Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel grappig, ik had vorig jaar een blok 'privélessen' speltechniek, samen met Freek en nog iemand. En toen vertelde hij, nogal beschaamd omdat onze docent en die andere speler (en ik) ook niet bepaald gecharmeerd waren van musicals, dat hij in de laatste ronde zat voor best een grote rol in Les Misérables. Maar we vonden het wel alle drie tof voor hem, hoor. Zo zijn we dan ook wel weer. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Vond het erg leuk om te zien, ook mede doordat Freek Bartels er in zit. Zag hem bij les mis en ik was verkocht, vond hem het sterkste. Denk dat hij daarom ook wel een goede kans maakt maar goed dat is nog afwachten.
Wat ik wel erg jammer vind is dat het weer voortborduren op het succes van een eerder programma. Toch ga ik het wel kijken. Joseph is toch gebaseerd op het verhaal van jozef uit de bijbel? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Normaal is zaterdagavond de live uitzending en zondagavond (ook live) de uitslag. Maar omdat ze nu nog in de voorrondes zitten is vanavond het gedeelte van waar ze in de academy zitten en lessen krijgen. Met Willem Nijholt <3 Edit: ik zeg het geloof ik fout. Elke zondagavond is een live uitzending, dan iets tussendoor en daarna de uitslag.
Laatst gewijzigd op 31-08-2008 om 20:24. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het klinkt wel leuk dat wat je schetst met Freek. Hij doet het goed in Les Mis (ik vond hem niet de beste, maar hij zingt en speelt goed).
|
![]() |
Dusjcrib: Het verhaal van Joseph is van het bijbelverhaal.. Voor degenen met weinig Bijbelkennis: Joseph is lievelingszoon van zn vader, droomt steeds dat iedereen voor hem buigt, ook zijn broers (als soort koning), zn broers zijn jaloers, gooien hem in een put en verkopen hem daarna door aan Egyptische slavenhandelaren.. Hij wordt daar verkocht en komt te werken bij Potifar, één of andere hoge pief in Egypte. Potifars vrouw verleidt Joseph en zegt daarna dat hij haar misbruikt heeft of iets dergelijks.. Joseph wordt in de gevangenis gegooid samen met 2 anderen: de vroegere wijnschenker van de farao en de bakker van de farao. Zij worden allebei geteisterd door dromen die Joseph dan weet uit te leggen en die uitleg klopt. Als de farao ook dromen krijgt die niemand kan uitleggen, wordt Joseph uit de gevangenis gehaald en kan de droom uitleggen. De droom betekent dat er eerst 7 goeie jaren qua oogst komen voor egypte en daarna hongersnood. Farao stelt Joseph aan als onderkoning en Joseph regelt alles om de oogst goed te regelen die eerste 7 jr. Tijdens de hongersnood komen zijn broers eten kopen in Egypte, ontmoeten Joseph en zo komt de droom uit dat ze voor hem buigen en daarna is een big reunion met Joseph, broers en vader. Dat ongeveer dus, weet natuurlijk niet wat de musical precies wordt
![]() Ontopic: Ik heb t gister gezien en vond t leuk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Leuk om er naar te kijken.
![]() Die outfits (gekleurde pakken) bij de musical sing-a-long waren echt kleurrijk. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Die blonde die als laatste of enerlaatste doorging vind ik echt een melkmuil.
|||
Citaat:
![]() Ik zie het Freek ook wel worden. Sterker nog, ik denk dat hij absoluut bij de laatste 3 zit. Je merkte namelijk al bij het gejuich bij de Sing-A-Long veruit het populairst is en vorig jaar was Brigitte ook van begin af aan al de populairste. Daarbij zijn lang niet alle Joseph's leuk en hij zingt goed. Ondanks dat ik dus hoop dat Freek ver komt, hoop ik wel dat het toch wel iets spannender wordt dan het er nu uit ziet. Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb de Sing-a-long niet gezien, maar de aflevering van Joseph van gisteravond net wel. Het valt me wel op dat er nog geen enkele kritiek op Freek is geuit (geloof ik) i.t.t. de andere deelnemers. Maar goed.
En verder ben ik fan van Tommie <3 maar ik denk (en vind ook eigenlijk) niet dat hij ver zal komen. |
![]() |
|
tommie is leuk! ik ken m van dirty dancing (ik werkte in de artiestenfoyer), daar is hij danser.
maar ik denk niet dat hij t gaat worden omdat hij de hoofdrol heeft gekregen van 'high school musical' en ik gok dat die musicals dan gaan clashen. dus ik denk dat hij halverwege kapt hierom (of er uit wordt gekickt)
|
oh en er deden er nog 2 mee uit DD, dus voor mij was t een groot feest van herkenning.
![]() ene robbert van het voorpersoneel (dus niet úit DD), de gast met het rode vest die we nauwelijks zagen. en de robbert die op het laatst nog tegen de andere jongen moest zingen en gruwelijk verloor (terecht).
||
Citaat:
Ik vind Amir, Tommie en Freek leuk. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
De verteller is echt een belangrijke en leuke rol (in de film wordt die wel leuk gespeeld, weet zo even niet door wie) en dan kiezen ze haar. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Lay Down Saailly #399 Verwijderd | 500 | 30-10-2008 22:01 | |
De Kantine |
Saaievinnensoep #384 Uice | 500 | 20-10-2008 10:09 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #368 Missy | 500 | 06-10-2008 22:30 | |
De Kantine |
Honingmosterdsaai #331 Verwijderd | 501 | 03-09-2008 14:17 | |
De Kantine |
Misaairlou #228 Swlabr | 500 | 03-06-2008 21:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Honderden doden bij overstromingen op Hispaniola Joostje | 8 | 26-05-2004 15:43 |