![]() |
||
Citaat:
wtf ![]()
|
![]() |
|
Vervolg die collega's die losgeld betaalden wegens medeplichtigheid aan de volgende ontvoering van een journalist zou ik zeggen. Losgeld betalen, hek van de dam. De opstelling van de Nederlandse ambassade is de enige juiste.
|
Aan de andere kant - de Nederlandse samenleving is gebaat bij objectieve verslaggeving - zo kunnen burgers hun politieke beslissingen op de werkelijkheid afstemmen. De media zijn immers een van de waakhonden van de regering. Journalistiek kan beter geschieden door het hele land in ogenschouw te nemen en niet slechts in de veilige gebieden rond te blijven hangen. Nederland zou dus, om de democratie te bevorderen, journalisten moeten vrijkopen, zodat die daadwerkelijk daarheen willen.
Aan de andere kant neemt het risico op ontvoering dan ook weer toe, bah!
|
Objectieve verslaglegging bestaat niet. Vaak worden journalisten gewoon voorgelogen door extremistische of autoritaire entiteiten (alsof zij opeens open kaart met je gaan spelen en je alles gaan vertellen).
Verder moeten journalisten vaker en beter aangeven hoe ze aan hun informatie komen (en als ze dat niet mogen zeggen dan ook laten blijken dat de bronnen anoniem willen blijven vanwege reden x), in welke context de ander met hen wil praten, waar die persoon tot behoort en of de journalist enige beperking opgelegd heeft gekregen, ja dan wel nee.
|
![]() |
vind je het raar? heb je die vrouwen daar gezien? nou zo'n wandelend tafelkleed lijkt me ook niet erg opwindend en als je dan ineens zo'n lekker nederlandertje ziet jaaaaaaaa!!!!!!!!!
en dit kan je eigelijk ook een beetje doordenken XD In haar boek 'In handen van de taliban' gossie wat ben ik pervers bezig |
![]() |
||
Citaat:
"Ik kan wel begrijpen dat ze me verkracht hebben, ik ben een lekker stuk" |
![]() |
|
geert heeft trouwens wel gelijk met zn vergelijking tussen haar en het moreel verval van de elite.
begrip tonen voor je eigen verkrachting. het gaat mooi op in beide gevallen, de ene letterlijk en de andere figuurlijk. voor de rest moet dat wijf niet zeiken. for all i know heeft ze het verzonnen (ze zal de eerste niet zijn) en daarnaast: risico van het vak. je met je blonde kop in die grotten begeven en verwachten dat je serieus genomen wordt (no pun intended) getuigt van een grote naiviteit, hence weinig medelijden van mijn kant, er worden wel meer vrouwen verkracht die de shit niet op zochten.
|
Wederom een infantiele actie van wilders om aandacht te trekken. Was te verwachten dat hij zichzelf zou verlagen tot het niveau, waarbij hij een verkrachte vrouw nodig heeft om zijn uitgemolken gejank te blijven herhalen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wilders was, zoals gewoonlijk, niet de subtiliteit zelve, maar je kunt toch zeker niet ontkennen dat-ie een punt heeft. |
![]() |
||
Citaat:
Maar dat Wilders het op zo'n manier persoonlijk maakt is fout. Het is bovendien een fout verband. Als iemand begrip toont voor de Taliban vanuit cultuurrelativisme, dat is waar Wilders op doelde, en dat is ook fout. Maar in dit geval is het een simpel symptoom van het stochholm-syndroom, nochtans een bekend fenomeen.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
Ik heb er ook begrip voor dat ze verkracht is. Het is dan ook behoorlijk dom om je als platinablonde westerling met je schrijfblokje naar achtergesteld oorlogsgebied te begeven. Dat is net zoiets als naakt op straat gaan liggen in een Antillianenbuurt.
||
Citaat:
Maar of dat gezond inlevingsvermogen is? ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Af en toe kom je in randgroepen van politieke activisten echt figuren tegen die zulke gekke dingen zeggen... Soms vraag je je af of ze het zelf eigenlijk wel geloven.
||
Citaat:
|
Links een pispot? Wat is links? Als we het hebben over politici die plannen die slecht zijn voor vrijwel alle burgers verkopen als zijnde 'sociaal' dan is dat zeker zo. Maar je hebt net zo goed goedbedoelende linkse politici, die je op z'n slechtst van enige naïviteit kan beschuldigen. Het maakt ook een verschil van dag en nacht of men aanhanger is van liberalisme. Groenlinks en de ChristenUnie zijn beiden links, maar waar die laatste een totalitaire zedendictatuur wil en er niet voor terugschrikt om vervolging te gebruiken, weet je met Groenlinks vrij zeker dat de vrijheid gewaarborgd is.
De PVV verdedig ik niet overigens; het is meer dat ik de mensen aanval die de PVV onterecht aanvallen. Maar aangezien die het debat ronduit gekaapt hebben komen we eigenlijk nooit toe aan een inhoudelijke discussie. Het weerleggen van verzonnen beschuldigingen aan adres van Wilders vraagt zoveel ruimte dat het hele inhoudelijke debat weggedrukt is. Maar.. Verdonk? Wie bedoelde je daarmee? Wie is Verdonk? ![]()
|
|