Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2008, 20:29
Verwijderd
wat heb je vandaag voor domme, rare of onbewuste dingen gedaan?

(of gisteren, of eergisteren, oid)

ik was net zo een beetje aan het snacken en toen opeens had ik een hele bak cookie dough op.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-10-2008, 20:37
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik ging mijn haar knippen omdat het nog wat te lang was en toen knipte ik per ongeluk iets te veel, en toen dacht ik, ach ja. *verderknipt*
Ik had er alleen niet over nagedacht dat mijn haren ook allemaal los de badkamer indwarrelden. Waarschijnlijk ligt er nu nog wat in de la waaruit ik de schaar had gepakt en was vergeten dicht te doen.
Oud 16-10-2008, 20:47
Miekje*
Miekje* is offline
ik wam er om 5 voor 3 achter dat ik om 3 uur een afspraak had.... wooohps toch maar even netjes gebeld.
Oud 16-10-2008, 20:50
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...3#post28332373
Ik daar
Met citaat reageren
Oud 16-10-2008, 20:54
Verwijderd
nou, beste sterrenmeisje, jij had dat filmpje gepost met dat liedje met daarin kankerkanker etc, en dat was ik aan het draaien, en toen riep mijn mama of ik daarmee even wilde ophouden want ze was met een vriendin aan het bellen die net vertelde dat ze kanker had en toen werd ze emotioneel etc en toen zat ik zo van omgwtfbbq

Verder vond ik het mooi om in een bijna lege tube met verf te kijken, door het gaatje, want die gaf echt mooie patronen aan de binnenkant en toen smeerde ik mijn wimpers helemaal onder en nu mis ik flink wat wimpers. En toen dacht ik 'hey, als ik in de tube knijp, dan krijg ik andere figuren!' en toen bleek hij niet leeg genoeg te zijn want toen ik kneep vloog er echt allemaal verf uit en dat zat toen op allemaal bureau's enzo.

En ik verveelde me dus ging ik honkballen met een doosje smarties dat ik eerst ging dichttapen maar dat werkte toch niet zo heel erg goed want toch vlogen al die smarties door het lokaal. En toen schreeuwde ik 'laten we dan maar gaan rugby'en!' en dat was ook niet zo slim want toen werd ik keihard weggebeukt en geslingerd door mensen die op me doken en nu heb ik een rib die nogal veel pijn doet en mijn arm is blauw
Met citaat reageren
Oud 16-10-2008, 20:57
Verwijderd
omg nelis, dat eerste stukje is wel echt naar
Met citaat reageren
Oud 16-10-2008, 20:59
Verwijderd
Gisteren te laat komen voor de laatste bus, waardoor ik een taxi ŕ 80 euro moest nemen.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2008, 21:03
Verwijderd
Citaat:
omg nelis, dat eerste stukje is wel echt naar
Ach, een toevalligheid. Hoe vaak krijgen vrienden kanker en hoe vaak draai je zo'n filmpje? Mijn moeder snapt dat ook wel hoor. Over extreem toeval gesproken, deze had ik ook nog deze week:

Spoiler

Laatst gewijzigd op 16-10-2008 om 23:17.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2008, 23:14
Nona
Nona is offline
Geeses ecnelis, wat vreet jij uit op zo'n dag?

Ik viel in slaap terwijl ik probeerde te studeren.
En vanmorgen werd ik in een vertraagde trein door een vrouw heel moeilijk in het Engels aangesproken of ik soms hulp nodig had, want ze had toch niet helemaal begrepen dat ik alleen even belde om te weten te komen in welk lokaal ik moest zijn. Engels spreken in de buurt van behulpzame mensen zonder talenknobbel...
Oud 16-10-2008, 23:17
Verwijderd
nou, dat van die docent was al een tijdje terug, moest er aan denken omdat er vandaag zoiets soortgelijks gebeurde enzo
Met citaat reageren
Oud 17-10-2008, 01:10
Verwijderd
Ik ben op dit moment iets doms aan het doen. Wie pakt er nou in zijn eentje een biertje terwijl je aan alle kanten voelt dat je al meer dan zat hebt gedaan?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2008, 08:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mag ik nog even zeggen dat ik dit een briljante topic-titel vind
Oud 17-10-2008, 09:30
Verwijderd
Citaat:
Ik ben op dit moment iets doms aan het doen. Wie pakt er nou in zijn eentje een biertje terwijl je aan alle kanten voelt dat je al meer dan zat hebt gedaan?
Dat is niet dom, dat is een project! Levercirrose gaat niet vanzelf!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2008, 09:57
Verwijderd
Ik beledig nog wel eens mensen zonder dat door te hebben, maar ik kan me even geen concreeet scenario voor de geest halen.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2008, 10:18
Golden Dynasty
Golden Dynasty is offline
Ik ben over een vangrail heen gemieterd? Mijn been is pimpelpaars en net viel ik van de trap.
Ik doe de naam "Brokkenpiloot" wel eer aan :$
Oud 17-10-2008, 10:46
Flijn
Flijn is offline
Citaat:
Ik ging mijn haar knippen omdat het nog wat te lang was en toen knipte ik per ongeluk iets te veel, en toen dacht ik, ach ja. *verderknipt*
Ik had er alleen niet over nagedacht dat mijn haren ook allemaal los de badkamer indwarrelden. Waarschijnlijk ligt er nu nog wat in de la waaruit ik de schaar had gepakt en was vergeten dicht te doen.
Dat is bij mij het standaardscenario als ik mijn haar bijknip (bijknip? afknip!). "Oh, hier steekt iets uit *knip* oh, nu is het wel heel kort *rest bijknip* Hm, even dat scheve stukje recht *knip* *kijk* Ach, over twee weken zie je er niks meer van." En overal haar ja.

Ik doe verder dagelijks domme dingen: vallen, stoten, dingen naast de prullenbak gooien, ze oppakken, erboven houden en alsnog missen... Ik denk ook heel vaak even zeer ergonomisch een bocht te nemen en dan blijkt de deurpost toch niet zo ver weg als gedacht.
Oud 17-10-2008, 13:14
Verwijderd
Ik vergat net bij het douchen dat ik niet onder water kon ademen, dus toen inhaleerde ik per ongeluk honderd liter water.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2008, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Jij maakte niet zo veel spelfouten meer na de drank btw.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2008, 17:27
Swlabr
Swlabr is offline
Meisje: "Ja, ik had alleen maar C's voor mijn GCSE's."
Ik: "Oh, ben je lui of gewoon dom?"

Ze was aan het flirten. Oh en ze is heet. Whoopsiedaisy.
Oud 17-10-2008, 17:32
Miekje*
Miekje* is offline
Je had mij toch al...
oops... ik ging vanmiddag even wat spullen in mijn moeders auto leggen, wat nogal een bakbeest is, en toen kwam er een wat oudere man naar me toe die vroeg of die auto van mij was jemig, zo oud zie ik er nou ook weer niet uit
Oud 23-10-2008, 21:51
Verwijderd
ik was mn creditcard kwijt. dus ik overal manisch zoeken (en een gigantische rotzooi maken) en ik kon m niet vinden. blinde paniek! gesmijt met spullen!!

ow... hij zat in mijn zak. van mijn broek. die in de was zat. aha.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2008, 21:54
Lethe
Lethe is offline
Ik dacht gisteravond dat ik mijn ov kwijt was. Ik begon net lichtelijk in paniek te raken toen ik 'm vond op de plek waar ik 'm altijd neerleg, alleen onder wat spullen geschoven.
Oud 23-10-2008, 23:02
Verwijderd
Ik vroeg allemaal aan een paar klasgenoten of we les hadden de volgende morgen (eens in de zoveel tijd vaktheorie) en die zeiden allemaal 'neeeeeee' en ik 'oke lol'.

Kom ik op school in de middag, eerste persoon die ik tegenkom: 'LOL we hadden wel les en je hebt een 1!'

Paar weken daarvoor hadden we een analyse moeten maken van iets. Bleken 15 van de 23 leerlingen geen beeldverhaal bij hun analyse hebben gedaan omdat de docent zei: 'nee, dat hoeft alleen als het allemaal op een a4 past, anders wil ik het niet.' En toen dus die les van het uitdelen van de beoordelingen zegt hij: 'HAAA jullie hebben allemaal een 1 want wáár is jullie beeldverhaal?' En gewoon bij hoog en laag volhouden dat hij wel zei dat het erbij moest he

Anyway, ik dus die docent zoeken om mijn analyse terug te krijgen:
'AHA! Meneer, u had ik net nodig'
'Hoe kan ik je van dienst zijn?'
'Nou, ik heb vanmorgen uw les gemist'
'Hoe dat zo?'
'Dat is een beetje een gek verhaal'
'Oh, laat dan maar'

Dus ik dacht: 'oh neato!' Binnen vijf minuten had hij mijn analyse met beeldverhaal in het postvakje, geen probleem zoude denken. Moet ik nog een complete shitload aan herkansingsformuleren invullen
Met citaat reageren
Oud 24-10-2008, 17:12
Nona
Nona is offline
Ok, compleet achterlijk.

Ik stond onder de douche, werd er aangeklopt. Ik was een beetje verbaasd, want mijn vriend zou pas tegen zeven uur komen. Nog een keer geklopt, dus ik pak een handdoek, loop richting badjas... Gaat de deur open, staat daar een vrouw met een meisje: "Ja, de sleutel zat in de deur." Thankgod voor de handdoek. Hoezo, retarded?
Oud 24-10-2008, 18:06
Sens.
Sens. is offline
Ik had medische controle voor mijn stage. Mijn afspraak was om 14.15u, dus ik moes tijdens de uitleg over onze stage uit de aula lopen. Oke, ik loop naar de 4de verdieping. Zegt die man dat ik mijn identiteitskaart moet hebben. Dus ik terug naar het gelijkvloers en weer de les binnen Terug op het 4de zie ik dat mijn identiteitskaart niet in mijn tas zit. Dus moest ik naar de receptie voor mijn rijksregisternummer en dat was natuurlijk ook op het gelijkvloers. En dan terug naar het 4de.

Gelukkig kon die man ermee lachen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-10-2008, 18:28
Verwijderd
er komen vrienden uit veldhoven dit weekend bij me logeren. denk ik opeens: "hmm, waar gaan ze eigenlijk slapen?" dus ik een luchtbed en pomp lenen. past die pomp niet op het luchtbed. verdomme.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2008, 16:51
Verwijderd
Op luchtkussen springen en tegen iemand aanknallen en au.

Met citaat reageren
Oud 26-10-2008, 20:01
Verwijderd
Nou, de telefoon ging 13 keer over en ik dacht 'wat is dat voor landscode, die herken ik niet, dat neem ik niet op hoor!'
Bleek het de regiocode van Breda te zijn, moest een vriendin me dringend bereiken

Belt ze me later weer 8 keer zonder dat ik opneem, kon ze mijn huis niet vinden en ik weer niet opnemen
Met citaat reageren
Oud 26-10-2008, 20:46
Miekje*
Miekje* is offline
Ik dacht dat die foto van die baby in het fototopic Uice zelf was, was het zijn nichtje
Oud 26-10-2008, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat die foto van die baby in het fototopic Uice zelf was, was het zijn nichtje
Nou, echt een blunder van formaat inderdaad...
Met citaat reageren
Oud 27-10-2008, 05:20
Verwijderd
vergeten de mijn horloge terug te zetten waardoor ik als mijn zusje niet oplettend was, een uur te vroeg op mijn werk had gestaan
Met citaat reageren
Oud 27-10-2008, 06:53
Verwijderd
Ik was aan het fietsen en mijn schoenveter zat los, maar dat had ik niet door. Toen wikkelde de veter zich om mijn pedaal heen waardoor ik bijna van mijn fiets af flikkerde. Toen ben ik maar met veel moeite afgestapt, heb de fiets een stukje van de grond getild en geprobeerd met draaiende bewegingen van mijn voet die veter los te krijgen. 't Was vast een leuk gezicht.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2008, 20:40
Sae
Sae is offline
Ik liep vandaag tegen de bus op. Geen idee hoe dat kwam.
Oud 31-10-2008, 20:53
Verwijderd
ik zag net een busje van een bedrijf en ik dacht dat het logo WSZ was. dus ik mijn telefoon uit mijn tas graaien en proberen een degelijke foto te maken, staat er WZS.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2008, 12:19
Verwijderd
Ik schopte, vrij hard, tegen de knie van mijn svvriendje, waar hij een paar dagen geleden aan geopereerd is. Het was niet expres, maar toch knap lullig.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2008, 11:32
Miekje*
Miekje* is offline
Gisteren, toen ik uit de bus wilde stappen en op een of andere manier struikelde, ik viel van zo'n treetje af op de stoeptegels auw
Oud 03-11-2008, 09:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Al een aantal weken kan ik niet op internet met mijn laptop, hoewel hij wel een netwerk vindt. Hij maakt alleen geen verbinding. Ik en mijn vader snapten er echt niks van. Dus uiteindelijk maar een slimme computermanreparateur laten komen. Hij snapt er ook niks van, probeert vanalles. Blijkt uiteindelijk (na een uur ofzo) dat er een oranje knop voorop de laptop zit, en als je daarop drukt kan de laptop geen verbinding maken met internet. Het was dus gewoon'een domme knop
Oud 03-11-2008, 13:23
Verwijderd
deze moet natuurlijk hier:

nooooo ik verwijderde per ongeluk de mail van randstad met mijn registratiecode voor online loonstrookjes bekijken *schop*
Met citaat reageren
Oud 06-11-2008, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Ik was aan het fietsen en mijn schoenveter zat los, maar dat had ik niet door. Toen wikkelde de veter zich om mijn pedaal heen waardoor ik bijna van mijn fiets af flikkerde. Toen ben ik maar met veel moeite afgestapt, heb de fiets een stukje van de grond getild en geprobeerd met draaiende bewegingen van mijn voet die veter los te krijgen. 't Was vast een leuk gezicht.
heb ik ook een keer gehad
Met citaat reageren
Oud 07-11-2008, 17:27
Miekje*
Miekje* is offline
Gisteren had ik net m'n caviakooi helemaal schoongemaakt (lees: met water en sopje en schrobben en karton en kattenkorrels onderin, daarna een laag houtkorrels en een berg hooi zodat ze er weer even tegen kon) Ik helemaal blij, zet de schone kooi even op de kliko om de deur van de schuur op slot te draaien...*kleng*... Kooi op de grond en overal zaagsel en hooi en kattenkorrels En ik kon op nieuw beginnen
Oud 07-11-2008, 17:37
Verwijderd
ik moest vanuit school naar het busstation van breda. Die halte gebruik ik echter nooit. Dus ik kijk hoe laat de bus komt en het zou nog drie minuutjes duren. Dus ik wachten en wachten en wachten, komt dat kreng niet. Kijk ik nog een keer, heb ik op de vakantiediensttijd gekeken. De bus zou dus blijkbaar pas na 40 minuten komen dus toen ben ik naar een halte gelopen waar om de kwartier een bus komt. Nou, ongeveer drie kwartier tijd weg door domme redenen.

Dus, ik naar het station, zie ik daar lijn 4 staan. Nooit gebruikt, lijn 4 maar die moest ik hebben in ieder geval. Ik spring erin en ik beland me toch in een gekke uithoek in Breda. Echt, ik herkende helemáál niets meer. Dus ik vraag zo aan de chauffeur: 'meneer, komt u niet langs de groenendijk?' Hij:'nee nee meis, deze gaat helemaal naar de ene kant van breda, dan weer terug naar het station en dan naar de andere. Je had lijn 4 richting Hoge Vught moeten hebben, niet deze.'
Dus ik: ''
Hij; 'hedde een afspraak om een bepaalde tijd?'
Ik: 'nee ach, ik ga ergens eten, niet om een bepaalde tijd ofzo'
Hij: 'Ach, bij je vriendje natuurlijk! Ja je kan hem bellen dat er over een tijdje pas bent hoor!'
Ik: 'nou, gewoon een vriend hoor, maar bellen is wel slim inderdaad'
Hij: 'ja daar zeggen ze allemaal. Ik kijk wel efkes in mijn rooster hoe laat ik op Groenendijk aankom, dan kande dat doorbellen he!' *begint in roosters te zoeken* Ah! 17:25.'

Dus ik sms dat zo door. Na een uur was ik dus weer op het station en toen kon ik blijven zitten. In de tussentijd zit ik al een uur in de bus. Maar nu gaat hij wel de goede richting in. En de chauffeur aftellen: 'nog een paar haltes naar groenendijk, de volgende is groenendijk, HALTE GROENENDIJK VOOR DE JONGEDAME!' Toen kwam ik bij de halte aan die helemaal verlaten is. Zegt de chauffeur 'AAaaaaaah wat zielig, je vriendje staat er helemaal niet! Ahhh...Ach...'

Dus heb ik 2 uur gedaan over een reis van een kwartiertje
Met citaat reageren
Oud 11-11-2008, 18:19
Miekje*
Miekje* is offline
kleine up, want ik heb daarnet een pot met bruine suiker op mezelf laten vallen
Oud 25-11-2008, 18:40
Melkfles
Melkfles is offline
vandaag zag ik een man van zijn fiets vallen, heel hard tegen een lantaarnpaal. Ik lachen.
Ik liep trouwens met 3 anderen naar de ingang van school toe. Toen viel mijn naaste ook opeens om en wel zo dat ik ook viel

hmm wat was het glad vandaag
Oud 25-11-2008, 22:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik was met het zusje van mijn beste vriendin in de gang aan het proberen onze benen in onze nek te leggen en toen scheurde mijn broek
Met citaat reageren
Oud 25-11-2008, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Ik was met het zusje van mijn beste vriendin in de gang aan het proberen onze benen in onze nek te leggen en toen scheurde mijn broek
HAHAHAHA
Met citaat reageren
Oud 25-11-2008, 22:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja op school he
Met citaat reageren
Oud 25-11-2008, 22:24
Verwijderd
NOG LEUKER ;d;d;D::
Met citaat reageren
Oud 26-11-2008, 02:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zelfbruiner ongelijkmatig gesmeerd
Oud 26-11-2008, 16:23
Verwijderd
vandaag was ik echt zo fucking dom bezig. ik was een essay aan het typen en schreef dus gewoon: "toestant". het meisje wat mee aan het lezen was verbeterde me: "dat is met een d, hč?" dus ik werd meteen knalrood. "ja, ik vond het al zo raar staan. misschien dacht ik gewoon aan tand ofzo."
even was het stil en toen begon ze echt keihard te lachen. "dat is ook met een d!"
fuck
Met citaat reageren
Oud 26-11-2008, 18:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
lol
Reageren

Regels voor berichten