Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Koninginnenacht vier ik in Utrecht, waarschijnlijk in een te druk café of zwervend over de grachten. Koninginnedag heb ik al jaren niet meegemaakt ivm de kater van de avond van te voren. Dit jaar heb ga ik naar een superleuk feest in de paradiso dus misschien is het wel leuk om overdag al naar Amsterdam te gaan. Aan de andere kant kan ik me ook ontzettend storen aan alle boeren die dan Amsterdam onveilig maken dus misschien houd ik het toch op 's avonds. Een vlooienmarkt zal waarschijnlijk te ordinair geweest zijn volgens de mensen die bij mijn ouders in de buurt wonen dus dat ken ik eigenlijk niet
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik moet stage lopen, van tien tot zes. En aangezien koninginnenacht (wat een kutwoord) hier in de stad niet leuk is, zou ik dat in Eindhoven ofzo moeten vieren, en dat is dan weer te ver weg om te zorgen dat ik donderdag evengoed fris en fruitig om tien uur op stage kan zijn. En daarna is er toch geen hol meer te doen hier in de buurt, dus waarschijnlijk gaat dat volledig aan mij voorbij.
|
![]() |
||
boulevard of dance te dordrecht, zeer traditiegetrouw.
Beetje rondlopen en kijken wat voor zooi mensen nu weer kwijt willen voor een stuiver. hopen op lekker weer. Citaat:
|
Ik weet niet. Die koningin kan me gestolen worden, ze is niet eens jarig (al gun ik haar natuurlijk al het beste
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Waarschijnlijk kan ik vanuit mijn huis ook nog eens meegenieten van Thomas Berge en Ali B of wie er maar op het Museumplein een optreden geven.
|
Ik vind het echt ontzettend stom dat er mensen zijn die nu al de vlag hebben hangen. Kom nou zeg. Dat je het donderdag doet is tot daaraan toe, maar nu al. Ik vind het maar een nepfeest en het koningshuis is stom. Ik blijf dan altijd gewoon thuis, maar dit jaar ga ik wel naar de vrijmarkt met matties, want we houden ineens van rommelmarkten!
|
Niet werken en toch verdienen! Iedereen krijgt bij ons volgens z'n aantal contracturen betaald en de mensen die wel werken krijgen 200%.
Verder ga ik lekker met m'n spulletjes op een of andere rommelmarkt zitten, want we gaan hier verbouwen en ik ga binnenkort op kamers, dus weg met die zooi! 's Avonds op stap in Groningen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit jaar vier ik Walburg (het begin van de lente) ipv Koninginnedag. Champagneontbijt en mensen die met zelfgebouwde bootjes een waterval proberen te overleven. ![]() |
![]() |
|
Ik mijd Amsterdam als de ziekte. En al helemaal op koninginnedag. Ik heb namelijk echt een gloeiende graf hekel aan mensen en al helemaal als ze allemaal oranje aan hebben (gruwelijke kleur) en allemaal lopen te hossen en lallen. Dat doen ze maar lekker in 't zuiden met carnaval ofzo.
Wrs ga ik morgenavond wel koninginnenach vieren in Den Haag, want vorig jaar was het wel te doen qua gekkenhuis en een vriend van me woont achter HS, dus mss kunnen we wel weer blijven slapen. En net als vorig jaar tot 5 uur 's middags ontkateren bij hem op de bank met een shitload aan britse series. Niiiice. Ik ga alleen dit jaar geen alcoholvergiftiging oplopen, want dat was niet zo leuk.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ah, l'amour... c'est comme saai #appendix B Rivka | 500 | 05-05-2010 00:02 | |
De Kantine |
Baby te saai #657 Verwijderd | 500 | 25-07-2009 22:08 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Mexico sluit scholen wegens supergriep Verwijderd | 98 | 12-06-2009 13:29 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |