Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2009, 14:19
Verwijderd
Ja, De topic titel zegt al waar het over gaat!

Ik ben eens benieuwd, als je dat voor elkaar heb gekregen! hoe dat was gegaan, gekomen en weer terug heb gekregen!!

Ik zit in een soort situatie! maar weet niet hoe we dat aan moeten pakken.

spreek
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2009, 15:21
miekmuis
miekmuis is offline
Ik besloot op een dag, nadat het al een half jaar uit was naar hem toe te gaan. Hij was inmiddels verhuisd, maar ik wist zijn adres ongeveer. Hij was erg verbaasd mij te zien, maar blij verrast en toen kregen we opnieuw wat. Die relatie liep een half jaar later weer even hard stuk en dus doe ik dat nooit meer
Oud 09-04-2009, 17:14
gurl19
gurl19 is offline
Hij had het uitgemaakt. Maar we bleven contact houden. Ongeveer 2 a 3 weken was het wel weinig, maar daarna toch steeds vaker. Eerst als gewoon vrienden (ik had na ruim een maand ook een scharreltje) maar we werden stiekem toch steeds closer.
Na een paar maand waren we gewoon eigenlijk weer een stel.
En nu gaan we volgend jaar trouwen!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2009, 17:15
Changshan
Changshan is offline
Mocht ik willen.
Oud 09-04-2009, 18:16
cenerentola
cenerentola is offline
Ik zelf ben twee keer terugkeerd bij mijn ex. Ik heb hier geen goede ervaringen aan over gehouden. Ik raad het iedereen af om terug te gaan naar haar of zijn ex. Een relatie gaat vaak niet zonder een goede reden uit. Door te geloven dat het volgende keer beter gaat en dat problemen opgelost worden, doe jezelf en je ex veel verdriet. Als je opnieuw een relatie begint met je ex, moet je zeker weten dat problemen opgelost en ruzies uitgepraat kunnen worden. Is dit niet het geval, dan is de kans groot dat het opnieuw mis gaat.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2009, 18:31
wup
wup is offline
Hij woonde in hetzelfde huis als een vriendin van mij toen. Dus ja, ik bleef hem zien en toen ging het weer aan..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2009, 23:00
Verwijderd
Ska we misten elkaar. Er zijn best wel veel dingen veranderd en inmiddels zijn we drie jaar verder en wonen we samen.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2009, 23:13
tuttebel
tuttebel is offline
we waren nog steeds wel in dezelfde vriendengroep. ik was na de eerste keer dat het uit was er niet meer zo vaak bij maar daarna ging het wel weer beter. ik heb altijd wel een zwak voor hem gehouden toen, maar wel andere vriendjes tussendoor gehad. redelijk langzaam aan weer wat meer flirten van zijn kant, en met bevrijdingsfestival lichtelijk aangeschoten weer met hem gezoend, waarna hij smste dat het niet serieus bedoeld was...maar uiteindelijk was het dus wel serieus bedoeld al wist hij dat nog niet.
na 5 maanden is t weer uitgegaan toch, door mij.
Oud 10-04-2009, 10:25
Verwijderd
We hadden elkaar 1,5 jaar daarvoor op een feestje ontmoet en toen even kort iets gehad. En daarna bij toeval 1,5 jaar later weer eens afgesproken om een filmpje te gaan kijken en ja..
We hebben de film nooit afgezien. We hebben t toen weer kort geprobeerd maar het ging om dezelfde redenen weer stuk. We hadden toen echt hele verschillende levens en totaal verschillende interesses en soms kan dat best werken.. maar bij ons niet. ;x
Met citaat reageren
Oud 10-04-2009, 10:37
zoef de haas
zoef de haas is offline
het ging uit omdat hij niet lekker in zn vel was, maar hij wilde wel graag vrienden blijven etc. En ik met mn naieve verliefde rotkopje vond dat allemaal wel prima. Na 3 maanden kwam ie langs op de kamer waar ik naartoe verhuisd was en 4 maanden later was het weer patsboem aan. na een maand of 4-5 bleek dattie het alleen maar had uitgemaakt zodat ie in Salou de slet uit kon hangen en ging hij vreemd bij de vleet. Dus toen was het weer uit.
Oud 10-04-2009, 20:27
Verwijderd
Weer eens afgesproken en van het één kwam het ander.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2009, 22:06
Verwijderd
Hmm met m'n ex wilde ik 'm niet meer zien (na een maand proberen vriendschappelijk te doen, wat niet goed gaat als je ernstig liefdesverdriet hebt) en toen mailde hij na twee maand een keertje, bleek dat ie me toch wel miste, en toen spraken we voor één keertje af en toen ging het weer aan.

Bij ons ook niet gewerkt trouwens, omdat we de balans niet meer goed kregen, het vertrouwen in de relatie was weg en dat kost zó ontzettend veel moeite om terug te krijgen; 't is ons niet gelukt, ging na een jaar weer uit. (Maar een vriendinnetje van mij had het ook met d'r ex en bij hen gaat het nog wel goed - en ondertussen, na een jaar of 3 weer aan, begint dat vertrouwen in de relatie eindelijk weer relatief goed te zijn).
Met citaat reageren
Oud 10-04-2009, 22:15
Verwijderd
Geen ervaring :-
Met citaat reageren
Oud 30-04-2009, 18:36
attrib
attrib is offline
Citaat:
Mocht ik willen.
inderdaad...
Oud 02-05-2009, 00:12
metallica
metallica is offline
Hij stond na een half jaar met z'n zatte kop om zes uur 's ochtends voor de deur... Maar ik denk niet dat ik nog eens voor een tweede keer iets met iemand zou beginnen. Het is gewoon niet zo mooi alsdat je je voorstelt (bij mij iig). Ik zou het iig iedereen afraden. We zijn een jaar later nog steeds bij elkaar, maar de onschuld is ervan af en *zucht*
Oud 02-05-2009, 00:14
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
klik was totaal weg, dus na een jaar gingen we uit elkaar, na iets van een maand stond ie echter weer op de stoep.. na een paar goede gesprekken, en nu bijna 3/4 kwart jaar later gaat het eindelijk weer echt goed
Het kan in mijn ogen wel maar er moet wel echt iets veranderen. Het is immers niet al eerder mis gegaan.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2009, 11:18
' Cynthia)
' Cynthia) is offline
Ik had een vriend waar ik het mee uitgemaakt had voor een andere jongen. ik sprak wat af met die andere jongen maar die was niet leuker. toen ben ik weer terug gegaan naar mijn ex. toen we weer iets hadden gaf hij een feest. ik was daar als enigste meisje. na wat enkele biertjes zat ik een beetjuh te kletsne met een ander jongen. ik stond op om naar mijn vriend toe te gaan maar werd toen geduwd tegen die andere jongen aan en toen zat ik op zijn schoot ik wou opstaan maar hij zij dat ik moest blijven zitten dus bleef ik zitten. mijn vriend keek het even aan maar maakte het toen uit die avond bracht die jongen mij naar huis en hadden we gezoend. Een paar weken later ging ik met het nichtje van mijn ex naar de bios. mijn vriendin ging mee. Ik en mijn ex waren toen gewone vrienden en hij zou ook mee gaan. Bij de bios waren we een beetjuh aan het kloten als vrienden maar al gauw werd het al meer dan dat. toen wij van de bios terug waren en naar huis fietste pakte hij mijn hand vast. toen we bij mij stonden hadden we weer gezoend. al zijn vrienden waren ondertussen boos op mij om wat ik hem had aangedaan enzo maar na die laatste keer hadden we besloten vrienden te blijven. nou zie ik hem nog best vaak en merk ik ookal heb ik nou een nieuwe veel leukere vriend ik merk dat er nog steeds die spanning tussen ons inzit. En als het ik zeg als het uitzou gaan met mijn vriend dan zou ik het toch miss nog wel willen proberen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten