Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2009, 11:36
Nonaj
Nonaj is offline
Ik wil eigenlijk een nieuwe mp4-speler maar ik zit nog een beetje te twijfelen welke en ik wil ook graag de verschillen ertussen weten. Natuurlijk heb ik ook al wel gezocht op google en verschillende vergelijkingssites maar daar vind je niet zo veel over het gebruikersgemak

Ik moet veel reizen met het OV en ik wil hem eigenlijk gebruiken om dan de tijd door te komen dmv spelletjes, filmpjes kijken en wat muziek luisteren.

Volgens mij zit er op zich niet zo veel verschil tussen wat de I-pod Classic en I-pod Touch kunnen, grote verschillen zijn echter de enorme opslagcapaciteit van de Classic (die je volgens mij ook gedeeltelijk als externe hdd kan gebruiken?) en het feit dat de Touch een veel groter scherm en Wifi heeft.

Momenteel neig ik naar de Touch 8gb maar ik zit nog te twijfelen omdat je voor ongeveer hetzelfde geld ook een I-pod kan kopen met 15x zoveel opslagcapaciteit...En ik heb een beetje het idee dat je met Wifi alleen op je eigen draadloze netwerk kan en er in het ov verder niet zo veel aan hebt?

Ik mag over 2 maanden ook weer een nieuwe telefoon en volgens mij kan de Touch ongeveer hetzelfde als een Iphone behalve dat de Iphone ook nog kan bellen en smsen. Alleen ben ik niet dol op T-mobile en zal ik nooit voor boven de 30 euro gaan verbellen, dus dan zou ik hem al los moeten kopen en er een sim-only abonnement bij moeten nemen wat volgens mij ook veel te duur is...dan kan ik volgens mij toch beter een touch of een classic kopen en een andere telefoon uitzoeken?

Wat raden jullie mij aan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-04-2009, 17:59
Poeperd
Poeperd is offline
WiFi heb je in het ov inderdaad niet zoveel aan hoewel ze wel draadloos gratis in de treinen willen brengen \o/

Verder zeg je het zelf al. Ik heb de iPod Classic 80GB en ben heel erg blij met al die ruimte. Ik vind 8GB voor mezelf echt te weinig, maar dat ligt dus meer aan jezelf. Als je er films enzo op wilt zetten zou meer Gig ook zeker wel beter zijn.

Als je ook een telefoon wilt gaan kopen kan je beter voor internet en foefjes op je telefoon gaan en gewoon lekker veel opslagruimte op je iPod voor films, spelletjes en muziek.
Oud 26-04-2009, 22:26
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
WiFi heb je in het ov inderdaad niet zoveel aan hoewel ze wel draadloos gratis in de treinen willen brengen \o/

Verder zeg je het zelf al. Ik heb de iPod Classic 80GB en ben heel erg blij met al die ruimte. Ik vind 8GB voor mezelf echt te weinig, maar dat ligt dus meer aan jezelf. Als je er films enzo op wilt zetten zou meer Gig ook zeker wel beter zijn.

Als je ook een telefoon wilt gaan kopen kan je beter voor internet en foefjes op je telefoon gaan en gewoon lekker veel opslagruimte op je iPod voor films, spelletjes en muziek.
Tja dan is Wifi op de Touch leuk maar dan kan ik het dus alleen gebruiken als ik bij mn ouders ben (heb op mn kamer nog internet met draadje)

Ik vraag me alleen af of het voor films kijken niet beter is om een Touch te kopen aangezien dat scherm een inch groter is...Heb nu een Nano 4 gb dus de Nano valt sowieso al af want dat scherm is wel érg klein. Bovendien kan je daar geen nieuwe spellen op zetten (mij lukte het iig niet).

Die Iphone haalde ik er voornamelijk bij omdat ik wilde weten of die nou precies hetzelfde kan als de Touch plus bellen en smsen?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 10:00
31337
31337 is offline
Citaat:
Die Iphone haalde ik er voornamelijk bij omdat ik wilde weten of die nou precies hetzelfde kan als de Touch plus bellen en smsen?
Gratis updates. Voor het nieuwe OS dat eraan komt, moeten iTouch bezitters 10 dollar betalen en iPhone bezitters kunnen deze gratis downloaden.
Oud 28-04-2009, 19:17
Poeperd
Poeperd is offline
Ik kan wel prima films kijken op mijn Classic hoor! Doe ik regelmatig. In principe kan dat ook wel met minder GB, alleen met de hoeveelheid audiobooks/muziek/films die ik erop heb zou ik dan iedere film er meteen weer af moeten halen
Oud 27-05-2009, 10:39
Xavier88
Xavier88 is offline
ja want dat is echt super fijn film kijken namelijk...
ga gewoon tv kijken man
Oud 28-05-2009, 11:44
Big Boi
Big Boi is offline
Ik heb een iPod Touch 8GB en ben er super blij mee. Elk euro van de 220,- waard. Heel fijn om film op te kijken en het is een klein genoeg apparaat om overal mee naar toe te nemen. De aanraakbesturing werkt heerlijk en de spelletjes zijn best leuk. Ik persoonlijk vind 8gb genoeg omdat ik redelijk vaak ff kan syncen en dat geen probleem vind. Een DivX komt neer op ong. 500mb per film dus als je ong. 7gb kan gebruiken zijn dat 14 films die je kan meenemen.
Oud 01-06-2009, 01:42
Nonaj
Nonaj is offline
Ik heb inmiddels ook een Touch 8 gb en vind het ook elke cent waard
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten