jullie schuld!" houding gaat bellen... tja. Maargoed, alles prima dus en weer bedankt voor jullie hulp ![]()
||
Citaat:
Maar ik ben het met je eens, tot nu toe bevalt Hi me echt prima. Ik heb de eerste rekening nog niet gehad, maar ik heb er wel vertrouwen in dat dat goed zal gaan ![]()
|
Hi is inderdaad een prima provider.
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik vind het vooral fijn dat ik maar 17 euro per maand betaal voor een 20 euro abonnement ![]()
|
|