heee.

nouja, zoals je ziet. Ik ben dus lotte! haha. Dit is voor het eerst dat ik op een forum zit.. Dus eigenlijk, weet ik nog niet zo goed hoe dit allemaal hier werkt! Ik heb er ook nog niet echt iets aan gedaan. Terwijl ik een tijdje geleden al een account had gemaakt en ik zat te denken en ik dacht. laat ik is op dat forum gaan! Dan verdoe ik mijn tijd teminsten nog een beetje nutig inplaats van de hele dag achter hyves zitten hahaha! maarja,
Ik ben dus lotte. Ik ben 14 (21juni15.) en ik zit op 't venster. Dat is ergens in Arnhem. hahaha! Ik maak echt super veel lol! Ik ben eigenlijk haast nooit sirieus behalve op de momenten dat het moet. Ik ben ook eigenlijk heel erg druk. Maarja, daar merk je hier denk ik niet echt iets van. Ik ben ook heel vaak melig!
Mijn beste vriendinnen. Die hier btw niet opzitten! haha. zijn;
- Nienke.
- Marah.
- Renske.
- Brechtje.
- Sanne.
- Alexis.
&Minke.
Zei betekenen alles voor mij! natuurlijk zijn dat niet mijn enige vrienden! haha. kheb er nog wel meer! alleen, zei zijn het belangrijkste in mijn hele leven. Mijn familie betekent ook zo supersupersuper veel voor mij! natuurlijk mag ik 1persoon niet vergeten. Da's mijn liefste boy! lester. (L)
Dat zijn wij samen. hij is me alles! zonder hem zou ik niet kunnen leven.
Ik heb namelijk paniekaanvallen & ik weet dat hij er altijd voor me zal zijn.
Ik kan hem bellen om 3uur 's nachts! als ik hem nodig heb springt ie voor mij op de fiets! Die paniekaanvallen kunnen soms heel erg heftig zijn. maar, haast niemand weet er wat vanaf. Ik wil namelijk eigenlijk niet dat iedereen het weet. maar aangezien ik hier toch waarschijnlijk niemand echt ken. Durf ik het hier wel te vertellen! hij is samen met nienke, me mama & Renske het alleralleraller belangrijkste en het mooiste wat er in mijn leven is gekomen. ze zijn als engelen uit de hemel. waarneer ik ze nodig heb springen ze voor mij door het vuur! Ik ben niet zo goed in vertellen over mezelf, dus daarom dat ik het maar een beetje opvul hiermee! haha. maarja, over mezelf dan maar nog even.
mijn hobby's. Danse! Dat is wat ik het liefste doe. Bijvoorbeeld als ik weer een paniekaanval heb is het eerste wat ik doe dansen! ik dans zo graag! als ik dans zeggen mensen dat je me helemaal ziet stralen. Het is voor mijn gevoel iets waarbij ik gewoon even alles van me af kan laten vallen. Gewoon even kan rusten, een soort mediteren. Als ik dans lijkt het alsof ik helemaal niet meer op de aarde ben maar hier ver vandaan! Ik merk niks meer om me heen! ik dans erop los en als ik klaar ben voel ik me heel erg rustig. en voor de rest hou ik heel erg van lezen. kletsen. met vrienden zijn! (hetallerleuksteopdansenna.) want, mijn vrienden zijn mijn alles! SHOPPEN! (L) Omg. ilovethat. ik ben zowat elke dag wel in de stad tevinden! Ghehe. ik vind koken ook echt super leuk! En ik heb vind ik zelf de grootstse fantasie van de hele wereld.

Muziek dat is een onderdeel van dansen! ik luister echt zowat dag in dag uit muziek. Ik kan niet meer zonder! het is een soort verslaving. een soort drugs voor mij! mijn favoriete liedje is mighty to save. ik ben niet echt gelovig! maar, ik geloof wel dat god bestaat en ik ga ook wellis naar de kerk. ik heb nog een nummer dat ik heel mooi vind alleen, helaas ben ik die naam vergeten. nou vinden mensen meestal als ik dit zo over mezelf vertel dat ze dan denken dat ik heel rustig en verlegen ben. maar dat ben ik juist helemaal niet!!!

ik ben namelijk echt zo hyper dat mensen denken dat ik ADHD heb! zo spontaan dat mensen mij eng vinden af en toe! & ik ben ook echt voor niets of niemand bang. Dus lekker bijdehand & een groote mond! hahaha. nee, kben niet op me mondje gevallen echt niet. maar ik denk dat ik nu welweer genoeg over mezelf heb vertelt! en ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen met alles! hahaha. want, ksnap het allemaal nog niet zo heel goed.

Ghehe.
lateer.