Seks is proberen en het gaat nooit in een keer goed. Rukken, pijpen, beffen en vingeren zijn dingen die je echt moet leren. Bij zelfbevrediging gaat dat ook niet gelijk van een lijen dakje.
Bij rukken zou ik je aanraden je vriendje eens te vragen het voor te doen. Misschien kan je dan zien wat hij anders doet dan jij en al doende leren hoe het wel fijn voor hem is.
Bij pijpen moet hij gewoon een grote jongen zijn en het je laten doen. Je gaat waarschijnlijk voor je gevoel wel 100 keer tegen z'n eikel aankomen, maar dat moet ie maar verdragen. Als hij gepijpt wil worden, moet hij het je laten leren.
Ik ben zelf van de school dat je met seks geen risico's moet nemen. Ga niet zonder goede voorbehoedsmiddelen neuken of fysiek contact hebben met vagina en penis. Zoals Arenda zegt is de kans heel klein dat je er daadwerkelijk zwanger van wordt, maar ik vind zelf dat het offer nog veel kleiner is dan de kans.
Een condoom hoort strak te zitten. Dat betekent dat 't ding mee beweegt en blijft zitten. Hij moet er waarschijnlijk gewoon aan wennen. Als hij dat niet kan, dan moeten jullie overleggen wat voor andere voorbehoedsmiddel jullie willen gebruiken.
Arenda heeft het ook bij het juiste eind dat je ontmaagd bent. Het gebeurd heel vaak dat dat pijn doet, zeker op jongere leeftijd (als je uit '94 bent, ben je nu 14/15 jaar oud gok ik), omdat het dan nog allemaal jong is bij je vagina. Ik zou je aanraden een positie te vinden waar vooral jij goed bij kan ontspannen en kan regelen hoe diep hij naar binnen kan. Bijv. op je zij.
Uiteindelijk gaat het vooral om
communicatie tussen jullie twee en zorg er voor dat je geen dingen doet die je niet echt wil. Oefening baart kunst