Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2009, 11:12
damnmonk
damnmonk is offline
Hallo, ik ben 16 jaar en heb sinds enkele weken seks enzo met mijn liefje.

Ze raakt snel opgewonden en haar vingeren en beffen doe ik als een lieve lust, ze komt zo gemakkelijk een paar keer na elkaar klaar.
Nu vraag ik mij af op welke manier ik haar orgasme kan aanhouden.. dit duurt slechts enkele seconden nu, maar ik vroeg mij af of ik dit niet kan aanhouden en het voor haar nog feller en intenser kan maken..

Suggesties?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 11:35
tha_brown
tha_brown is offline
hmm
ik snap je vraag ik ben zelf 17 en ook met mijn lief sex sinds een paar weken, probeer eens iets anders (A) ik weet dat voor mannen je iets kan doen met thee en ijs (A) dus warmte wisselingen ? probeer dat eens ?
dus eerst ijsblokje in je mond en dan (A) en daarna een slok thee (A) ik denk dat je de rest zelf wel snapt ?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 11:44
damnmonk
damnmonk is offline
Ik zou willen weten hoe ik na het opbouwen van haar orgasme bij de ontlading het gevoel zelf kan laten aanhouden of zelfs heftiger maken, indien ik met ijs en thee zou werken, zou ik me niet meer kunnen concentreren en vervaagt het orgasme trug..
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 11:48
Lorelei
Lorelei is offline
Wat bij mij iig werkt is om eerst een tijdje te plagen. Dat kan zowel voor als tijdens het beffen.
Oud 27-04-2009, 12:51
Verwijderd
door het rustig en plagerig op te bouwen en niet gelijk te gaan vingeren/beffen met het doel haar te laten komen
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 13:57
damnmonk
damnmonk is offline
Kijk, dat is niet echt waar ik op uit ben^^ het is het orgasme zelf dat ik zou wil langer maken. Ik vroeg mij af of het mogelijk was haar , pak nu weg 10 seconden aan 1 stuk te laten klaarkomen Het hoogtepunt zelf langer maken
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 14:59
Verwijderd
Ik denk dat dat per vrouw verschilt of dat mogelijk is, volgens mij is er niet een vast "trucje" voor of zo
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 16:03
damnmonk
damnmonk is offline
Maar is het mogelijk om het orgasme echt vast te houden?
En hoe dan?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat dat per vrouw verschilt of dat mogelijk is, volgens mij is er niet een vast "trucje" voor of zo
!!!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 16:53
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Maar is het mogelijk om het orgasme echt vast te houden?
En hoe dan?

omg dat zegt kristaco toch net, er is geen trucje voor.
Oud 27-04-2009, 16:56
damnmonk
damnmonk is offline
hoo kalm ik vroeg me af of er mensen waren die al zoiets ervaren hebben
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 17:04
Verwijderd
miss moeten jullie samen een cursus tantrasex gaan doen
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 17:38
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
hoo kalm ik vroeg me af of er mensen waren die al zoiets ervaren hebben
nou ja daar kan ik je iig niet mee helpen, maar wie je dara wél mee kan helpen is waarschijnlijk je eigen vriendin!
Oud 27-04-2009, 17:45
blablatje
blablatje is offline
Er hebben al twee mensen genoemd wat de meeste kans van slagen heeft: haar plagen, eerst opgewonden maken en als ze bijna klaarkomt ophouden (en gaan zoenen of knuffelen ofzo, niet de tv aanzetten), en na eventjes weer verder, enzovoort, waardoor de spanning opbouwt. Maar kennelijk wil je het orgasme langer/beter maken zonder meer werk aan de seks te besteden, en dat lukt natuurlijk niet he.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 18:36
damnmonk
damnmonk is offline
urg, allemaal zo arrogant omdat t maandag is zeker

geloof me, ik besteed er veel aandacht aan, ik doe niks liever plagen en spanning opbouwen doe ik, laatst was ik anderhalf uur bezig met haar te plagen, dat ze uitschreeuwde dat ik door moest gaan het is op het moment zelf, als ze het orgasme krijgt, dat ik dat moment wil vasthouden, bij haar lukt het om meerdere malen na elkaar klaar te komen, maar ik zou graag weten of ik haar een lang orgasme kan bezorgen. zij wist zelf niet hoe, daarmee dat ik jullie hulp nodig had

als het niet mogelijk is omdat te doen, okee, maar als het kan zou ik mijn vriendin daar graag mee plezieren

bedankt allessinds voor de reacties
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 19:30
duivelaartje
duivelaartje is offline
Hm, volgens mij krijg je met dat uitstellen en plagen al een langer orgasme dan als je het snel doet. Tenminste, bij mij is het dan heftiger, wat langer, enz. Hebben jullie het wel eens vergeleken?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 19:58
damnmonk
damnmonk is offline
Citaat:
Hm, volgens mij krijg je met dat uitstellen en plagen al een langer orgasme dan als je het snel doet. Tenminste, bij mij is het dan heftiger, wat langer, enz. Hebben jullie het wel eens vergeleken?
soms komt ze met het plagen minder fel klaar als we het kort moeten houden hangt nogal af van de tijd die we hebben, is er iets wat je kan doen bij het vingeren of beffen als het orgasme bezig is dat het nog langer duurt of heftiger wordt? meer druk uit oefenen of sneller gaan ofzo is proberen?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 20:34
duivelaartje
duivelaartje is offline
Geen idee eigenlijk, dat is denk ik gewoon proberen.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 21:42
Verwijderd
Randjesfietsen .
Met citaat reageren
Oud 28-04-2009, 18:35
Changshan
Changshan is offline
Hehe ja, zoek op 'randjefietsen' in dit forum.
Oud 28-04-2009, 19:29
JustADreamer
JustADreamer is offline
oh en sowieso juist NIET sneller gaan zodra ze klaarkomt... dan is het daar zo gevoelig dat dat juist alleen maar averechts werkt. Misschien juist wel iets langzamer afbouwen, dan duurt het gevoel langer gok ik...
Oud 29-04-2009, 10:06
Verwijderd
Ja inderdaad randjefietsen is relatief vaak succesvol voor dat soort ongein
Met citaat reageren
Oud 12-05-2009, 15:29
Leonie!!
Leonie!! is offline
nouww...
als ik probeer klaar te komen ((A))
en ik wil het lang aanhouden
blijf ik zodra ik op het hoogtepunt kom gewoon wrijven zeg maar, gewoon mastuberen, vaak wordt het orgasme dan heftiger en duurt het automatisch ook langer...

ik ''plaag'' mezelf ook weleens:
dat je dan, zodra ze een orgasme aan voelt komen, ff stopt. en dan weer verder gaat

xxx

btw ik vind het mastuberen een beetje saai worden, maar vind mezelf te jong voor sex: ben pas 14.
iemand tips?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2009, 19:15
I C U
I C U is offline
Zelf kan ik het orgasme wel iets langer vasthouden, of hetgeen vlak voor het orgasme, maar persoonlijk vind ik dat best lastig. Geloof niet dat ik het fijn zou vinden als m'n vriend net dan stopt om te knuffelen enzo, omdat het vaak al lang genoeg duurt voordat het eenmaal zover is

Regels voor berichten