|
|
Bekijk resultaten poll: Speel jij sneaky of rush je erdoorheen? | |||
Sneaky sluip ik via de daken, om ze één voor één af te maken |
![]() ![]() ![]() ![]() |
22 | 42.31% |
Met een minigun in de hand, knal ik iedereen aan de kant |
![]() ![]() ![]() ![]() |
30 | 57.69% |
Aantal stemmers: 52. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Meer geweld is in games altijd de beste oplossing imo. En bijvoorbeeld met Red Alert 1 bleef ik heel trouw aan de Soviettactieken van de 2e wereldoorlog/koude oorlog. Heel veel troepen opbouwen en ze dan en masse tegen de vijand aansmijten totdat iedereen dood is.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ik had die dingen alleen bij de ingang van mijn basis staan zodat niks mij kon gaan verstoren. Gewoon eindeloze hoop dikke tanks, vliegtuigen en een infanteriesausje erbij voor de leuk en in 1x de allies zergen.
|
Verwijderd
|
Ligt aan het spel. Sommige spellen kun je niet rushen en anderen kun je niet sneaken. Als ik zelf mag kiezen, speel ik meestal rustig aan om alles te ontdekken, maar ik heb er een hekel aan om echt stealth te moeten spelen. Thief ging nog wel, maar daarna heb ik Hitman en zulke spellen geprobeerd en toen was ik het zat. Je moet dan eerst drie kwartier kijken welk rondje de poppetjes telkens maken en je bewegingen daarop precies aanpassen. Fuck it, veel te veel kutwerk dat te vaak mis gaat. Sindsdien speel ik geen stealthgames meer.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Stealth, ik ben dan ook fan van de Thief series en pak in spellen vaak de sniper-class als die er is. Bij RTS ben ik dan weer totaal anders en speel ik zoals Mephisto al zegt, een enorme bult troepen kweken en hoppa d'r overheen walsen.
M'n pa is bij RTS echt dodelijk langzaam.. Heel bang om manschappen te verliezen en hij willen alles zo tactisch mogelijk en met zo min mogelijk verliezen halen. |
![]() |
|
Bij Red Alert 1 kreeg je ook een score gebaseerd op je tijd en op je aantal verliezen (of kills/losses ratio misschien). Dat zie je echt nooit meer in nieuwe RTS games, echt jammer eigenlijk.
Oh en ik deed uiteindelijk natuurlijk ook wel een overmacht bouwen en walsen. Overmacht staat dan ook gelijk aan verliezen minimaliseren toch? Er is alleen het verschil tussen zo snel mogelijk ZERG! en een goed opgebouwde overmacht door langzaam alle resources te claimen enzo ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Als het spel een beetje evenwichtig in elkaar zit ga ik voor stealth om deze reden:
Citaat:
|
Voornamelijk stealth en weinig schade/verliezen. Rambo spelen alleen als het echt kan, voor een tweede keer spelen.
Maar goed, zonder nadenken rushen, en dan later verliezen, dan denk je toch altijd of het niet beter had gekund ervoor, zodat je het toch had gehaald. Met name die rush-stukjes in Half Life 2 toch een paar keer verloren op teveel schade oplopen door te weinig overzicht, en da's balen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Bij een game als Crysis is het onwijs tof om te experimenteren met stealth en Rambo-style
![]() ![]() Het maakt niet uit wat, hoe en in welke volgorde je het doet, het geeft toch altijd wel mooie resultaten ![]()
|
bij cod riffle only doe ik er gwoon er door heen rushe
![]() dat is bij mij vaak ![]() alleen bij halo op de xbox ben ik meestal iets voorzichtiger en raak ik iets meer en ut is altijd verschillend voor de rest speel ik niet egt zoveeel shooters.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Of ik wil rushen hangt trouwens ook van het verhaal af. Bij een goed verhaal waarin ik me kan inleven, doet het natuurlijk aan dat verhaal af om er met veel geweld doorheen te knallen. Hoe meer je 'om je eigen leven geeft' (en soms dat van anderen), hoe meer inleving imo.
||
Citaat:
![]() Hoog duh-gehalte op zich, maar sommige spelletjes bieden niet echt ruimte om te snipen. Dan is proberen ongezien te blijven en als sniper-achtig te spelen niet echt stealth spelen. Iets als C&C Renegade had bijvoorbeeld maps die te klein zijn, en waar alle snipe plekjes bekend zijn, waardoor je je kort gezegd niet echt stealth kan zijn. De enige vraag is of er iemand op dat plekje zit, en met één schot heeft de vijand daar duidelijkheid over, en is het snipen ten einde. (geniaal trouwens om dan een hele batterij raketten op jouw sniperplekje af te zien vliegen en als een soort captain Sparrow 'slecht, slecht, slecht' denkt terwijl je als de pleuris weg moet rennen)
|
|