Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2009, 14:21
Utopia
Utopia is offline
En met welk team doe je mee?
Oud 27-03-2009, 16:27
Verwijderd
Waarschijnlijk niet, men durft me niet meer te vragen. Kom misschien wel kijken op het feest.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2009, 17:53
Utopia
Utopia is offline
Durft niet meer? De meeste teams hebben juist moeite om genoeg vrouwen bij elkaar te krijgen.
Deed je mee met een U-team?
Oud 29-03-2009, 13:35
MartinV
MartinV is offline
Ik doen mee! Ik zit in team Sefa, van Economie en Bedrijfskunde, UvA!

Het is natuurlijk onmogelijk om forummers tegen te komen op dat enorme reusachtige feest, maargoed. Ik heb er wel zin in. Ik heb me opgegeven om 's nachts te lopen, ik hoop één van de langere afstanden.

Vorige keer was bij ons echt een chaos. Ik zat in de 2e nachtploeg, ik moest als 4e renner in totaal. Dus wij met het busje naar de volgende startplek, konden we het niet vinden. We waren echt een kwartier te laat, dus toen is degene die afgelost zou moeten worden gewoon doorgelopen. Wij er snel met de tandem achteraan, halverwege de 12 kilometer halen we hem eindelijk in. En een ander had het hele stuk ook gelopen, omdat ie ook weer ergens moest starten, dus er is heel veel dubbel gelopen. En op een gegeven moment liepen we gewoon met zen 2en met één fietser, omdat de tandem niet lekker zat.
En met de ochtend en middagploeg net zoveel problemen.
We waren laag geeïndigd.

Laatst gewijzigd op 30-03-2009 om 11:38.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2009, 19:27
Verwijderd
JAAAA BATAAA!

Goed, het feest waar ik al jaren naar uit kijk. Maar nu ik voorzitter ben van de Jonge Democraten twente moet ik verdorrie naar het congres in Rotterdam wat natuurlijk ALTIJD tijdens de BATA is. Maargoed dat is 1keertje en dan kan ik volgend jaar weer lekker erbij zijn!

Maar, veel plezier met het kamperen in mijn achtertuin! Het batafeest zal vast wel weer mooi worden, met afzakken tot laat in de VB enzo . Heel veel plezier! (Ik baal echt dat ik er niet bij kan zijn )

Hoe erg leeft het trouwens bij jullie op de uni? Bij ons (twente) is de bata natuurlijk standaard en ben je er eigenlijk altijd bij, maar hoe leeft dat bij jullie?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2009, 23:27
MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Hoe erg leeft het trouwens bij jullie op de uni? Bij ons (twente) is de bata natuurlijk standaard en ben je er eigenlijk altijd bij, maar hoe leeft dat bij jullie?
Bij ons leeft het niet heel erg. Binnen onze vereniging gaan er altijd wel genoeg mensen mee, en er zijn nog wel wat groepjes die iets organiseren denk ik, maar verder niet echt.
Oud 30-03-2009, 10:18
Utopia
Utopia is offline
Leuk dat het hier toch een beetje leeft
Zelf doe ik mee met Inter Pocula (mijn oude dispuut), een van de teams die -ondanks de grote hoeveelheid te verbranden calorieen- regelmatig onderin te vinden is maar in ieder geval tot in de late uurtjes door gaat feesten. Ik wilde eigenlijk in he team van Maastricht University een plekje zien te vinden, maar ik was te lui met opgeven. Misschien kan het nog..
Hier leeft het volgens mij ook niet zo hard, in Eindhoven werd al lang vantevoren een selectie gedaan en werd er intensief samengewerkt met de SAV. Een open wedstrijd eind maart zou dan voor de definitiee selectie moeten zorgen.

Ik loop in ieder geval de slotafstand voor IP , en als er nog een tweede afstand bij komt hopenlijk in de nacht.
Oud 30-03-2009, 17:12
cartman666
cartman666 is offline
Wellicht als chauffeur, ik hou niet van rennen, wel van autorijden.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2009, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Durft niet meer? De meeste teams hebben juist moeite om genoeg vrouwen bij elkaar te krijgen.
Deed je mee met een U-team?
Omdat ik toch altijd nee zeg Heb nooit meegedaan, alleen maar zwaaien voor Radboudteams.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2009, 11:07
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
JAAAA BATAAA!
Bewegingswetenschappen neemt meestal initiatief in dit gedeelte van de VU, maar heb er eigenlijk nog niets van gehoord..
Oud 28-04-2009, 21:54
MartinV
MartinV is offline
Het was weer top! Ik had nauwelijks getraind dus ik loop nu nog met enorme spierpijn rond, maargoed. Dit keer konden we de wisselpunten tenminste vinden, waardoor we een aardige tijd hebben neergezet; 172e. Voor een bierteam als het onze niet slecht.

Bij mijn etappe ging het natuurlijk weer de mist in: ik deed de 8,8 in de middag, ik was van de tandem gestapt, hesje aangedaan en weggelopen, denkende dat de tandem wel achter me aan zou komen. Ik telkens achterom kijken, hij kwam maar niet.. bleek achteraf dat ze een lekke band hadden . Dus mocht ik het hele stuk alleen lopen. Gelukkig kreeg ik van andere teams wat water.
Oud 01-05-2009, 09:51
Mark
Mark is offline
Ik loop niet mee met de Bata, wel de 36e en 37e georganiseerd. Tot volgend jaar!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten