Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2009, 13:41
obiwan
obiwan is offline
Hoi,

ik heb sinds 7 maanden een pracht van een vriendin, maar het probleem is dat ik merk dat ik nogal jaloers ben.
Ik ben zelf geen fuifganger, maar gisteren zijn we toch naar een fuif gegaan ('k ben enkel meegegaan om haar een plezier te doen, ik krijg steevast hoofdpijn op fuiven...) en toen ik met enkele vrienden stond te praten zag ik dat zij met een hele 'close' vriend van haar nogal... 'opwindend' (misschien niet de beste woordkeuze, maar hiermee begrijp je 't toch) stond te dansen. Hier ben ik toen echt super jaloers en boos om geworden en 'k heb gezegd dat 'k moe was en naar kot ging om te slapen. Zij had me natuurlijk wel door en heeft me gezegd dat als ik niet graag heb dat ze danst met die jongen, ze dat ook niet meer doet.
Maar dan is ze deze ochtend langs m'n kot gekomen even en vertelde ze dat haar vriendin (die bij haar op kot bleef logeren) die jongen hadden binnen gelaten en dat ze daar geen probleem mee had dus had gezegd dat hij gerust effe mocht blijven en heeft zij zich ondertussen gewoon rustig omgekleed en zo... en daar voel ik mij dan heel slecht bij, dat ze zich daarbij gewoon omkleed...
Ben ik nu té jaloers, vraag ik mij af? Want 'k vind 't helemaal niet leuk dat ik daar zo 'n probleem van maak maar zij daar blijkbaar geen probleem in ziet...
Oud 03-04-2009, 13:51
Verwijderd
Ja, je bent te jaloers.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2009, 15:38
Mahonie
Mahonie is offline
Ik kan me er anders wel in vinden, ik zou het ook absoluut niet apprecieren als mijn partner tegen een ander meisje zou staan schuren of in ondergoed voor haar zou gaan staan.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2009, 19:03
Verwijderd
Ik kan me er wel in vinden, in beide kanten. Maar, als je je vriendin vertrouwt, denk ik niet dat je er een probleem van moet maken... Ik bedoel, ik hou van mijn vriendje enzo, maar sta evengoed te dansen en sjansen met andere jongens. Ook als hij erbij is. Daarnaast blijf ik regelmatig bij mijn beste vriend, en daar kleed ik me ook gewoon om als hij er bij is. Mijn vriendje weet dat het niet meer dan sjansen wordt en dat mijn beste vriend mijn beste vriend is en niet mijn fuckbuddy. En dat hij dat ook nooit zal worden ook niet. Dus. Heb het er een keer over met je vriendin, geef aan dat je het niet prettig vind, maar haar ook niet wil beperken in haar gedrag (daar ga ik tenminste van uit), en vertrouw haar daarna.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2009, 19:37
serac
serac is offline
ja, je bent echt veels te jaloers. Ze is jouw bezit niet ! Als je haar vertrouwt, dan moet ze gewoon alles kunnen doen wat ze zelf wil. Als je haar niet vertrouwt, kappen - maar dan ligt het aan jou.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2009, 12:56
blablatje
blablatje is offline
Dat ze dat gewoon doet waar jij bij is en er open over praat, vind ik een teken dat zij er echt helemaal niets mee bedoelt en dat dus echt niet nodig is om je zorgen te maken.
Maar als jij dat vervelend vindt, dan is dat nu eenmaal zo. Dan kun je haar vertellen dat jij je daar niet prettig bij voelt, en dan zou het wel zo aardig van haar zijn om daar rekening mee te houden.
Ik neem aan dat het dan wel inderdaad gaat om dingen als sexy dansen, en dat je niet al jaloers bent als zij uberhaupt iets gezelligs met een vriend gaat doen, want je kunt niet van haar verwachten dat ze vriendschappen voor jou opgeeft.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten