Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2007, 17:19
JelloGibby
JelloGibby is offline
Niet alledaagse, energieke (punk)rockband uit omgeving Haarlem zoekt een zanger. Technische begaafdheid is niet van belang. Podiumpresentatie, een creatieve instelling en energie draait het om.

Onze voornaamste muzikale invloeden zijn Butthole Surfers, Dead Kennedys, Shellac, Minutemen en vleugje Tool.

De drie bandleden (Rik, gitaar/ Guido, bas/ Eddo, drums) zijn allen rond de 20 en hebben afgelopen drie jaar veelvuldig gespeeld met funkrockband Blue Tree. Nadat de zanger enige maanden terug is opgestapt, is de muzikale koers gewijzigd. We zijn helemaal opnieuw begonnen (naam, songs) en maken nu energiekere, strakkere, hardere en compromisloze muziek.

Zelf hebben we ongeveer drie jaar bandervaring en verscheidene bekende podia aangedaan (kleine zalen Melkweg, Paradiso en Patronaat) en de afgelopen twee jaar een buitenlandse zomertour gedaan (oostblok, Frankrijk, Spanje en Portugal)
Podiumervaring is echter niet per sé vereist.

Interesse? Stuur gerust een mailtje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-08-2009, 23:34
sjors22
sjors22 is offline
hallo jongens mijn naam sjors uit haarlem ik heb jullie topic gelezen zanger gezocht.daarom reageer ik.jullie hebben al ervaring heb ik gelezen ik niet maar kan altijd kijken of het wat woord.maar heb wel de moet om er in te rollen als het plaatje klopt .ik ben altijd met muziek bezig maar nu hoop ik dat waar te maken ben gemotiefeerd kom altijd wel op ideeen.ik hoor graag van jullie groeten sjors mijn i mail adres is elvis-sjors@hotmail.com
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten