Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Empire: total war is echt een gaaf spel. Als jouw pc er een dia-show van maakt, zou ik zeker overwegen om de oudere onderdelen te vervangen. ![]() |
![]() |
|
Je moet je niet blind staren op de hoeveelheid MB's; het type is tegenwoordig veel belangrijker.
Ook de GeForce 9600 en Radeon HD3850 zijn voor een beetje gamer wel betaalbaar. Efficiënt, nog meer nieuwe opties, niet al te lawaaierig (weet ik iig van 9600), dus kijk maar wat je ervoor over hebt.
|
Zoals Changshan net ook al zei, het aantal MB is onderheschikt aan het type/model kaart dat je koopt. Een kaart van 320MB kan betere prestaties geven dan eentje van 640MB.
Ik heb zelf ervaringen met de HD3850 en hoewel ik hem al bijna anderhalf jaar heb kan hij nog steeds prima meekomen bij nieuwere games en is het geluidsniveau te verwaarlozen ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb net even de demo geprobeerd op low en medium. Je kon alleen maar daar tussen kiezen. Het spel geeft aan dat het goed loopt op medium, dat raadt het spel mij ook aan. Het ziet er niet geweldig uit, maar het ziet er toch vrij netjes uit. Wellicht als ik het echte spel heb aangeschaft dat hij nog een tandje hoger kan en er nog beter uitziet!
|
![]() |
||
Citaat:
Als je goed leest zeg ik dat jouw kaart verouderd is en raad ik je al een nieuwe aan met een hoger getal in typenummer. de 3 in 7300 heeft aan dat het een lage kaart in de 7-serie is. Bij videokaarten werkt het als volgt: 1xxx geeft aan van welke generatie de kaart is, in jouw geval een kaart uit de '7'-serie van de GeForce-kaarten. Ik raad je een kaart uit de 9-serie aan, welke nieuwer is. x1xx geeft aan op welke schaal de kaart binnen de bepaalde serie valt. Zo is een 7300 aanmerkelijk slechter dan een 7600. Aangezien ik al eerder aanraadde om een 9600 te kopen, wilde ik daarmee aangeven dat je niet voor een kaart lager dan de x6xx moet gaan en een x3xx valt daar duidelijk niet onder. Tevens raad ik je aan niet een gaat te kopen met een GS-achtervoegsel, maar met een GT of GTX, welke beide beter zijn. Pas DAN kan je het aantal MB vergelijken op de kaarten en nog steeds is dat ondergeschikt aan alle specificaties die ik hoerboven noem.
||
Citaat:
![]()
|
heb je al op system requirementslab gekeken? Die website analyseert je pc en vergelijkt dat met de minimum en aanbevolen eisen van heel veel bekende en nieuwe spellen.
www.systemrequirementslab.com
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Rome II: Total War O RLY | 93 | 19-09-2013 00:32 | |
Games |
Total War serie PunkyFunkyDucky | 10 | 06-02-2011 04:06 | |
Games |
Ik heb verslaving nodig Noeleke | 55 | 08-09-2010 20:15 | |