Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2009, 17:24
Monica1989
Monica1989 is offline
Hoe kan je er voor zorgen dat je van scharrelen over gaat, op echt iets serieus..
Ik ben nu 1,5 jaar met iemand aan het scharrelen.. we zien elkaar meestal in het weekend, maar zien elkaar niet onwijs vaak.. 1 x in de maand, soms 1 x in de 2 maanden,
maar als we emaal bij elkaar zijn hebben we het wel leuk met elkaar, en telefoon gesprekken die we hebben zijn best 'persoonlijk', dus de klik is er wel en we vinden elkaar ook leuk, maar hoe zorg ik dat dit meer wordt dan alleen af en toe sex, wat zou bijvoorbeeld een geschikte 'date' zijn..? Als iemand ideeën heeft..?!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-04-2009, 17:29
Pluis
Pluis is offline
anyway, als je meer wilt, moet je zorgen dat je meer kunt afspreken, en voor date-ideeën is er ook een topic (staat bovenaan in de topiclijst).

Laatst gewijzigd op 19-04-2009 om 17:40. Reden: topic gesplitst
Met citaat reageren
Oud 19-04-2009, 17:40
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik heb hier even een eigen topic van gemaakt
Oud 19-04-2009, 17:52
Monica1989
Monica1989 is offline
Ja, daten is opzich ook niet het grote probleem,
maar hoe van scharrelen naar iets serieus..
Met citaat reageren
Oud 19-04-2009, 19:05
Iduna
Iduna is offline
Het idee van scharrelen is dat je er geen gevoelens bij gaat krijgen. Als dat wel zo is, dan moet je dat wel uitspreken want ik weet niet of hij die gevoelens ook heeft. Ik bedoel, jullie vinden elkaar wel leuk, maar misschien wil hij helemaal geen relatie.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2009, 21:17
Verwijderd
Volgens mij gaat dat gewoon vanzelf als je allebei verliefd bent? Ik bedoel, dan wil je toch automatisch vaker afspreken enzo? Vind het ook wel knap dat jullie het er anderhalf jaar lang niet over gehad hebben Ik neem aan dat jullie redelijk close zijn ondertussen, dan kun je dat toch gewoon vragen? "Joh het bevalt me wel met jou, misschien kunnen we een stapje verder gaan?" Zegt hij nee, weet je ook weer waar je aan toe bent.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2009, 18:46
Verwijderd
Ik heb gemerkt dat een fikse ruzie altijd helpt. Of het interesseert je niets, of je denkt opeens van: fuck, dit wil ik helemaal niet kwijt.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2009, 20:03
I C U
I C U is offline
Het gaat meestal vanzelf, elkaar vaker zien, afspreken, serieuze gesprekken over je gevoelens , dat soort dingen. Probeer 'm vaker te zien dan die 1 á 2x per maand.
Oud 20-04-2009, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gemerkt dat een fikse ruzie altijd helpt. Of het interesseert je niets, of je denkt opeens van: fuck, dit wil ik helemaal niet kwijt.
Haha, dit kwam ook het eerste in mij op toen ik deze topic las
Met citaat reageren
Oud 21-04-2009, 07:54
ilse
ilse is offline
Ligt er maar net aan hoe de ander ertegenover staat. En zoals Scarlett schrijft, ruzie kan inderdaad flink helpen.. Je realiseert je je gevoel altijd meer.. (nah das mijn ervaring in ieder geval)

Maar zorg ervoor dat, als hij verder niets wil (en daar gaat hij niet meer over van mening veranderen) je goed voor jezelf bedenkt of je dan niet helemaal wilt stoppen. Dit soort dingen kunnen je soms ook heel erg pijn gaan doen.
Oud 21-04-2009, 11:02
Sennah
Sennah is offline
Ik denk dat je het gewoon moet uitspreken.

Ik heb zelf ook 2 scharrels gehad (niet tegelijk hoor). Nu was de situatie bij mij andersom, die jongens vonden mij leuk en zagen er wel meer in. Dit hebben ze mij nooit laten weten en ik ben er van beide onlangs achter gekomen.
Ik denk dat, als ik het destijds had geweten, ik er over na had gedacht en er misschien wel iets in zou hebben gezeten.

Het is een gok, maarja, als je er niets mee doet, verandert er ook niets!
Oud 21-04-2009, 14:04
cenerentola
cenerentola is offline
Ik denk dat het vanzelf wel uitloopt tot een relatie. Als dat niet gebeurt, moet je hem voorstellen om eens uit eten te gaan ofzo. Toon je gevoelens voor hem. Als hij niet in jou is geïnteresseerd, moet je maar stoppen met hem. Als hij dat jammer vindt en toch wil blijven afspreken, dan voelt hij misschien toch meer voor je. Succes!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2009, 22:05
nananono
nananono is offline
Ik heb PRECIES het zelfde probleem als jou!! ik schrok er van toen ik dit las!! echt heeeel raar.. ik zie hem ook maar 1x in de maand ofzo.. en ik scharrel ook al anderhalf jaar met die jongen en heb ook sex met hem (t voelt gewoon goed).. maar het word niets.. ik ben wel verliefd op hem maar hij niet op mij! en we zijn heel goed bevriend geraakt en praten ook over ALLES!!(ook over dat ik gek van m ben en dat t afntoe moeilijk voor me is) heel gek om dit te lezen ik denk dat ik er helemaal mee stop.. misschien wel vreinden blijven maar voor mij zal dit moeilijk zijn..k ben al anderhalf jaar verliefd op hem.. en dat weet hij hoor als ik jouw was zou ik het er met m over hebben.. en als t niets word gewoon ermee stoppen.. misschien vrienden blijven en niet meer? en anders moet het indd vanzelf wel komen toch? ik denk dat ik wel vrienden blijf.. we hebben een hele sterke band.. maarja vind het erg meoilijk zelf ook

Laatst gewijzigd op 02-05-2009 om 22:17.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten