Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2009, 22:50
Dice94
Dice94 is offline
Ja, stel je voor jij bent niet de enige die zich op hetzelfde meisje richt, maar hoe kan je toch dat ene persoon worden dat anders voor haar is dan anderen?
Ik kan goed met haar opschieten, en we hebben het altijd gezellig, maar ik durf toch niet zo goed met haar te flirten fysiek en communicatief, terwijl andere jongens toch wat meer fysiek met haar durven te flirten.
En ik weet ook niet zo goed hoeveel aandacht ik in haar moet steken, ik bedoel het is niet mijn vriendin, en ik weet nog niet zeker of ze me wel leuk vind, alhoewel we steeds en steeds beter contact krijgen.

Heeft iemand tips hoe ik dit moet aanpakken?

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2009, 12:00
WolterB
WolterB is offline
Jezelf blijven, interesse tonen etc.

En als ze jou ook leuk vindt dan merk je dat ws wel
Oud 06-04-2009, 13:38
Wammus
Wammus is offline
Het is heel moeilijk om voor iemand de persoon te worden die anders is dan al de anderen. In de meeste gevallen ben je dat of ben je dat niet en kun je er zelf verder niet zo veel aan doen.

Wat je in ieder geval nooit moet gaan doen is extra je best doen om op te vallen, stoer te zijn of je op wat voor manier dan ook beter voor gaan doen dan dat je bent. Dat werkt alleen maar averechts. Zoals Wolter al zegt is het het beste gewoon je zelf te zijn en interesse te tonen in wie ze is, wat ze doet en waarom ze het doet. Mocht ze jou dan ook leuk vinden merk je dat inderdaad vanzelf.
Oud 06-04-2009, 15:50
Dice94
Dice94 is offline
Ok, bedankt voor de tips!

Ik merk wel dat als ik haar de laatste tijd zie dat ze meteen een glimlach op haar gezicht van me krijgt, en ik hoor ook wel dat ze over me praat enzo, zouden dat hints kunnen zijn?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2009, 17:12
anoniem93
anoniem93 is offline
Ik zit ongeveer met het zelfde. Ook ik heb 'concurrentie', maar die maakt geen schijn van kans, want die jongen durft echt niet (ik weet niet eens of hij haar nu nog steeds wel zo leuk vind, beter voor mij!) Ik weet nl ook niet of ze me leuk vind, maar wat in jou vorige post stond heb ik ook. Ik vraag me dat dus ook af.

Ik merk wel dat ik 'anders' ben in haar buurt, maar dat is dan gewoon mezelf blijkbaar. Ik hoef er namelijk niks voor te doen, het gaat vanzelf, dat ik dan wat drukker en mondiger ben dan anders.

iig veel succes!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2009, 18:00
KingKong
KingKong is offline
Haha ja dat heb ik ook wel is gehad, dat ik drukker werd als ik in de buurt was van een meisje dat ik leuk vond, soort adrenaline kick. Ben jezelf, en doe waar je je goed bij voelt, en wie weet heb je geluk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten