Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2009, 22:07
patroesj
patroesj is offline
Met zangles hebben we allemaal een nummer opgenomen in een studio, om zo eens ervaring daarin op te doen.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie ervan vinden, ik ontvang altijd graag kritiek.

Oud 01-08-2009, 16:03
DJ_Eddy
DJ_Eddy is offline
Het nummer is niet helemaal mijn cup of tea, maar je zingt prima hoor! Je hebt een goede, heldere stem.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2009, 16:26
Jazzcrime
Jazzcrime is offline
Hee, mooi gezongen inderdaad! krachtige en heldere stem en mooie uithalen hier en daar. Maak je hier gebruik van een backing track of zijn de piano/cello partij ook zelf opgenomen? Het vult elkaar allemaal goed aan namelijk. In de intro vond ik de overgang van piano naar cello wel een beetje abrupt, net als het einde. Soort verkorte fill-out?

keep it going! Ik weet niet genoeg van zang af om echt details op te merken, dus dat hou ik je bespaart! succes!
Oud 11-08-2009, 20:48
patroesj
patroesj is offline
Bedankt voor de leuke reactie, haha sorry het is nou eenmaal musical muziek... niet echt de smaak van veel mensen .

Ik heb de piano en cello enzo niet zelf ingespeeld, het is gewoon een orkestband. Dat was ook best lastig want de kwaliteit van de orkestband is/was niet denderen waardoor het lastig af te mixen was, uiteindelijk vond ik het persoonlijk bij mijn opname wel het beste gelukt van alle opnames, het goed mixen van de stem en muziek.

Het abrupte einde van de orkestband vonden wij ook een beetje vreemd en jammer...
Oud 23-08-2009, 18:54
Verwijderd
mooie stem!
heb je nog meer materiaal?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 01:05
patroesj
patroesj is offline
Citaat:
mooie stem!
heb je nog meer materiaal?
Ik heb wel meer opnames maar zelf opgenomen en redelijk lowquality. Dit is de enige recente opname van goede kwaliteit.
Oud 13-09-2009, 14:49
Verwijderd
Het lijkt wel of je stem niet 100% consistent is opgenomen. Je zingt mooi, maar soms hoor ik echt mooi 'diepte' in je geluid, en soms heel dof. Alsof je in de gordijnen staat te zingen.

Terwijl je wel diepte hebt. Door het afmixen lijkt het ook wel alsof je soms heel woest staat te zingen, terwijl dat dus hoogstwaarschijnlijk niet echt gebeurt.

Het nummer is best mooi, en jij zult ook echt goed kunnen zingen, maar de montage is gewoon erg beroerd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten