Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2009, 17:23
jeweetweldinges
jeweetweldinges is offline
Wat vinden jullie van een jonge/man

- Met teensleffers van plastiek
- Met teensleffers van leeren stof
- Onder een lange pijpen

Mag er haar op tenen zijn enof op voeten? Of moet dat af?
Het blijkt al jare mode maar wat is de menig van forum

Jullie mening is
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-05-2009, 17:43
jeweetweldinges
plastiek
lere
stofe

ffwa voorbeelde
Met citaat reageren
Oud 22-05-2009, 19:11
AzN
AzN is offline
Ik vind teenslippers bij mannen én vrouwen wel leuk hoor, weliswaar liever onder 'n korte of driekwartsbroek dan onder 'n broek met lange pijpen. Soms zie je ook wel 'ns mannen met sandalen en vrouwen met Crocs lopen, dat is dan weer net iets minder .
Oud 23-05-2009, 01:09
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
teenslippers lijken me behoorlijk basic, net iets als gewoon een t shirt. Maar ik houd er wel van. Het is lekker luchtig. Die stoffen vind ik wel erg lelijik, maar niet omdat ze van stof zijn. ik heb zelf toevallig die bovenste in het bruin.

en teenslippers onder een lange broek vind ik het allerleukst.
Oud 23-05-2009, 01:11
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
en ohja, ik vind mannenvoeten meestal best wel lelijk, dus liever heb ik dat ze dan wel van een afstandje voorbij lopen en niet met hun tenen dichter dan twee meter in je gezichtsveld komen.
Oud 23-05-2009, 09:04
Alyssia
Alyssia is offline
Liever teenslippers dan van die .. badslippers weet je wel, die gewoon met zo'n band om je voet zitten.
Maar ik zie ze liever bedekt, die mannenvoeten. Mijn eigen ook trouwens. Of ze moeten meteen helemaal bloot, zoals op het strand of bij het zwembad.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2009, 09:26
Verwijderd
Ik vind teenslippers leuk zolang er niet zo moeilijk over gedaan wordt of het nou uit of in de mode is. Lekker boeiend.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2009, 15:49
jeweetweldinges
Citaat:

Jullie mening is
Met citaat reageren
Oud 23-05-2009, 18:53
Carn
Carn is offline
Ik vind het een keiharde not, maar ik heb dan ook een grafhekel aan open schoeisel.
Oud 23-05-2009, 19:02
BendeBen
BendeBen is offline
je zult mij niet gauw met dat soort dingen betrappen.

mensen met slippers hebben altijd zon air van kijk mij eens even superrelaxt zijn, ik loop op slippers
Oud 23-05-2009, 19:18
Verwijderd
wat een kk first post maar slippers zijn prima op t strand of bij t zwembad of als t werm is maar mensen die overal te pas en te onpas met teenslippers lopen vind ik raar
Met citaat reageren
Oud 23-05-2009, 22:22
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Teenslippers <3
Ik vind ze geweldig, heb zelf heel wat exemplaren, van simpele rubberen tot goede loopteenslippers met een voetbed. Ik draag ze alleen als het echt lekker weer is buiten. Het maakt me dan niet uit waar ik naar toe ga; of het nou naar de uni, de supermarkt of het zwembad is. Ik draag ze heel veel.

Voor mannen vind ik ze ook leuk, niet van die lelijke badslippers, maar gewoon stoffen casual dingen

Wat me wel opvalt is dat veel mensen op die Braziliaans slippers lopen (hoe heten ze ook alweer?), die krengen zijn echt 25 euro per paar oid, snap niet dat mensen dat er aan uitgeven .
Met citaat reageren
Oud 23-05-2009, 22:25
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
Wat me wel opvalt is dat veel mensen op die Braziliaans slippers lopen (hoe heten ze ook alweer?), die krengen zijn echt 25 euro per paar oid, snap niet dat mensen dat er aan uitgeven .
goedkoper dan schoenen, ik weet niet wat je bedoelt, maar als het van die goede leren dingen zijn die je gewoon overal aan kunt, den ai doont sie de problum.
Oud 23-05-2009, 22:57
ZerO
ZerO is offline
teenslippers zijn primaaa, het idee van zweterige sokken in gympen in de zomer is veel ranziger dan blote voeten in de stad.
Oud 23-05-2009, 23:37
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
je zult mij niet gauw met dat soort dingen betrappen.

mensen met slippers hebben altijd zon air van kijk mij eens even superrelaxt zijn, ik loop op slippers
Je hebt inderdaad bepaalde gasten die zodra het kwik de 17 aan tikt op slippers en in een korte broek (of erger: een lange linnenbroek) de relaxte zomerse dude uit gaan lopen hangen. En dan ook overal op die dingen naar toe (college, supermarkt enz.) Persoonlijk vind ik het ook nog eens kut lopen.
Oud 23-05-2009, 23:38
Sultan_of_Swing
Citaat:
Het maakt me dan niet uit waar ik naar toe ga; of het nou naar de uni, de supermarkt of het zwembad is. Ik draag ze heel veel.
Dit dus. Hou het lekker bij het strand.
Oud 24-05-2009, 11:09
jeweetweldinges
Citaat:

Jullie mening is
Met citaat reageren
Oud 24-05-2009, 11:24
Verwijderd
Citaat:
havaianas, ze zitten wel fijn en krijg er geen pijn aan mn poten van in tegenstelling tot de 5 euro slippers die nog wel eens je voeten openhalen of voor blaren zorgen, en om nou een fatsoenlijk paar slippers te halen of 5 kutte, keus is niet zo moeilijk
Met citaat reageren
Oud 24-05-2009, 15:42
Verwijderd
Geweldig natuurlijk. Mits het weer zich ervoor leent. Ik begrijp niet goed waarom bepaalde mensen erover whinen.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2009, 16:49
sabrosa
sabrosa is offline
Ik snap the dealio ook niet, teenslipper zijn goed te doen in de zomer, onder een lange broek of een driekwart broek ( geen baggy ass broek ) , en indd het idee van zweterige poten in gympen is muchos viezer hoooor.
Oud 24-05-2009, 20:56
Verwijderd
Havaianas! Te gek.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2009, 11:26
llell
llell is offline
Slippers zijn echt ok. Mannen met dit schoeisel hebben bij mij een streepje voor. Mits appetijtelijke voeten.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2009, 11:39
sabrosa
sabrosa is offline
Indd, beter geen vieze teentjes eww
Oud 25-05-2009, 12:01
Verwijderd
Jongens met teenslippers van leer (of spijkerstof) zijn als ze nette voeten hebben, natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2009, 12:07
Verwijderd
Nee, jullie voeten zijn spang!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-05-2009, 12:18
Verwijderd
Correct!
Met citaat reageren
Oud 25-05-2009, 12:28
jeweetweldinges
Citaat:
wat een kk first post
Wat is je pproleem?
Met citaat reageren
Oud 25-05-2009, 16:23
*oma*
*oma* is offline
Ik ben ook voor teenslippers. Door omstandigheden weleens aangehad met uitgaan en dat is niet ideaal.
Oud 26-05-2009, 17:01
Verwijderd
je manier van typen irriteert me, het woord sleffers en ga zo maar door
Met citaat reageren
Oud 27-05-2009, 11:10
Larry Flint
Larry Flint is offline
Leren teenslippers . Daar kan ik ook prima een hele dag op lopen. Wat ZerO zegt, liever blote voeten in slippers dan ranzige poten in ballerina's of gympen in de zomer. Alleen op je werk vind ik het niet altijd oke om met slippers te lopen, maar ligt een beetje aan het soort werk. Zag van de week een man in pak met teenslippers aan .
Oh en verder heb ik wel een aantal cheapass plastic paren maar die draag ik alleen op het strand ofzo.
Oud 27-05-2009, 13:09
Sultan_of_Swing
Hebben jullie het nou over blote voeten in gympen? Want als je stinkpoten wilt is dat het ideale recept inderdaad. Aan de andere kant zijn enkelsokken volgens het afstotelijke bij het andere geslacht-topic blijkbaar ook een nono..
Oud 27-05-2009, 16:56
Verwijderd
t gaat over slippers volgens mij
Met citaat reageren
Oud 28-05-2009, 14:28
Loezzel
Loezzel is offline
Ik vind het een geweldige uitvinding en vind het zowel bij mannen als bij vrouwen goed te doen
Reageren

Regels voor berichten