|
|
Bekijk resultaten poll: heb jij je telefoon verzekerd? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
11 | 15.28% |
nee |
![]() ![]() ![]() ![]() |
61 | 84.72% |
Aantal stemmers: 72. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, ik heb 'm niet verzekerd. Je betaalt alleen maar meer en de kans dat je die verzekering ooit nodig zal hebben is verwaarloosbaar. Daarnaast keert de verzekering ook vaak zat niet uit, zoals bijv. als je telefoon in de trein gejat wordt. Nou ja, vrij waardeloze verzekering dan en ik heb ook geen zin om te verdiepen in de verzekeringen daarvoor.
Als m'n telefoon kapot gaat of gejat wordt ofzo dan koop ik wel een nieuwe of ik gebruik een oude telefoon die ik nog heb liggen. Bovendien sluit ik uitsluitend 1 jarige abonnementen af, dus na 1 jaar zou ik een nieuwe telefoon kunnen kiezen, mocht dat nodig zijn. |
![]() |
|
![]() |
nee, want ik hou van goedkope telefoons zonder hippe klepjes en schuifdingen die alleen maar kapot gaan.
in geval van nood heb ik nog wel een oud toestel of leef ik een paar dagen zonder foon (het kan ![]() daarnaast heb ik ook een abo, dus ik betaal sowieso niet voor mijn toestel en ieder jaar groeit mijn stapel reservetelefoons ![]() een telefoon is een gebruiksvoorwerp, en dingen die je gebruikt gaan ooit kapot (en daarom betaal ik echt geen 300,-). ik heb mijn pannenset toch ook niet bijverzekerd, hoewel die duurder is dan mijn telefoon. ![]()
|
Ik heb er nooit over nagedacht dat mensen hun telefoon verzekeren, wat maf. Nee, die van mij is niet verzekerd, als hij kapot gaat, koop ik wel een nieuwe, ik hoef toch niet zo'n dure. En ik heb ook geen abonnement, dus dat scheelt ook.
|
Ik snap niet zoveel van het nut van verzekeren van je telefoon. De manier waarop ik mijn telefoon kapot zou kunnen laten gaan is door 'm te laten vallen, maar dan keert de verzekering niets uit. Als de telefoon er binnen een korte tijd mee stopt buiten mijn schuld om, is aan te merken dat een telefoon langer mee hoort te gaan.
Mijn telefoon is niet verzekerd, dus. Zeker omdat het geen dure telefoon is geweest en ik heb een prepaid kaart. Gaat 'ie kapot dan heb ik een in reserve en ik koop wel een andere. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb ik, maar ik vond het niet de moeite waard om te verzekeren. Je betaalt uiteindelijk je telefoon 4x voor de behoorlijk kleine kans dat ie gejat zou worden en dat is het me echt niet waard. |
![]() |
||
Citaat:
|
Nee. Ze hadden het me eerst wel aangesmeert bij de vorige, maar toen ik het nog eens ging uitrekenen thuis bleek ik zoveel te betalen in die 2 jr dat ik daarvan rustig een nieuwe zou kunnen kopen voor dat geld. Toen heb ik het dus ontbonden.
Sowieso, als je het risico wel kan dragen kan je dat beter doen. Uiteindelijk ben je snel beter af door die ene keer dat je er problemen mee hebt het zelf te betalen en dan niet jaar in jaar uit premie loopt te betalen.
||
Citaat:
|
Niet verzekerd. Het kost me maar een paar tientjes als het toestel vervangen moet worden. De zegeningen van namens een bedrijf abonnementen afsluiten met meerdere telefoons.
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb geen verzekering voor mijn telefoon, hoewel hij wel redelijk duur is.
Volgens de wet is het ook niet nodig. Een product hoort gewoon een bepaalde tijd mee te gaan bij normaal gebruik. Gaat het dit niet, dan is de producent verplicht het te repareren of een andere oplossing te bieden. Dit stukje gaat hier over: Garantie Het probleem zit hem eigenlijk alleen bij 'normaal gebruik'. Maar als je dit doet, en er gaat iets binnenin stuk terwijl de rest nog in goede staat is (je ziet geen beschadiging door laten vallen ofzo) dan lijkt het me dat je sowieso 2 jaar garantie hebt.
|
Mijn telefoon was iets van 100 euro oid toen ik hem kocht. Bel prepaid en als ie stuk gaat koop ik wel een nieuwe, is goedkoper denk ik want met deze doe ik zeker al een jaar of vijf.
|
Verwijderd
|
hm duidelijk verschil... ik heb elke keer een 2 jarig abo dus neem meestal wel dure toestellen, mijn laatste (was een 7373, toen nog redelijk nieuw) was na 2 weken kapot
![]() |
![]() |
|
Niet verzekerd, heb een abo van 2 jaar met een telefoon die destijds +- 400 euro waard was.
Als een verzekering 3 euro in de maand kost, spaar ik dat geld liever op en koop ik een sloeber telefoon als ie kapot gaat. Aangezien ik best zuinig op mn spullen ben, en je voor softwareproblemen etc toch wel verzekerd bent via de fabrikant maak ik me neit zo druk erom. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nee, ik heb een jaarabbo. Vaak valt het wel onder de garantie en mocht het niet zo zijn dan heb ik nog wel een reservetelefoon van mn vorige abbo waar ik nog wel een paar maandjes mee kan doen.
Bovendien hoef ik niet per se de nieuwste telefoon. Mag over 2 weken een nieuw abonnement en de telefoon die ik nu op het oog heb kost 150 euro geloof ik...dus dan kan het ook niet uit denk ik. |
![]() |
|
Ja, ik heb 'm verzekerd. 't Is een duur toestel en ik betaal liever een beetje geld per maand (zelfs als dat meer is dan ik ga gebruiken) dan dat ik op een bepaald moment opeens een paar honderd euro op moet hoesten. Heb een abo van 2 jaar dus als-ie stuk gaat heb ik ook wel een klein probleempje.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ellie's friend lunatheawesome | 2 | 25-02-2012 19:31 | |
Software & Hardware |
Samsung E800 - T9 stand Rachel | 5 | 02-01-2006 15:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Uit het dagboek van een architectonisch psycholoog [verhaaltje] Verleden Tijd | 27 | 18-01-2005 15:18 | |
Drugs & Alcohol |
mooie uitspraken die je onder invloed van verdovende middelen hebt gezegd. Verwijderd | 500 | 01-03-2004 14:34 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje voor nederlands :D Verwijderd | 5 | 23-06-2002 17:19 | |
ARTistiek |
JOHN!!!!!!(deel 1,2,3 en 4!!!!!) An | 5 | 02-09-2001 16:35 |