Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik maak lasagne ook altijd zelf en hij is eigenlijk altijd hetzelfde, al smaakt ie elke keer net iets anders.
500 gr. gehakt bakken in olijfolie in een grote koekenpan, 2-3 uitjes, paprika (rood en geel of groen, soms alledrie), champignons en Sugocasa saus erdoorheen. Dan een beetje op gevoel peper, zout, Italiaanse kruiden en chilipoeder erdoorheen (vandaar dat ie elke keer anders smaakt), een rundvleesbouillonblokje erdoorheen crushen, minimaal 5 teentjes knoflook erdoor persen, alles in de ovenschaal gooien (laagje saus, laagje lasagnebladen, laagje saus enz.), bechamelsaus eroverheen, een heel zakje geraspte kaas eroverheen en 30 minuten in de oven. Een tijd geleden heb ik spaghetti gegeten met salami erdoor ipv gehakt, dat was ook echt lekker, dus misschien ga ik dat binnenkort eens in de lasagne proberen ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Heb ik nog niemand over tonijn-lasagne of andere vis soorten gehoord? Dat vind ik echt super lekker!
Ik heb meestal wel lasagnebladen in huis en dan koop ik groente (wisselt heel erg welke), saus en kaas. Saus maak ik soms ook zelf, op basis van een recept van de AH (www.ah.nl/recepten hele fijne site!)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Leukste post van de dag Yoshimare | 500 | 21-09-2008 15:13 |