Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Pfoeooeoeoe lastig. Ik denk altijd dat ik heel stil, rustig, verlegen overkom, sociaal onhandig ftw, maar achteraf blijkt dat nogal mee te vallen. Hoera
![]() En qua forumers, pfff, ik heb er al heel wat gemeet maar kan me de eerste indrukken niet echt meer voor de geest halen. De allereerste forumers die ik oooooit meette waren Freya en Qimm, en dat was leuker dan ik had verwacht ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Oef, weet ik veel? Het is een beetje afhankelijk van de setting; als ik me op m'n gemak voel, ben ik waarschijnlijk vrolijk, praat ik heel veel, en spui ik veel kritiek maar wel op een in mijn hoofd grappige manier. En flap er per ongeluk dingen uit. Mensen vinden dat óf leuk, óf nemen mijn opmerkingen om een een of andere vreemde reden serieus en ergeren zich dan aan mij. En als ik me niet op m'n gemak voel kijk ik de kat uit de boom en ben ik juist een beetje teruggetrokken. Dat duurt meestal niet zo heel lang
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() En verder heb ik écht te veel forummers gemeet, maar niet zo heel veel kantinegangers geloof ik. N00dles natuurlijk maar wat ik toen dacht weet ik niet meer... ja dat het een leuk joch met goed gevoel voor humor was. |
![]() |
|
Ik hoor altijd van mensen dat ze me erg dominant en/of intimiderend vinden over komen.
Maar dan leren ze me kennen en dan valt 't reuze mee. Een klasgenootje van me (en nu goede vriendin), dacht bij m'n openingspraatje op den Uni: "Omg, daar heb je zo'n Rotterdamse aso" en haar moeder zei "Volgens mij is zij echt de dominante in jullie vriendschap." Terwijl ik altijd supermeegaand ben en altijd eerst check bij de rest voordat ik iets ga doen. Zo ga ik bijv altijd na college met die vriendin de stad in en dan zegt zij juist steeds "Kom we gaan naar..." en dan heb ik zoiets van "Ja joh, is goed". Ik blijf zelfs wachten als ze duizend-en-een jurkjes aan 't passen is, terwijl ik helemaal niet hou van kleding-shoppen. Meh. Over forummers kan ik niks zeggen, want de enigen die ik heb gemeet posten hier amper meer.
Laatst gewijzigd op 24-04-2009 om 23:21. Reden: typo de schmypo |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gaaf topic.
Ik denk dat de meesten tegenwoordig als eerste indruk van mij hebben dat ik wel aardig ben. Vrolijk, positief, blije uitstraling, soms wat introvert. Leuk in de omgang. Goed gevoel voor humor, sarcastische opmerkingen die soms nergens op slaan. -- Ik heb wel wat meetings gehad, waaronder Onzin-meetings, en daarvan zijn het er teveel, dus ik doe alleen kleinschaligere meetings en de (bekendere) forumers die me bijbleven, ongeveer op volgorde van ontmoeting. Qimm: praatgraag, energiek, vlotte babbel, aanstekelijke blijheid Freyja: praatgraag, energiek, vlotte babbel, aanstekelijke blijheid, maar met een nerdy kant, dat kwam volgens mij door haar bril die ze droeg. Gothic: niet heel aanwezig, maar alles observerend en af en toe een cynische opmerking makend X-Spekkie-x: sociaal, aanwezig, gezellig, lang, verrassend hoge stem Snoopy: lacht altijd, aanstekelijke vrolijkheid, leuk om mee te praten, klein Neko: schattig klein muisje, vriendelijk, beetje verlegen Kazet: absoluut niet arrogant, heel vriendelijk, op het verlegene af. Observerend, rustig, nuchter. Op een prettige manier. Pippeloen: zie Kazet. Het amuseerde me dat ze een beetje bleef staan in de kamer toen iedereen lekker zat. Katje: stil, had volgens mij een beetje een boers accent, heel relaxed kwam ze over, wel af en toe grappig uit de hoek komend. Topdrop: verlegen, ondanks zijn ruige metalhaar en lengte heel kalm en rustig overkomend. Zei niet zoveel, meer een kat-uit-de-boom-kijker. MargotTenenbaum: lievig stemmetje, echt zo'n telefoonstem om mensen iets mee aan te smeren ![]() DanielC: aardige gozer, beetje verlegen, rustig. Minke: heel blij gezicht, werkt aanstekelijk. Kan je leuk mee zuipen, sociaal, out-going. Martino: lage stem, aardig, sociaal een beetje sjiek en stylish met zijn wijn (Terwijl Minke meer overkwam als 'ha lekker wijn, zuip zuip zuip' ![]() Uice: een beetje introvert, denkt na voordat ie iets zegt. Goed gevoel voor humor en vaak soms vreemde karaktertrekjes die ik wel kon waarderen. Paranoide: eerste keer amper gesproken (Utrecht-meet geloof ik?), tweede keer wel en dat was gewoon grappig. Leuk anekdotes, heeft pretoogjes, is sociaal. Gezellig om mee te ouwehoeren. Sterrenmeisje: op foto's vond ik haar eerst best ontoegankelijk (een beetje nors) uitzien, maar irl is ze heel vriendelijk en sociaal en praterig. Wolterb: straalt een soort zelfverzekerdheid uit met zijn blik, sociaal, aardig. Allemaal dus of verlegen of sociaal. Ik moet mijn woordenschat eens uitbreiden, want nu lijkt het alsof het allemaal dezelfde mensen zijn. ![]() Laatst gewijzigd op 24-04-2009 om 22:38. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Jouw indruk van jezelf klopt wel. Vooral introvert, je keek een beetje de kat uit de boom, van wat ik mij kan herinneren ![]() Eens zien wie ik me op het eerste gezicht nog kan herinneren: -Paranoide: alto! en eigenlijk heel aardig (op het forum was je destijds best wel sarcastisch en gemeen) en je had heel veel te vertellen! -MrSoija: op het forum het hoogste woord, in het echt heb ik je misschien drie zinnen horen zeggen, erg stil (!), maar volgens mij heb je het op elke meeting wel naar je zin. -Cherry Springs: fotogeniek! ![]() -Neko*: kat uit de boom kijkend, heel rustig en 'eloquent', en wijs voor je leeftijd. -Pippeloen: is in het echt écht een pippeloen met haar schattige sproetenhoofdje ![]() -sterrenmeisje: vrolijk en volgens mij is ze echt een kwebbel (en een alto ![]() -madameminke: lief en rustig, maar zodra ze alcohol op heeft wordt ze ineens een stuk losser ![]() -martiño: vind ik in het echt heel zachtaardig overkomen, echt een lieve jongen -freyja: heb ik al lang geleden in het echt gezien, maar is energiek en eigenlijk altijd onbewust aan het flirten ![]() -qimm: komt over als rustig/introvert, maar is dat totaal niet, nu ik haar vaker heb gezien is ze juist heel vrolijk en praatgraag -snoopy: je komt lief en gezellig over, volgens mij ben je echt een persoon waar mensen al snel een gesprek mee aanknopen -topdrop en uice haal ik om een of andere reden altijd door elkaar ![]() -LL: zelfs in het echt een enorme betweter ![]()
|
Verwijderd
|
Op het eerste gezicht kom ik heel introvert en terughoudend over, maar ondertussen zie ik er wel lief uit. Vroeger had ik standaard een boze gezichtsuitdrukking, maar tegenwoordig lach ik best veel. Ik schijn er ook heel schattig uit te zien, zo'n type waar oude mensjes naar glimlachen. Dat vind ik niet altijd geslaagd.
![]() Mensen vinden mij altijd serieus en zenuwachtig overkomen, omdat ik me standaard zo gedraag als ik me niet op mijn gemak voel. In eerste instantie zeg of vraag ik bijna niks, alleen praktische dingen. Daarbij ben ik een beetje een labiel persoon, maar of men dat meteen doorheeft weet ik niet. Verder schijn ik eerlijk en oprecht over te komen, waarschijnlijk omdat anderen zich niet kunnen voorstellen dat zo'n serieus iemand het niet echt meent. Ik vind het wel mooi meegenomen, hoewel het meestal ook waar is. Wat de meesten niet weten is dat ik ook heel enthousiast en vrolijk kan zijn en heel lang en blij kan ratelen over dingen die ik leuk vind. Volgens mij kom ik over als een eenling en dat ben ik ook. Ik heb weinig behoefte aan vrienden, maar met de vrienden die ik heb ben ik erg hecht. Oppervlakkige vriendschappen zijn in mijn ogen niet eens vriendschappen. Met mensen van mijn leeftijd kan ik niet zoveel, eigenlijk zij ze altijd ouder - soms zelfs veel ouder. Er zijn heel weinig mensen die mij echt kennen zoals ik ben en eigenlijk vind ik het prima zo. ![]() En wat leeftijd betreft. Qua uiterlijk denk ik dat ik wel op de juiste leeftijd wordt geschat, maar bij mijn opleiding merk ik dat mensen me ouder schatten en soms heel verbaasd zijn als ik zeg dat ik 17 ben. Dat zal dan wel aan mijn serieusheid liggen. Een vriendin vertelde pas over haar keuzevak: 'Er waren bijna alleen maar van die 17-jarigen!' *Opzij kijkt* 'Oh ja, jij bent ook 17. Maar ik bedoelde échte 17-jarigen.' ![]() Of mensen meteen doorhebben dat ik creatief ben weet ik niet, maar ik denk dat ik in het echt wel overkom als een vage artistiekeling - al was het alleen maar vanwege mijn kleding en mijn map met tekeningen, die ik eeuwig en altijd onder mijn arm geklemd heb. Als ik de praktische vragen voorbij ben en meer over mezelf durf te vertellen zal kunst sowieso mijn eerste gespreksonderwerp zijn, dus het zal wel gauw duidelijk worden. ![]() |
![]() |
|
In eerste instantie ben ik in het algemeen een verlegen, rustig en terughoudend persoon. Dit is vooral waar in groepen die ik niet goed ken, dan zeg ik weinig en luister ik in het algemeen liever. Dit wordt nog weleens opgevat als dat ik het niet leuk vind of wat dan ook, maar ik kan me enorm vermaken met gewoon rustig naar mensen luisteren. 1 op 1 ben ik evengoed meestal rustig, maar hangt het meer af van de andere persoon, als diegene veel praat en druk doet dan doe ik dat ook veel sneller, terwijl als diegene niks weet te zeggen het meestal een vrij stil gesprek wordt. Verder ligt het ook aan waar ik ben, in de AH voelde ik me als ik aan het werk was altijd vrij op m'n gemak, waardoor ik gek genoeg stukken minder moeite had met mensen daar leren kennen en met ze praten.
Als ik eenmaal een beetje gewend ben aan de persoon / personen waarmee ik ben word ik al gauw een beetje bijdehand, praat meer en ga meer in op discussies e.d. Ik heb veels te veel forumers gemeet en echt geen zin om ze allemaal te bespreken, maar ik zal er een paar uitkiezen: Stefenootje: Het eerste dat me aan haar opviel was dat ze echt compleet anders was dan op het forum. Dat heb ik eerlijk waar nog nooit zo sterk meegemaakt. Ze was daar heel rustig, vriendelijk en zelfs een beetje slijmerig (sorry steef ![]() ![]() Naodjen: Ze was zo enorm goedig. Ze voelde zich niet echt helemaal op haar gemak, geloof ik, en ging met veel mensen een gesprek aan. Ze kwam over als een lief persoon, iemand die alles wat ze doet goed bedoeld, ook al komt het niet altijd zo over. Ik vond haar best goed passen bij hoe ze op het forum was, ook. Leekah: Leekah was heel vriendelijk. Ze was een beetje verlegen en onzeker, maar ze praatte veel en had niet niet heel veel moeite om een gesprek aan te gaan met me, opzich. Ze is heel ethisch, als ik iemand nooit van valsspelen zou durven beschuldigen is zij het wel. Niels: Niels was echt een enorm aardige jongen. Hij ging rustig gesprekken aan met mensen, ging gitaar spelen voor de hele groep en was, tja.. vooral heel aardig. ![]() Mochten mensen liever een stukje over hen verwijderd zien (of graag een stukje over zichzelf zien ![]() ![]()
|
Ik denk dat mensen mij in het begin een heel gesloten en stil verlegen persoon vinden. Qua leeftijd zit het meestal wel ongeveer goed. Als we iets langer de tijd hebben en het klikt ben ik wel een heel vrolijk iemand die veel lacht en rake opmerkingen kan maken. Maar dat zien de meeste pas later waardoor ze dan echt kijken van ehhh zei jij dat nou!?! ja dat was ik
![]() Forummers heb ik wel een paar gezien maar weet er niet meer zo heel veel van.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Para vond ik niet intimiderend, maar idd een ongevaarlijk warhoofd en dat is de beste eerste indruk die men op mij kan maken ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Rustig zou ik niet willen zeggen. ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sylph
![]() Oke. Ik ben vrijwel altijd stil. Ik ben maar naar één echte meet geweest en toen was ik ook nog extra stil. Voor de rest ga i kme snel drukmaken om mijn accent of dat mensen terwijl ik praat iets geks aan me zien ofzo dus dan doe ik wiebelig. Enkele mensen die ik gemeet heb: Eerste keer DP: stelde me constant gerust. Wat op dat moment echt nodig was. Wilde me veel laten praten maarja ![]() Het liep allemaal leuk af ![]() Eerste keer Topdrop: het was een beetje ongemakkelijk omdat we best veel wisten van elkaar maar elkaar nooit gezien hadden, hij niet eens een foto van mij. Pas maanden later hadden we dat we irl ook konden praten als online. We waren beide stil. Pip: lief, ongeveer zoals ik me had voorgesteld, was enkele keren me aan het bekijken volgens mij ![]() CS: exact zoals ik had gedacht. Katje: heel andere stem, ook best stil. (omg stille meet ![]() Laughingman kan ik me nog herinneren dat die nog uuuuren bleef nadat de rest al weg was ![]() Kunst: vrij druk en hyper. Overheersend ![]() En dan zijn er nog wat mensen die ik gemeet heb maarja. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hm, eerste keer was op Utrecht-L&R-meet he? Toen hebben we amper gesproken geloof ik, wel kan ik me nog een gezamenlijke foto herinneren ![]() |
![]() |
|
Oeh, leuk topic.
Mensen schatten me meestal ouder dan ik ben. Ik denk dat sommige mensen met een beetje een weirdo vinden en anderen juist heel gezellig, maar ik heb soms zo'n bepaald soort humor. Als ik denk dat er niemand is die dat kan waarderen dan pas ik me een beetje aan. Van forumers weet ik niet zo goed meer wat mijn eerste indruk was. Topdrop was tijdens de eerste keer dat ik hem meette niet zo heel opvallend geloof ik. Toen had hij nog geen lang metalhaar. Lisa en Soija waren allebei een stuk stiller dan ik had gedacht, hoewel ik van soija al veel verhalen had gehoord over hoe stil hij wel niet was en hoe erg je dat niet verwacht. Uice vond ik tof, die ging kijken bij een standbeeld op cs of het een man of een vrouw was. Minke en Daboman waren de aller aller eerste forumers die ik ooit heb gemeet, en Minke was ongeveer zoals ik had verwacht, daboman praatte meer dan ik had gedacht. Flyaway was veel spraakzamer en gezelliger dan in mijn voorstelling, maar ze had wel precies dezelfde uitstraling als op de foto's. Ik vergeet een hoop mensen maar oke. Ohja, sterrenmeisje was wel zoals ik had gedacht, die raakte meteen in discussie met een agent of zoiets die vroeg of ze haar sigaret wilde uitmaken omdat ze in een dichte ruimte stond. Het was niet eens dicht, en daar ging de discussie over. ![]()
|
Oh, eng topic.
![]() Van veel mensen heb ik gehoord dat ze me in de eerste instantie jonger schatten dan ik ben, en als ze me nu eenmaal even gesproken hebben vrij juist of een beetje ouder. Verder denk ik dat ik soms een beetje zenuwachtig overkom, en dat klopt dan wel want ik houd er niet zo van als ik denk dat mensen me gaan beoordelen, wat ze toch wel doen als ze me voor het eerst zien. Ik ga graag discussies aan en kan daar vrij fel in zijn, dus misschien denken mensen dat ik snel boos ben (in feite ben ik eigenlijk niet snel boos, en kan ik het ook niet volhouden, zelfs al is het terecht). En mijn gezichtsuitdrukkingen zijn vrij uitgesproken, dus iedereen weet direct wat ik denk. En verder ben ik wel lief. ![]() Een kleine selectie: Bloem - heel lief, en kan zelfs van de gemeenste dingen iets schattigs maken. Heeft het het liefst over fijne dingen zoals nivea en sauna's, ze geeft me altijd een goed gevoel. Chromis - heel stoer en kan heel goed vertellen, weet van elk verhaal een leuk verhaal te maken en maakt de gekste dingen mee. Haar vallen ook dingen op die leuk zijn om te vermelden. Ieke - heel praktisch ingesteld en weet precies wat ze wil. Heeft ook voor een groot deel precies wat ze wil, ze maakt haar eigen leven. Kan ook hevige discussies voeren. Spekkie - prettig gestoord en heel sociaal. Snel vertrouwd met mensen en vriendschap sluiten met haar is niet moeilijk. Praat veel en graag en is heel open. CS - lief, een beetje verlegen op het begin, maar als ze loskomt blijkt dat ze toch echt leuk kan kleppen. Dan blijkt ook dat ze heel actief is. Jon - treedt niet meteen op de voorgrond, maar kan flink droge opmerkingen maken als de gelegenheid zich voordoet. Doet niet snel moeilijk, heel relaxed.
|
De eerste indruk die mensen van mij hebben is meestal rustig en geestig. Als ze smaak hebben ook charmant. Sommige mensen verwijderen zich echter vrij snel uit mijn gezelschap als ik zin heb om leuke grappen te maken die zij niet leuk vinden. Er zijn meisjes van de middelbare school die nog steeds een vies gezicht trekken bij mijn naam. Hun gemis!
Katje: cool. Prima taalgebruik, mooie dictie. Sprekende lichaamstaal. Kazet: zoals ik hem had verwacht, maar met een zuidelijker accent en een iets hogere stem. Soms leek het net alsof Daboman sprak, toen ik ze allebei tegelijk zag. Laughingman: goede 'gezellige nerd'-uitstraling. Lucky: sympathieker dan ik had verwacht. Vrolijke knul. N00dles: relaxed. Paranoide: opvallend hoofd, bijzondere opmerkingen. We gingen koffie drinken en ik dacht 'dit zou weleens het begin kunnen zijn van een mooie vriendschap'. Pip: verrassend klein, sociaal, behulpzaam. Een goed mens. Stefenootje: op het eerste gezicht een heel normaal meisje. TopDrop: sympathiek, rustig.
|
Verwijderd
|
Uice: Toen ik hem voor het eerst zag was hij verlegener dan ik had verwacht. Ook praatte hij best bekakt.
Topdrop: Stil, te stil voor gezelschap naar mijn smaak. Pippeloen: Inderdaad verrassend klein, ik vond haar ook nogal verlegen en ongemakkelijk overkomen. Maar ze is heel behulpzaam en lief. Soija: echt enorm stil en timide, echt heel raar voor iemand die zo is op het forum. ![]() Dark Phoenix: ook bizar stil als je het vergelijkt met zijn persoonlijkheid op het forum. Ik krijg een beetje de neiging om hem te pesten. ![]() |
![]() |
|
afhankelijk van of ik een baardje laat staan of niet schatten ze me of ouder dan wel jonger.
Het eerste wat ze altijd opvalt is mijn haar. Verder wek ik de indruk afwezig, grappig en 'lichtelijk' arrogant te zijn. Welke eigenschappen me ook wel toekomen.
|
De eerste indruk die mensen van mij hebben, is -naar wat ik hoor- jonger uiterlijk, nogal netjes in gedrag en een typisch meisje-meisje. Ik denk dat mensen mij ook wat kletserig vinden, vooral door de zenuwen. Misschien vinden ze me om dat laatste dan weer irritant of populair doen, ik weet het niet
![]() Andere forumers. Jeetje, ik heb er echt te veel gezien. Ik zal maar even uit dit topic wat namen overnemen. Soija: maakte een extreem stille indruk wat maakt dat ik hem nu op het forum echt niet meer serieus kan nemen als hij een hoop poeha maakt ![]() Nona: stoerder dan ik had verwacht, als eerste indruk. Neemt ook wel het voortouw in dingetjes regelen. Maar tegelijk ook aardig als je met d'r kletst. Stefenootje: veel aanwezig, staat volgens mij graag in het middelpunt. Beetje flirterig naar jongens toe, verder gewoon aardig. x-spekkie-x: ook erg aanwezig ![]()
||
Citaat:
Je zat toen nog in je 'LL is stom' fase, dus die kon het nog niet geweest zijn ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jaaa jemig hee, ik word altijd (veel) ouder geschat. 25, 28, 26. zoiets, terwijl ik nog maar net 21 ben. Verder vinden veel mensen mij bot als ze me net ontmoeten en snappen ze mijn humor niet. Oh en hebben veel mensen het idee, van mijn opleiding tenminste, dat ik erg ontoegankelijk ben en ontzettend veel weet.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mensen denken altijd dat ik arrogant ben omdat ik nogal serieus kijk en een beetje bekakt praat. Ook het half lange krullend haar wordt geassocieerd met een corpsbal, hetgeen ik erg blij mee ben. Verder vind ik het leuk om in de belangstelling te staan en dan ook luid aanwezig te zijn. De één vindt dit leuk maar een ander denkt al snel dat ik bewust heel populair wil doen. Vrienden van mij hebben ook een theorie dat je mij of heel erg mag of juist niet. Volgens hen is daar weinig tussen in.
Forumers heb ik nog nooit ontmoet en volgens mij heeft niemand mij ooit gezien. Ik ben wel 2 keer tijdens het uitgaan op mijn forumgedrag gewezen maar wie zij dan waren dat blijft een groots mysterie. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat hangt uhm, een beetje van de andere mensen af. Hoe stiller ze zijn, hoe drukker ik word en ik kan behoorlijk druk zijn. En ik word van de zenuwen ook altijd een beetje druk enzo. Dus, nou, dus, waarschijnlijk denken mensen dat ik druk ben. En ik ga er maar altijd een beetje vanuit dat mensen mijn uiterlijk ook maar vreemd vinden. Zoals visite het vanavond zei 'we vonden jou eigenlijk altijd maar een bietje un stranger eigenlijk'
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ze zullen me vooral stil en observerend vinden. Ik zeg niet zoveel, ook niet bij mensen die ik al jaren ken. Dat levert ongemakkelijke situaties op, zoals dat mensen je allemaal aankijken als één iemand zegt dat ik zo stil ben of iets moet zeggen. Dan haal ik meestal m'n schouders maar op. Ik denk dat de meeste mensen me maar een rare vogel vinden bij de eerste ontmoeting.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ohw dit vind ik wel een leuk topic!
Ik kom op mijn werk heel netjes, professioneel, ijverig, hardwerkend, bijzonder meelevend, oplettend en een beetje smetvrezerig over. Dat zijn dingen die ik vaak hoor, maar goed ik krijg dan ook een hoop commentaar, meestal positief. Negatieve dingen die ik hoor is dat ik te snel praat, onhandig ben (ik laat wel eens iets vallen of loop ergens tegen aan) of arrogant ben. Mensen die ik (nog) niet goed ken vinden me vaak arrogant en uiterlijkgericht of juist heel vriendelijk en spontaant. Vooral veel mensen vinden me druk trouwens, hier van het forum vooral. Een aantal mensen die ik gezien heb: Stefenootje vond ik mooi qua uiterlijk maar ze komt op mij over alsof ze zich niet helemaal bewust is van de andere mensen om zich heen (niet van iedereen) waardoor ze arrogant lijkt, wat ze misschien niet perse is. Jaeger heb ik nooit gezien, maar ik verwacht een hele lange jongen met donkerbruin haar die de hele dag naar astro tv kijkt. Balance heb ik maar even gezien, ze leek heel vriendelijk maar een beetje kieskeurig in met wie ze wel en niet wil praten (oppervlakkig?). Maar ik heb haar niet echt gesproken volgens mij. Lucky luciano kwam heel verlegen en schattig over, in tegen stelling tot zijn forumindruk op mij. Uice is zoals para al zei, charmant op het eerste gezicht en ook wel babbelig vond ik. lisaah vond ik net zo eng en intimiderend als zij mij ![]() topdropseerste indruk op mij was heel stil en nerdy, maar hij was dan ook een van de eerste forumers die ik zag en ik vond alle forumers toen nog eng. Zijn tweede eerste indruk was beter, want hij is grappig en straalt een soort natuurlijke rust uit (vind ik). Pippeloen heeft het schattigste gezichtje van heel het forum (samen met martino!) en ziet er daarom op zowel de eerste, tweede als derde indruk heel lief uit! Martinoheeft op mij de zelfde indruk achtergelaten in het echt als op het forum. Minke Kwam heel zelfverzekerd over en ietsjes rustiger dan ik dacht. Daboman (is die hier nog wel eens, anders moet ie maar naamzoeken ofzo) komt over alsof hij precies weet wie hij is en ook heel erg zichzelf wil zijn. Soija was inderdaad heel stil maar wel leuk en hij kwam op mij over alsof hij iedereen uitdaagt om met hem te komen praten, omdat hij juist zo stil is anders. Laatst gewijzigd op 27-04-2009 om 01:22. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Voor zover ik weet is de eerste indruk die men van mij heeft of (heel) serieus en dominant/assertief, of schattig/lief en grappig. Het ligt er een beetje aan of het een schoolsituatie is of een sociale en of ik me op mn gemak voel (zo niet, dan zeg ik weinig en zit ik op een stoel hoegenaamd lief en schattig te wezen). De eerste indruk die mensen hier (in Zweden) vaak van me hebben is dat ik Spaans ben, of op zijn minst ''iets uit het zuiden'', terwijl ik een erg lichte huid heb en maar één Spaanse rok. Laatst ben ik voor het eerst in mijn leven een flirterig persoon genoemd maar ik weet nog steeds niet of dat serieus bedoeld was.
De forummers die ik gemeet hebben zijn geen DK'ers. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Overigens ben ik noch heel serieus en niet héél erg dominant of assertief, noch ''lief en schattig''. Ik vind me zelf meer aardig serieus als het nodig is of fijn is en druk en lollerig als dat kan en de rest van de tijd vooral een einzelganger die wel attent kan zijn. |
![]() |
|
Ik word over het algemeen iets jonger geschat dan ik ben, meestal 2 jaar jonger. Ik ben vrij stil, maar ik ben wel iemand waarbij mensen zich snel op hun gemak voelen. Dit komt omdat ik geïnteresseerd ben in mensen, dit nodigt iedereen uit zijn/haar verhaal te doen over vanalles en nog wat. Verder kom ik al snel enthousiast en toch ook kalm over.
Een aantal eerste indrukken: Dark phoenix: ik vond hem in de eerste instantie een intimiderende uitstraling hebben, sorry ![]() Cherry Springs: het sociale type, typisch iemand waarmee je heel makkelijk een praatje maakt. Verder vrij kalm en rustig. Kunst: zeer assertief en niet bang om te zeggen wat ze denkt. Verder vrij impulsief. Stefenootje: zeer impulsief, wel een leuke uitstraling. Maar wel onvoorspelbaar en zoals kunst zegt, volgens mij heeft ze niet altijd in de gaten wat er in haar omgeving gebeurt. Maar dan nog; knap en enthousiaste uitstraling. Uice: iemand die zeker is van zichzelf en weet wat hij wil en sociaal. Kazet: extreem zelfverzekerd, wel een stuk socialer dan hij zelf op dit forum altijd zegt. Mr soija: extreem stil, maar ook iemand waarmee je prima een praatje kan maken.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Slechte eerste indruk emyh | 2 | 26-05-2009 16:20 | |
Liefde & Relatie |
Waar val je op? (eerste indruk) Poffertje | 119 | 28-08-2005 12:57 | |
Liefde & Relatie |