Advertentie | |
|
![]() |
|
Geeses ecnelis, wat vreet jij uit op zo'n dag?
![]() Ik viel in slaap terwijl ik probeerde te studeren. En vanmorgen werd ik in een vertraagde trein door een vrouw heel moeilijk in het Engels aangesproken of ik soms hulp nodig had, want ze had toch niet helemaal begrepen dat ik alleen even belde om te weten te komen in welk lokaal ik moest zijn. Engels spreken in de buurt van behulpzame mensen zonder talenknobbel...
||
Citaat:
![]() Ik doe verder dagelijks domme dingen: vallen, stoten, dingen naast de prullenbak gooien, ze oppakken, erboven houden en alsnog missen... Ik denk ook heel vaak even zeer ergonomisch een bocht te nemen en dan blijkt de deurpost toch niet zo ver weg als gedacht.
|
Je had mij toch al...
![]() ![]() oops... ik ging vanmiddag even wat spullen in mijn moeders auto leggen, wat nogal een bakbeest is, en toen kwam er een wat oudere man naar me toe die vroeg of die auto van mij was ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik vroeg allemaal aan een paar klasgenoten of we les hadden de volgende morgen (eens in de zoveel tijd vaktheorie) en die zeiden allemaal 'neeeeeee' en ik 'oke lol'.
Kom ik op school in de middag, eerste persoon die ik tegenkom: 'LOL we hadden wel les en je hebt een 1!' Paar weken daarvoor hadden we een analyse moeten maken van iets. Bleken 15 van de 23 leerlingen geen beeldverhaal bij hun analyse hebben gedaan omdat de docent zei: 'nee, dat hoeft alleen als het allemaal op een a4 past, anders wil ik het niet.' En toen dus die les van het uitdelen van de beoordelingen zegt hij: 'HAAA jullie hebben allemaal een 1 want wáár is jullie beeldverhaal?' En gewoon bij hoog en laag volhouden dat hij wel zei dat het erbij moest he ![]() Anyway, ik dus die docent zoeken om mijn analyse terug te krijgen: 'AHA! Meneer, u had ik net nodig' 'Hoe kan ik je van dienst zijn?' 'Nou, ik heb vanmorgen uw les gemist' 'Hoe dat zo?' 'Dat is een beetje een gek verhaal' 'Oh, laat dan maar' Dus ik dacht: 'oh neato!' Binnen vijf minuten had hij mijn analyse met beeldverhaal in het postvakje, geen probleem zoude denken. Moet ik nog een complete shitload aan herkansingsformuleren invullen ![]() |
![]() |
|
Ok, compleet achterlijk.
Ik stond onder de douche, werd er aangeklopt. Ik was een beetje verbaasd, want mijn vriend zou pas tegen zeven uur komen. Nog een keer geklopt, dus ik pak een handdoek, loop richting badjas... Gaat de deur open, staat daar een vrouw met een meisje: "Ja, de sleutel zat in de deur." Thankgod voor de handdoek. Hoezo, retarded? ![]()
|
![]() |
Ik had medische controle voor mijn stage. Mijn afspraak was om 14.15u, dus ik moes tijdens de uitleg over onze stage uit de aula lopen. Oke, ik loop naar de 4de verdieping. Zegt die man dat ik mijn identiteitskaart moet hebben. Dus ik terug naar het gelijkvloers en weer de les binnen
![]() Gelukkig kon die man ermee lachen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, de telefoon ging 13 keer over en ik dacht 'wat is dat voor landscode, die herken ik niet, dat neem ik niet op hoor!'
Bleek het de regiocode van Breda te zijn, moest een vriendin me dringend bereiken Belt ze me later weer 8 keer zonder dat ik opneem, kon ze mijn huis niet vinden ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was aan het fietsen en mijn schoenveter zat los, maar dat had ik niet door. Toen wikkelde de veter zich om mijn pedaal heen waardoor ik bijna van mijn fiets af flikkerde. Toen ben ik maar met veel moeite afgestapt, heb de fiets een stukje van de grond getild en geprobeerd met draaiende bewegingen van mijn voet die veter los te krijgen. 't Was vast een leuk gezicht.
![]() |
![]() |
|
Al een aantal weken kan ik niet op internet met mijn laptop, hoewel hij wel een netwerk vindt. Hij maakt alleen geen verbinding. Ik en mijn vader snapten er echt niks van. Dus uiteindelijk maar een slimme computermanreparateur laten komen. Hij snapt er ook niks van, probeert vanalles. Blijkt uiteindelijk (na een uur ofzo) dat er een oranje knop voorop de laptop zit, en als je daarop drukt kan de laptop geen verbinding maken met internet. Het was dus gewoon'een domme knop
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Gisteren had ik net m'n caviakooi helemaal schoongemaakt (lees: met water en sopje en schrobben en karton en kattenkorrels onderin, daarna een laag houtkorrels en een berg hooi zodat ze er weer even tegen kon) Ik helemaal blij, zet de schone kooi even op de kliko om de deur van de schuur op slot te draaien...*kleng*... Kooi op de grond en overal zaagsel en hooi en kattenkorrels
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ik moest vanuit school naar het busstation van breda. Die halte gebruik ik echter nooit. Dus ik kijk hoe laat de bus komt en het zou nog drie minuutjes duren. Dus ik wachten en wachten en wachten, komt dat kreng niet. Kijk ik nog een keer, heb ik op de vakantiediensttijd gekeken. De bus zou dus blijkbaar pas na 40 minuten komen dus toen ben ik naar een halte gelopen waar om de kwartier een bus komt. Nou, ongeveer drie kwartier tijd weg door domme redenen.
Dus, ik naar het station, zie ik daar lijn 4 staan. Nooit gebruikt, lijn 4 maar die moest ik hebben in ieder geval. Ik spring erin en ik beland me toch in een gekke uithoek in Breda. Echt, ik herkende helemáál niets meer. Dus ik vraag zo aan de chauffeur: 'meneer, komt u niet langs de groenendijk?' Hij:'nee nee meis, deze gaat helemaal naar de ene kant van breda, dan weer terug naar het station en dan naar de andere. Je had lijn 4 richting Hoge Vught moeten hebben, niet deze.' Dus ik: ' ![]() Hij; 'hedde een afspraak om een bepaalde tijd?' Ik: 'nee ach, ik ga ergens eten, niet om een bepaalde tijd ofzo' Hij: 'Ach, bij je vriendje natuurlijk! Ja je kan hem bellen dat er over een tijdje pas bent hoor!' Ik: 'nou, gewoon een vriend hoor, maar bellen is wel slim inderdaad' Hij: 'ja daar zeggen ze allemaal. Ik kijk wel efkes in mijn rooster hoe laat ik op Groenendijk aankom, dan kande dat doorbellen he!' *begint in roosters te zoeken* Ah! 17:25.' Dus ik sms dat zo door. Na een uur was ik dus weer op het station en toen kon ik blijven zitten. In de tussentijd zit ik al een uur in de bus. Maar nu gaat hij wel de goede richting in. En de chauffeur aftellen: 'nog een paar haltes naar groenendijk, de volgende is groenendijk, HALTE GROENENDIJK VOOR DE JONGEDAME!' Toen kwam ik bij de halte aan die helemaal verlaten is. Zegt de chauffeur 'AAaaaaaah wat zielig, je vriendje staat er helemaal niet! Ahhh...Ach...' Dus heb ik 2 uur gedaan over een reis van een kwartiertje ![]() |
![]() |
|
vandaag zag ik een man van zijn fiets vallen, heel hard tegen een lantaarnpaal. Ik lachen.
Ik liep trouwens met 3 anderen naar de ingang van school toe. Toen viel mijn naaste ook opeens om en wel zo dat ik ook viel ![]() ![]() hmm wat was het glad vandaag ![]()
|
Verwijderd
|
vandaag was ik echt zo fucking dom bezig. ik was een essay aan het typen en schreef dus gewoon: "toestant". het meisje wat mee aan het lezen was verbeterde me: "dat is met een d, hč?" dus ik werd meteen knalrood. "ja, ik vond het al zo raar staan. misschien dacht ik gewoon aan tand ofzo."
even was het stil en toen begon ze echt keihard te lachen. "dat is ook met een d!" fuck ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Taalfouten #9 Laisve | 500 | 04-07-2009 09:43 | |
De Kantine |
Wat Saai Zeg #500 Swlabr | 501 | 19-01-2009 16:27 | |
De Kantine |
Nights in white saaitin #446 Verwijderd | 500 | 03-12-2008 20:19 | |