Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2009, 22:46
sojamelk
sojamelk is offline
Ik wil allereerst zeggen dat ik zeer weinig verstand heb van pc's en alles wat er mee gepaard gaat. Maar het probleem is dat mijn laptop extreem traag is, waardoor ik niet in staat ben om er mee te kunnen werken. Het kan zijn dat ik een virus heb. Ik kan bijvoorbeeld niet meerdere pagina's openen, want dan flipt mijn pc helemaal.Als ik mijn mail wil lezen, dan moet ik verder alles uitschakelijn. Er mogen geen documenten of andere pagina's of programma's als msn geopend zijn, want dan blokkeert alles en dan moet ik mijn pc opnieuw opstarten. Mijn laptop is sinds dat ik hem nieuw gekocht heb altijd al een beetje traag geweest, maar de laatste tijd is het echt extreem. Gisteren ben ik bijvoorbeeld 4 uur bezig geweest met het versturen van een mailtje dat uit tien regels bestaat. Krankzinnig dus. Internet valt om de een of ander reden ook steeds uit, terwijl dat niet aan de verbinding ligt.

Ik zou graag willen dat mijn pc opnieuw geinstalleerd wordt, maar ik weet dat het veel tijd kost, en ik ken niemand die dat op korte termijn voor mij zou willen doen. Vandaar mijn oproep hier.

Dus zou iemand binnen een tijd van één of twee dagen mijn laptop opnieuw willen installeren? En graag de standaardprogramma's zoals Word er ook weer op willen zetten, want ik weet absoluut niet hoe dat moet. Ik zou het fijn als diegene er ook een virusscan op zou kunnen plaatsen. Ik kom je de laptop (en installatie-cd's) persoonlijk brengen, en kom het ook weer persoonlijk ophalen. Uiteraard tegen betaling. Betaling is wel in overleg.

Het moet wel echt op zeer korte termijn gebeuren. Alvast bedankt voor de reacties. En mijn excuses voor het feit dat mijn mailtje suf overkomt, maar dat komt omdat ik a-technisch ben en geen verstand heb van computers.
Advertentie
Oud 02-05-2009, 23:27
freyk
freyk is offline
Beetje zonde als je voor iets wil betalen, als je zelf gratis en met onze hulp de boel op kan lossen.
Persoonlijk vind ik wanneer een a-technisch persoon op dit forum een bericht zoals hierboven berichtje kan plaatsen, ook de kennis heeft om, met behulp van handleidingen die je op het net kan vinden en tips van ons, zelf zijn systeem kan schoonmaken, beheren, enz.

Er zijn verschillende dingen dat je kan doen. Om te beginnen raad ik je aan om je systeem automatisch softwarematig af te stoffen met ccleaner (handleiding).
Daarna maak je hijackthis een logje (handleiding) en plaats je deze in [Centraal] Spyware, adware en virussen topic

Laatst gewijzigd op 02-05-2009 om 23:40.
Oud 03-05-2009, 15:42
Verwijderd
Of daar heeft hij geen zin in :')
Oud 04-05-2009, 15:04
T_ID
T_ID is offline
Als het in Utrecht is en je echt zo gek bent om daarvoor te betalen, stuur maar een PM
Oud 14-05-2009, 00:31
Warsocket
Warsocket is offline
Ik heb toevallig een bedrijfje die dat soort dingen kan regelen.

Ik neem aan dat jij je pc komt brengen en halen? (Ik wil het ook wel doen maar als het ver weg is van Tilburg dan wordt het duur).

Maar laat maar weten als je nog geïnteresseerd bent,
bedrijfsnaam is Bolster-PC, kan je gewoon bij de KVK checken.

Groeten,
Bram
Oud 10-06-2009, 11:56
Verwijderd
ik zou het willen doen kweet niet waar je zit duvrey92@gmail.com

groetejs duvrey
Oud 10-06-2009, 14:44
M@rco
M@rco is offline
Ik denk niet dat het nog nodig is, aangezien we nu meer dan een maand verder zijn.

Regels voor berichten