Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2009, 23:11
mooierd94
mooierd94 is offline
Hoi allemaal,
een paar uur geleden was ik wat aan het zoenen met me vriend we waren allemaal naakt ze penis zat tegen me kut aan maar kwam niet in mij. Daarvoor had ik hem gerukt en voelde ik wel een heel klein beetje vocht echt niet veel want erg nat was het niet. Daarna schuurde hij met ze penis langs mij kut, kan ik nu zwanger zijn? En als ik hem ruk komt hij nooit klaar en soms doet het pijn bij hem tips voor rukken? Pijpen heb ik nog nooit gedaan omdat ik bang ben iets fout te doen of met je tanden perongeluk tegen ze penis aan te komen iemand tips? En we wilde het voor het eerst doen maar de condoom zat te strak en hij vond het niet erg fijn om boven te gaan dus vroeg hij of ik dat wilde doen, dus ik ging boven maar het deed zo'n pijn terwijl ik wel heel nat was, maar ik bloede ook niet ben ik nu wel ontmaagd? we deden het maar heel kort hij was niet lang in me. xxx
Met citaat reageren
Oud 19-05-2009, 00:13
Verwijderd
Nuja, als er een penis jou vagina in is geweest dan mag je wel zeggen dat je sex gehad hebt en dus ontmaagd bent. Vind ik.

En de kans op zwanger zijn is echt heel erg klein als hij niet IN jou gekomen is, volgende keer gewoon geen contact maken zonder een condoom, wel zo veilig en dan loop je ook niet zomaar een SOA op. Zonder condoom of pil of andere manier van contraceptie kun je zwanger worden door seks te hebben... Lijkt me dus niet slim om dat zo weer te doen.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2009, 00:13
Verwijderd
Oh, en vraag hem eens tips, wat vind HIJ fijn... daar kunnen wij niet echt bij helpen denk ik!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2009, 07:08
Kitten
Kitten is offline
Seks is proberen en het gaat nooit in een keer goed. Rukken, pijpen, beffen en vingeren zijn dingen die je echt moet leren. Bij zelfbevrediging gaat dat ook niet gelijk van een lijen dakje.

Bij rukken zou ik je aanraden je vriendje eens te vragen het voor te doen. Misschien kan je dan zien wat hij anders doet dan jij en al doende leren hoe het wel fijn voor hem is.

Bij pijpen moet hij gewoon een grote jongen zijn en het je laten doen. Je gaat waarschijnlijk voor je gevoel wel 100 keer tegen z'n eikel aankomen, maar dat moet ie maar verdragen. Als hij gepijpt wil worden, moet hij het je laten leren.

Ik ben zelf van de school dat je met seks geen risico's moet nemen. Ga niet zonder goede voorbehoedsmiddelen neuken of fysiek contact hebben met vagina en penis. Zoals Arenda zegt is de kans heel klein dat je er daadwerkelijk zwanger van wordt, maar ik vind zelf dat het offer nog veel kleiner is dan de kans.

Een condoom hoort strak te zitten. Dat betekent dat 't ding mee beweegt en blijft zitten. Hij moet er waarschijnlijk gewoon aan wennen. Als hij dat niet kan, dan moeten jullie overleggen wat voor andere voorbehoedsmiddel jullie willen gebruiken.

Arenda heeft het ook bij het juiste eind dat je ontmaagd bent. Het gebeurd heel vaak dat dat pijn doet, zeker op jongere leeftijd (als je uit '94 bent, ben je nu 14/15 jaar oud gok ik), omdat het dan nog allemaal jong is bij je vagina. Ik zou je aanraden een positie te vinden waar vooral jij goed bij kan ontspannen en kan regelen hoe diep hij naar binnen kan. Bijv. op je zij.

Uiteindelijk gaat het vooral om communicatie tussen jullie twee en zorg er voor dat je geen dingen doet die je niet echt wil. Oefening baart kunst
Oud 19-05-2009, 11:14
Verwijderd
Ik ben het met Kitten eens. Seks is niet iets wat je 'zomaar' even kunt leren. De enige manier waarop je het leert, is vooral heel veel oefenen. De eerste paar keer zal alles nog onwennig zijn en raar voelen (zowel werkelijke penetratie als pijpen/aftrekken/vingeren/beffen), maar de enige manier om daar overheen te komen, zul je het gewoon veel moeten doen. Vraag eens aan hem wat hij lekker vind, hoe hij graag gepijpt wordt, hoe hij afgetrokken wil worden en kijk in hoeverre jij daar in mee kunt en wilt gaan. Hij moet je wel de kans geven om het te leren, er niet zomaar klakkeloos van uit gaat dat je dat toch wel even kunt, dat kan niemand.

Wb de penetratie, het kan goed zijn dat je inderdaad nog wat jong bent, lichamelijk gezien. Zoals Kitten zegt, zoek een standje waarin jullie allebei kunnen ontspannen en waarbij jij aan kunt geven wat en hoe.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2009, 11:23
Kaa
Kaa is offline
ben ik nou echt de enige die het achterlijk vind dat iemand seks heeft zonder dat hij/zij zich bewust zijn van (wanneer) de eventuele consequenties van toepassing zijn?
tjeez...
Oud 20-05-2009, 12:53
Iduna
Iduna is offline
In voorvocht kunnen ook zaadcellen zwemmen. En met een beetje pech (of geluk) kun je altijd zwanger raken, zeker wanneer je geen voorbehoedsmiddelen gebruikt.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2009, 13:02
Verwijderd
Citaat:
ben ik nou echt de enige die het achterlijk vind dat iemand seks heeft zonder dat hij/zij zich bewust zijn van (wanneer) de eventuele consequenties van toepassing zijn?
tjeez...
Nee hoor, maar uit ervaring weet ik dat als je eenmaal bezig gaat met seks dat dat heel erg moeilijk terug te draaien is. Dus het is beter dat ze NU leert hoe het veilig kan dan dat ze op een onveilige manier doorgaat, toch? Ik vind 14/15 ook nog veels te jong maar daar kun je in dit geval niet veel meer aan doen.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2009, 15:32
Verwijderd
Toch zijn dat allemaal erg kleine kansen hoor, om zwanger te raken van voorvocht of iets dergelijks. Niet om jullie allemaal te ondermijnen. .

Verder denk ik dat Arenda de hele situatie goed verwoord heeft.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2009, 17:34
Kaa
Kaa is offline
(Als ik een boot zou hebben maakt dat mij ook niet meteen zeeman(-vrouw)...)
Wat betreft condooms; die zijn ook niet heilig. Ze hebben de neiging te scheuren, zeker als ze door gretige jonge handjes onverantwoord behandeld worden.
So watch it kids. Or you'll grow some.
Oud 20-05-2009, 22:09
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
(Als ik een boot zou hebben maakt dat mij ook niet meteen zeeman(-vrouw)...)
Wat betreft condooms; die zijn ook niet heilig. Ze hebben de neiging te scheuren, zeker als ze door gretige jonge handjes onverantwoord behandeld worden.
So watch it kids. Or you'll grow some.
Ook dat is een kwestie van voorzichtig zijn. Als je een beetje ervaring opdoet met condooms kan je er echt voor zorgen dat ze niet scheuren. Ik heb in mijn afgelopen relatie van 4 jaar geen gescheurde condoom gehad. Het heeft er mee te maken dat je gewoon van het voorbehoedmiddelmoment een echt nadenk moment moet maken. Veel mensen vinden dat niets.
Oud 21-05-2009, 08:49
Kaa
Kaa is offline
Citaat:
Ook dat is een kwestie van voorzichtig zijn. Als je een beetje ervaring opdoet met condooms kan je er echt voor zorgen dat ze niet scheuren. Ik heb in mijn afgelopen relatie van 4 jaar geen gescheurde condoom gehad. Het heeft er mee te maken dat je gewoon van het voorbehoedmiddelmoment een echt nadenk moment moet maken. Veel mensen vinden dat niets.
Dat is dus eigenlijk precies hetzelfde als wat ik zeg, maar iets anders verwoord

Regels voor berichten